نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

جذب سرمایه «لندین» از اسمارت‌آپ

هنگام شروع با دستانی خالی اما پرتوان شروع کردیم. تیمی که از سال ۱۳۹۶ بصورت فریلنسری کاملا تخصصی بر روی لندینگ پیج کمپین های بزرگ تمرکز کرده بود. تلفیقی از دیزاین و مارکتینگ هسته تیم رو تشکیل داد. اردیبهشت ۱۳۹۸ لندین شروع به فعالیت کرد. تا خردادماه ۹۹ لندین بصورت کاملا اختصاصی متناسب با نیازهای کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ برندها توسط متخصصان این حوزه لندینگ پیج اختصاصی می‌ساخت. تیرماه ۱۳۹۹ پلتفرم لندینگ پیج ساز لندین راه اندازی شد که تاکنون بیش از ۳۵۰۰ کسب و کار آنلاین لندینگ پیج خود را با لندین می‌سازند.  لندین یک سرویس لندینگ پیج ساز است که می‌توانید با چند کلیک ساده بدون دانش فنی و هدر رفت زمان لندینگ پیج حرفه‌ای خود را بسازید.
همه ما می‌دونیم وقتی بخوایم یه کمپین دیجیتال اجرا کنیم متناسب با هدف کمپین و مخاطب‌هامون نیاز به یه لندینگ پیج استاندارد داریم که نرخ تبدیل مناسبی داشته باشه. شما تو لندین می‌تونید براساس ساختار و چارچوب های تعیین شده با هویت بصری و پکیج‌های تصویرسازی آماده لندینگ پیج خودتون بسازید. لندینگ پیج خود را می‌توانید به راحتی به سایر سرویس ها از جمله گوگل آنالیتیکس، تک منیجر، رایچت، یکتانت متصل کنید تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید.در مرحله آخر لندینگ پیج خود بر آدرس دلخواه بر روی بستر زیرساخت لندین بسازید و در صورت تمایل با اسکریپت اتصال از لندینگ پیج خود در هر آدرسی که دوست دارید بارگذاری و استفاده کنید.

مجموعه سرمایه گذاری اسمارت آپ در خردادماه ۱۴۰۰ بر روی لندین سرمایه گذاری کرد.

خوشحالیم که به شما کاربران عزیز لندین اعلام کنیم که مجموعه خوشنام اسمارت آپ بر روی لندین سرمایه گذاری کرده است. لندین با جذب سرمایه‌ای که از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در این راند داشته به دنبال توسعه بازار و محصول خود است. تشکر از همراهی شما عزیزان لندین، امید است بتوانیم خدمات مناسبی در راستای نیازهای شما عزیزان ارائه بدهیم. و در کنار هم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم تا بتوانید با جذب مشتریان بیشتر با استفاده از لندین کسب و کار خود را توسعه دهید.
بنیانگذاران لندین در مورد انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار گفتند:اسمارت‌آپ یکی از مجموعه‌های خوش‌نام در زمینه‌ی سرمایه گذاری و دارای شبکه‌ای از افراد با تجربه در حوزه‌های  مختلف است. آن‌ها به صورت هوشمندانه سرمایه‌گذاری می‌کنند و کسب و کارهایی که تا کنون  بر روی آنها سرمایه‌گذاری کردند به رشد مناسبی دست یافتند.
از مهم‌ترین دلایلی که تیم سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ برای این سرمایه‌گذاری داشتند نیز می‌توان به تیم کاری مناسب، تجربه تیم در توسعه محصول و بازار رو به رشد این حوزه اشاره کرد.