لندینگ پیج معرفی محصول | 7 نکتهای که نباید نادیده بگیرید واقعیت این است که حتی فروشندگان باتجربه نیز در فضای آنلاین گاهی در معرفی محصول خود به مخاطب به مشکل برمیخورند. همیشه نکات و فاکتورهای بسیار متعددی هست که …
امکان انتخاب دامنههای مختلف برای لندینگ پیج | بروزرسانی لندین لندین در جدید بروزسانی خود، امکان انتخاب دامنه دلخواه را به لندینگ پیجساز خود اضافه کرده است. لندینگ پیج یکی از پرکاربردترین ابزارها در بین دیجیتال مارکترها و در فضای …
آمیخته بازاریابی چیست؟ | نگاهی به مدلهای 4V، 4C، 4E، 4P و SAVE آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ترکیبی از عناصر بازاریابی است که یک برنامۀ جامع برای فروش محصول و خدمات و حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مبلغین …
هدف جستجو یا Search Intent چیست؟ هدف جستجو، دلیل کاربر برای تایپ کردن عبارتی در باکس جستجوی گوگل است. نیت کاربر از جستجو یا Search Intent همان دلیلی است که کاربر را به جستجو وامیدارد. هر کاربری که در فضای …
تقویم مناسبتی مهر ماه 1402؛ باز آمد بوی ماه مدرسه… در نیمۀ شهریور هزار و چهارصد و دو هستیم و این یعنی چیزی به نیمۀ سال باقی نمانده است. تابستان داغ کمکم به پایان خود نزدیک میشود و مهر ماه …
+10 ایده برای کمپین بازگشت به مدرسه تابستان رو به پایان است و تنور کمپینهای بازگشت به مدرسه کمکم داغ میشوند. دیگر وقت آن است که اگر کسبوکار مرتبطی با فصل مدرسه دارید، آستینها را بالا بزنید و خودتان را …
چرخ فلک بازاریابی (Flywheel) چیست و چگونه جایگزین قیف فروش شد؟ به هر صاحب کسب و کاری که صحبت کنید و از او دربارهی تغییرات مهم سالیان اخیر صنعت بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بپرسید، به احتمال بسیار قوی در …
قیف فروش یا قیف بازاریابی چیست؟ قیف فروش یا قیف بازاریابی اصطلاحی است که برای توصیف مسیر سفر مشتری از زاویهی دید فروشنده استفاده میشود. یک قیف بازاریابی شامل مراحل مختلفی است که تعداد آن میتواند بسته به رویکردها متغیر …
نقد و بررسی صفحه فرود Unlimited Developer؛ شیک، حرفهای، هدفمند در جدیدترین نسخه از مجموعه نقد و بررسی لندینگ پیجهایی که با لندین ساخته شدهاند به سراغ یک صفحه فرود متفاوت رفتیم: صفحه فرود Unlimited Developer که تماماً به زبان …
بازاریابی اکتسابی چیست؟ بازاریابی اکتسابی یا Acquisiton Marketing فرایندی است که در آن کاربران و بازدیدکنندگان را متقاعد کرده تا به خریدار محصولات یا خدمات یک کسب و کار بدل شوند. برای انجام این فرایند راههای متفاوتی وجود دارد (بازاریابی …