۱۳ نکته در بهبود لندینگ پیج برای ساخت یک کمپین دیجیتال – قسمت دوم

۱۳ نکته در بهبود لندینگ پیج برای ساخت یک کمپین دیجیتال - قسمت دوم

۱۳ نکته که به شما در بهبود لندینگ پیج در یک کمپین دیجیتال کمک میکند. قسمت دوم

در قسمت دوم مقاله  ما ۷ مورد از مهمترین نکاتی که منجر به موفقیت لندینگ پیج شما میشود را بررسی میکنیم. قسمت اول این مقاله رو می‌تونید در اینجا بخونید.

۸) بگذارید محتوا با شما حرف بزند.

 شما این فرصت را دارید تا محصول یا خدمات خود را توضیح دهید و بگویید که چرا مخاطبان نباید آن را از دست بدهند. این شانس شماست تا با استفاده از کلمات در جایگاه درست، مخاطبان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.
 یکی از مهم‌ترین عوامل درگیرشدن کاربر و انجام عمل مورد انتظار شما ارائه روایتی است ملموس با زندگی مخاطب شماست.
 پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید نکات بیشتری از استفاده محتوا در بهبود لندینگ پیج خودتون بدونید مقاله پنج دیدگاه درباره محتوای لندینگ پیج و افزایش نرخ تبدیل” رو از دست ندید.
ممکن است احساس کنید فشار زیادی بر روی شماست تا لندینگ پیج شما نتیجه محور شود. همه ما طراح یا بازاریاب محتوایی نیستیم. شما اینجا دو گزینه دارید:
  1. زمان و انرژی مورد نیاز را بگذاریدو یک محتوا اثرگذار و قانع کننده بسازید.
  2. از سرویس لندین استفاده کنید.
اگر روش اول را انتخاب کردید سعی کنید کاربر را وارد روایتی کنید که بتواند ابتدا نیازهای خود را درک کند و متناسب با نیازهای او، با معرفی محصول خود راه حل ارائه بدهید. سعی کنید ویژگی‌ها و منفعتی که محصول یا خدمت شما برای مخاطب دارد بصورت شفاف ارائه کنید. همه چیزهایی که در ذهن خود دارید بنویسید.
سپس شروع به خط زدن کنید. هر جمله و کلمه را آنالیز کنید، مطمئن شوید پیامها هماهنگ هستند، پیامها باید مخاطبان را به سمت انجام عمل مورد انتظار شما هدایت کنند.
اگر با روش دوم جلو میروید یادتان باشد که شما با هزینه‌ای که بر روی بهبود لندینگ پیج خود انجام داده‌اید بر روی کمپین خود سرمایه گذاری کردید. هر چقدر لندینگ پیج شما نرخ تبدیل بهتری داشته باشد در هزینه‌هایی که برای کانال‌های ورودی تبلیغاتی انجام می‌دهید صرفه‌جویی می‌گردد. لندینگ پیج شما شبانه روز هفته در حال کار است. ارزش سرمایه گذاری را دارد.
در لندین داستان‌های موفقی برای انواع کسب و کارهای آنلاین خلق کرده‌ایم که برخی از آنها را می‌توانید در قسمت “داستان مشتریان ما “ مطالعه کنید.

۹)به آنها دیدکوتاهی بدهید

به دست آوردن اعتماد یکی از مهم ترین اهداف در بهبود لندینگ پیج است. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش اعتماد مخاطبان، نشان دادن یک پیشنمایش از محصولتان است. 
برای مثال اگر یک کتاب الکترونیک میفروشید، بگذارید یک فصل را قبل از خرید بخوانند. اگر زمان و تلاش واقعی روی محصولی که قرار است بفروشید گذاشته اید، این پیشنمایش به افزایش نرخ تبدیل شما کمک میکند.
مشخصا باید استراتژیک رفتار کنید. پیشنمایشی که میخواهید نشان دهید باید بهترین بخش محصول شما باشد، آن پیش نمایش باید مانند یک محرک رفتار کند.
پیشنمایش نباید راهحل کامل باشد، چیزی باید باشد که مخاطبان را مایل به داشتن آن محصول کند.

۱۰)تایید اجتماعی همیشه تاثیرگذار است

تایید اجتماعی چیست؟ استفاده از کلمات واقعی مردم تا به مخاطبان نشان دهید محصولتان ارزش هزینه کردن را دارد. توصیه‌نامه ( testimonial )  بهترین روش برای اضافه کردن تایید اجتماعی به لندینگ پیج است.
شما میتوانید این نظرات بصورت محتوا نوشتاری بگذارید. عکس، نام، موقعیت اجتماعی یا کاری آنها می‌تواند باعث اعتماد بیشتر مخاطبان شود. همچنین اگر بتوانید از محتوا ویدیویی استفاده کنید برای مخاطبان جنس این اعتماد ملموس‌تر می‌گردد

۱۱) برای جذب توجه مخاطبان از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

شما باید آن همه محتوا متنی را با تصاویر زیبا جذاب کنید. کجا میتوانید این تصاویر را پیدا کنید؟ سعی کنید متناسب با هویت برند خود تصاویری واقعی‌تر برای درک فضای ذهنی و ارتباط موثر با مخاطب انتخاب کنید. از منابع زیر می‌توانید کمک بگیرید:
هربار که شما از تصویری استفاده میکنید، باعث میشوید مخاطبان بیشتر توجه کنند و مدت بیشتری در لندینگ پیج بمانند. تصاویر مناسب حتی به تقویت نرخ تبدیل نیز کمک میکنند.

۱۲) رنگها

از رنگهای متضاد برای بهبود لندینگ پیج خود استفاده کنید. برای مثال، شما ممکن است یک رنگ خاص از برند بوک خود داشته باشید. فقط نگذارید این تنها رنگی باشد که نمایانگر صفحه شماست.
عکسهایی انتخاب کنید که شامل رنگهای روشن- قرمز، نارنجی و… باشد.
سپس از دکمه های رنگی برای فراخوانی به اقدام  (call to action)  استفاده کنید.  برای مثال اگر رنگ برند شما سبز است، یک رنگ متضاد برای CTA استفاده کنید تا در صفحه مشخص تر باشد مثل بنفش، قرمز یا آبی. سعی کنید طیف رنگی که انتخاب می‌کنید باهم تناسب داشته باشد.
اگر نیاز به کمک دارید می توانید از سایت paletton.com استفاده کنید که به شما کمک میکند تعادل را پیدا کنید.

۱۳) فراخوانی به اقدام یا همان call to action 

در لندینگ پیج خود شما بدنبال این هستید تا مخاطبان عمل مورد انتظار شما را انجام دهند. اینجا دقیقا محلی است که می‌توانید به اهداف خود برسید. شما می توانید از یک تصویر با لینک،دکمه و یا چیزی کاملا متفاوت برای فراخوانی به اقدام خود استفاده کنید. این موارد مخاطب شما را به مرحله بعد منتقل میکند.
 یک نکته: بیشتر از یک گزینه فراخوانی به اقدام (از یک مدل) در صفحه خود استفاده کنید. 
مطمئن شوید منظور خود را واضح از عملی که از کاربر انتظار دارید رسانده باشید. باید با دکمه مورد نظر اشتیاقی که بازدیدکنندگان نیاز دارند را به آنها بدهید.
طول لندینگ پیج شما مشخص میکند به چند گزینه CTA در صفحه نیاز دارید. باید تمام انرژی خود را بکار ببرید تا مخاطبان عمل مورد انتظار شما را انجام دهند.
سعی کنید در طول صفحه به کاربر یادآوری کنید که عمل مورد انتظار شما را انجام دهد اما نه طوری که اسپم و آزاردهنده باشد. طوری که هر جا اعتمادش جلب شد و تصمیم گرفت بتوانید عمل مورد انتظار را انجام دهد.

موارد مهم و کلیدی برای بهبود لندینگ پیج شما

همیشه لندینگ پیج خود را تست کنید. برای اینکار میتوانید چند مدل از لندینگ پیج خود درست کرده و بگذارید برای مدتی زنده در حالت اجرا باشند تا با داده و ترافیکی که بدست میآید آنها را با هم مقایسه کنید. حال میتوانید با درکی که کسب کردید، لندینگ پیجی که از همه بهتر و موفقتر عمل کرده را انتحاب کنید. 
 
 تست A / B (مقایسه نتایج اولیه از گزینه های A و B) یک روش ساده برای اطمینان از بهترین نتیجه است. حتی کوچکترین و ظریفترین تغییرات و اختلافات میتواند منجر به افزایش عظیم درآمد شود. با آزمایش لندینگ پیج فرصت برای هدایت تبدیلهای بیشتر را از دست ندهید.
 
با طراحی و بهبود لندینگ پیج وسوسه نشوید. شما در دوره‌ای زندگی می کنید که ابزار های آنلاین زیادی برای راحت کردن این امر وجود دارد. شما می توانید از هر تعداد مدل آماده و اختصاصی برای طراحی لندینگ پیج خود استفاده کنید. لندین این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با ساخت و بهبود لندینگ پیج استاندارد برای شما نرخ تبدیل کمپین شما را افزایش دهد  و یا برای گرفتن ایده به سراغ سایتهایی بروید که مورد تحسین شما هستند.
در نهایت از کارامد بودن لندینگ پیج خود اطمینان حاصل کنید.
یک لندینگ پیج میتواند به عنوان ایجادکننده درآمد برای کسب و کار شما باشد بنابراین با گذاشتن نصف تلاش خود نتیجه معمولی‌ای خواهید گرفت.
اگه نیاز به راهنمایی داشتید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *