آزمایشگاه فرود لندین
در آزمایشگاه لندین باهم آزمایش می‌کنیم و یاد می‌گیریم تا لندینگ پیج‌های بهینه‌ای داشته باشیم. در نتیجه کلیک‌های بیشتری را به مشتری خود تبدیل کنیم و در زمان، هزینه خود صرفه جویی کنیم تا نتایج بهتری از کمپین و لندینگ پیج خود داشته باشیم. سعی می‌کنیم با تجربه نگاری نمونه های موفق و دیتاهای واقعی، دانشی کاربردی در زمینه لندینگ پیج‌ها با شما به اشتراک بگذاریم.
آزمایشگاه فرود | آموزش لندینگ پیج یا صفحه فرود

ما فرود اومدیم!

ما فرود اومدیم! با لندین لندینگ پیج حرفه ای بساز و و کلیک‌های بیشتری رو به مشتری تبدیل کن! سرویس ساده و حرفه‌ای برای ساخت و مدیریت لندینگ پیج شما بدون دانش فنی و هدر رفت زمان ۱۴ روز بصورت رایگان از لندین استفاده کنید و براساس نیاز خودتون لندینگ […]

تفاوت‌ لندینگ پیج‌ و سایت (قسمت اول)

تفاوت‌ لندینگ پیج‌ و سایت (قسمت اول) در یک کسب و کار آنلاین وقتی تفاوت لندینگ پیج و سایت را بدانیم و از هر دوی آن‌ها در موقعیت مناسب استفاده کنیم، می‌توانیم به بسیاری از اهداف مورد نظرمان از جمله شناخته شدن بهتر، رنک بالاتر در موتورهای جست و جو، جذب […]

اجرای یک فرایند استاندارد بهینه سازی نرخ تبدیل

چطوری یک فرآیند استاندارد بهینه سازی نرخ تبدیل در لندینگ پیج کمپین خود داشته باشیم؟ فرایند بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) یکی از تاثیرگذارترین روش‌های استفاده شده در تبدیل بازدیدکنندگان لندینگ پیج (landing page) شما می‌باشد. این روش می‌تواند شامل ابزارها و استراتژی‌های متنوعی باشد که همه‌ی آنها یک هدف […]

فرآیند تولید لید در لندینگ پیج چگونه است؟

روند گسترش یک لید چیست؟ لید را چگونه تعریف می کنید؟ آیا مشتری است؟ یا شاید یک مشتری بالقوه؟ یا شاید اصلاً مشتری نباشد بلکه فقط یک بازدید کننده از لندینگ پیج شما باشد؟ کدام یک از این تعریف‌ها به نظر می‌رسد صحیح‌ترین باشد؟ اصطلاح “لید” در دنیای بازاریابی دیجیتال […]

چرا نرخ تبدیل لندینگ پیج من پایین است؟

چرا نرخ تبدیل لندینگ پیج من در کمپین های دیجیتال پایین است؟ نرخ تبدیل لندینگ پیج: فرض کنید که لندینگ‌پیج خود را ساخته و کمپین خود را به راه انداخته اید و تمام بودجه خود را مصرف کرده اید. جای نگرانی نیست، این اتفاقی است برای هرکسی ممکن است بیوفتد. […]

۱۳ نکته در بهبود لندینگ پیج برای ساخت یک کمپین دیجیتال – قسمت دوم

۱۳ نکته که به شما در بهبود لندینگ پیج در یک کمپین دیجیتال کمک میکند. قسمت دوم در قسمت دوم مقاله  ما ۷ مورد از مهم‌ترین نکاتی که منجر به موفقیت لندینگ پیج شما می‌شود را بررسی می‌کنیم. قسمت اول این مقاله رو می‌تونید در اینجا بخونید. ۸) بگذارید محتوا […]

۱۳ نکته در طراحی لندینگ پیج برای ساخت یک کمپین دیجیتال

۱۳ نکته که به شما در ساخت یک لندینگ پیج موثر در یک کمپین دیجیتال کمک میکند. عملکرد لندینگ پیج چه تاثیری بر روی موفقیت کمپین دیجیتال شما خواهد داشت؟ شما ساعت‌های زیادی را صرف ساخت یک کمپین اثرگذار با هدف جذب مخاطب و تبدیل مخاطبان به مشتری راه‌اندازی کرده […]

تبلیغات رفتاری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

تبلیغات رفتاری چه‌تاثیری در نرخ تبدیل شما دارد؟ سالهاست که ناشران و تبلیغ‌کنندگان از داده‌های کاربران استفاده می‌کنند تا مخاطبان خود را با استفاده از مشخصات جمعیتی، جغرافیایی و غیره تقسیم کنند تا از این طریق تبلیغات نمایش داده شده برای آن مخاطبان را افزایش دهند. تکنولوژی‌های جدیدتر با ارائه تبلیغات […]

پنج دیدگاه درباره محتوای لندینگ پیج و افزایش نرخ تبدیل – قسمت دوم

محتوای لندینگ پیج چه تاثیری در نرخ تبدیل شما دارد ؟ – قسمت دوم در قسمت قبلی بررسی محتوای لندینگ پیج (پنج دیدگاه محتوایی برای افزایش نرخ تبدیل در لندینگ پیج شما) در مورد تاثیر “معرفی محصول یا خدمات در نیم تنه بالایی لندینگ پیج” و “فراخوانی به اقدام (CTA) […]

پنج دیدگاه درباره محتوای لندینگ پیج و افزایش نرخ تبدیل – قسمت اول

محتوای لندینگ پیج چه تاثیری در نرخ تبدیل شما دارد ؟ محتوای لندینگ پیج نقش بسزایی در نرخ تبدیل مخاطبان شما دارد. در این مقاله قصد داریم تا تاثیر محتوا بر روی افزایش نرخ تبدیل شما را بررسی کنیم. ۱. معرفی محصول یا خدمات در نیم تنه بالایی لندینگ پیج […]

آناتومی یک لندینگ پیج استاندارد چگونه است ؟

آناتومی یک لندینگ پیج استاندارد چطور باید باشد؟ هر لندینگ پیج استاندارد، مجموعه ای از عناصر آن را تشکیل داده است. اجزای یک لندینگ پیج همانند بلوک‌های یک ساختمان یک دیگر را تکمیل می‌کنند. ما میخواهیم به شما کمک کنیم تا با چیدمان بهتر این ساختار در لندینگ پیج خود، […]

چگونه مشتری را جذب کنیم ؟

 راه های جذب مشتری برای محصولات کدام است؟ امروزه ، با یک کلمه همه چیز در شبکه‌های‌اجتماعی منتشر می‌شود، اما مهم تر از تقاضا برای محصولات با کیفیت بسیار بالاست. شما به راحتی نمی‌توانید محصولات ضعیف را بفروشید. اگر در حال حاضر مشغول بازاریابی یک محصول هستید دست نگه‌دارید، منابع […]

پنج نگاه آماری به سرعت لندینگ‌پیج‌

سرعت لندینگ‌پیج‌ ها چگونه باید باشند؟ سرعت لندینگ‌پیج‌ها چه تاثیری در نرخ تبدیل کمپین‌های دیجیتال دارند؟ ممکن است از دیدگاه شما پارامترهای یک لندینگ‌پیج موفق در کمپین‌های بازاریابی‌دیجیتال شامل طراحی قوی، تمرکز بر روی مسیر کاربر برای انجام اقدام مورد انتظار و… باشد. یکی از پارامترهای مهم علاوه بر زیباشناسی […]

چرا باید از لندینگ پیج ها (Landing Pages) استفاده کنیم ؟

چطور برای یک کمپین از یک لندینگ پیج استفاده کنیم و صفحات فرود چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ لندینگ پیج ها چه تاثیری در نرخ تبدیل کمپین‌های دیجیتال دارند؟ لندینگ پیج به افزایش نرخ تبدیل شما کمک کرده‌و هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. لندینگ پیج‌ها که به طور اختصاصی […]

طرز کار لندینگ پیج ( Landing Page ) چگونه است؟

طرز کار لندینگ پیج (landing page) چگونه است؟ یک لندینگ پیج (landing page) در کمپین های دیجیتال چگونه کار می‌کند؟ اول بیایید با یک تعریف ساده از لندینگ پیج (landing page) شروع کنیم. صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج (landing page) یک صفحه‌ی وب است که به شما اجازه می‌دهد اطلاعات […]


می خوای لندینگ پیج حرفه ای بسازی
و کلیک های بیشتری رو
به مشتری تبدیل کنی؟

تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولی عصر، کوچه بالاور، پلاک ۷، برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، طبقه دوم، فینووا

ادرس طراحی صفحه فرود

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
۲۸۴۲۸۷۸۲ – ۰۲۱

تلفن سفارش صفحه فرود

صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing page) چیه؟
صفحه فرود هم یکی از صفحات وب است اما همه صفحات وب صفحه فرود یا لندینگ پیج (landing page) محسوب نمی شوند و یک صفحه فرود از صفحه وب مستقل است و بطور مشخص برای اهداف یک کمپین دیجیتال مارکتینگ ساخته می شود. جایی که بازدید کننده را هنگام کلیک بر روی تبلیغات دیجیتال فرود می آوریم. صفحات فرود با یک هدف متمرکز دعوت به یک عمل (Call To Action) طراحی می شوندو یکی از نقش های کلیدی در تبدیل conversion شما در تبلیغات دیجیتال دارند. صفحه فرود دروازه جذب بازدیدکننده برای دعوت به عمل برای اهداف خاصی از جمله جمع آوری لید ، تبدیل conversion ایجاد میشود.

با لندین، صفحه فرود کمپین خودت رو راحت بساز ، با آمارها و آنالیزها کارآیی اون رو افزایش بده.