نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

صفحه فرود جام جهانی ایوند؛ نقد و بررسی اولین لندینگ پیج لندین!

لندینگ پیج جام جهانی

اولین لندینگ پیج لندین؛ دورهمی جام جهانی 2018 با ایوند!

جام جهانی 2022 قطر با شور و هیجانِ معمول جام‌های جهانی در جریان است. گران‌ترین جام جهانی تاریخ وارد دومین هفته‌ی خود شده است و تب بازی‌ها آرام آرام داغ‌تر می‌شود. در این شرایط، پس از بررسی صفحه فرود فرمند برای دومین قسمت نقد و بررسی‌های خود تصمیم گرفتیم به سراغ صفحه فرود جام جهانی ایوند، اولین لندینگ پیج تاریخ لندین برویم! صفحه فرود جام جهانی ایوند که در تابستان سال 97 با همکاری‌ کافه‌های متعدد در سطح شهر تهران امکان تماشای جمعی بازی‌های جذاب جام را برای فوتبال‌دوستان تهرانی فراهم کرده بود.

صفحه فرود جام جهانی ایوند؛ اولین صفحه فرود لندین

صفحه فرود جام جهانی ایوند نه تنها اولین که یکی از ساده‌ترین لندینگ پیج‌هایی است که تا به حال در لندین ساخته شده است. لندینگ پیج جام جهانی ایوند تنها دارای سه بخش اصلی است. در بخش ابتدایی روی یک کاورِ تار از یک زمین فوتبال تیتر ساده و صمیمی «با ایوند، جام جهانی رو تو کافه‌های تهرون بگذرون!» دیده می‌شود.

روی کاور لوگوی ایوند و البته کلمه‌ی Live در کنار یک چراغ قرمز به سادگی این پیام را به مخاطب می‌رساند که می‌توانند بازی‌های جام جهانی را به صورت زنده در کافه‌ی مورد علاقه‌ی خود تماشا کنند. همچنین در همین نیمه‌ی این صفحه فرود جام جهانی ایوند مخاطبان می‌توانند بازی مورد نظر خودشان را انتخاب کنند و تاریخ و ساعت دقیق مسابقه را نیز ببینند.

لندینگ پیج جام جهانی

در نیمه‌ی پایینی صفحه فرود جام جهانی ایوند، فهرستی از کافه‌هایی که بازی‌های مختلف را نمایش می‌دهند در کنار هم قرار گرفته‌اند. ایوند در اقدامی هوشمندانه با قرار دادن نقشه‌ی شهر تهران در بالای این بخش کار کاربران برای پیدا کردن موقعیت جغرافیایی هر کافه را راحت کرده است.

در بخش انتهایی صفحه فرود جام جهانی ایوند نیز با قرار دادن اطلاعات تماس، سوالات پر تکرار و کانال‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی، خیال مخاطبان را از اعتبار و مطمئن بودن این صفحه راحت می‌کند. جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 24 تیر 1397 با قهرمانی فرانسه به پایان رسید اما این جام تازه نقطه‌ی آغاز اوج گرفتن لندین در کنار کاربرانش بود.