نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

بروزرسانی فرم جمع آوری لید لندین با 2 فیلد تقویم و چند انتخابی

فرم جمع آوری لید

بروزرسانی فرم جمع آوری لید لندین با 2 فیلد تقویم و چند انتخابی

فرایند تولید لید در لندینگ پیج‌ها روند پیچیده‌ای ندارد. با این حال ترغیب مخاطبان به پر کردن فرم‌ها امری چالش‌برانگیز است. لندین در جدیدترین بروزرسانی خود سعی کرده تا با افزودن دو آپشن بسیار کاربردی به ابزار فرم جمع آوری لید خود، کار کاربران برای پر کردن انواع فرم‌های لید را بیش از پیش آسان کند.

بروزرسانی فرم جمع آوری لید | فیلد تقویم

فیلد تقویم بسیار سرراست و در عین بسیار کاربردی است؛ در فیلد تقویم این امکان برای کاربران فراهم شده تا به راحتی تاریخ شامل سال، ماه و روز مورد نظر خود را انتخاب کنند. استفاده‌ی بجا از این فیلد مطمئناً در افزایش نرخ تبدیل صفحات فرود شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرم جمع‌آوری لید

بروزرسانی فرم جمع آوری فرم لید | چند انتخابی

با استفاده از این گزینه می‌توانید کار کاربران در پاسخ‌دهی و پر کردن فرم را راحت‌تر و سریع‌تر کنید. برای مثال اگر می‌خواهید عنوان شغلی یا میزان تحصیلات مخاطبان را دریافت کنید، می‌توانید گزینه‌های مورد نظرتان را در یک فهرست قرار داده تا کاربران به راحتی گزینه‌ی مرتبط با خود را انتخاب کنند. در این بخش می‌توانید تا 12 گزینه به فهرست خود اضافه کنید.

در انتها همچنین می‌توانید فرم لید خود را به گوگل شیت متصل کنید و به صورت یکجا در گوگل شیت خروجی بگیرید. از همین حالا با مراجعه به صفحه‌ی لندینگ پیج‌ساز لندین می‌توانید از گزینه‌های جدید فرم جمع آوری لید استفاده کنید.