نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

نقد و بررسی صفحه فرود ایران سلری؛ ساده، شیک، مختصر

صفحه فرود ایران سلری

نقد و بررسی صفحه فرود ایران سلری

صفحه فرود ایران سلری یکی زیباترین صفحات فرودی بوده که در ماه‌های اخیر در لندین ساخته شده است. در آخرین مطلب از مجموعه نقد و بررسی‌های صفحات فرودی که با لندین ساخته شده‌اند به سراغ لندینگ پیج ایران سلری رفتیم.

صفحه فرود ایران سلری: ساده، شیک، مختصر

ایران سلری که یکی از زیرشاخه‌های ایران تلنت محسوب می‌شود، ارائه‌دهنده‌ی خدمات مرتبط با حقوق و دستمزد است که جامعه‌ی هدف اصلی‌اش کارفرمایان، صاحبان کسب و کار و مدیر شرکت‌ها و استارتاپ‌ها هستند.

ایران سلری در این صفحه فرود که به منظور دریافت لید از کاربران و معرفی ابزار محاسبه و مدیریت دستمزد حقوق خود ساخته شده، به مخاطبان یک آفر رایگان ارائه می‌دهد.

صفحه فرود ایران سلری

در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات خود را معرفی کرده‌اند؛ استفاده از آیکون‌های متحرک و طراحی مینیمالیستی فیروزه‌ای و مشکی آنها برای این چهار مزیت به این سکشن لندینگ پیج کیفیت منحصر به فردی داده است.

در بخش انتهایی لندینگ پیج نیز به شکلی مختصر به چهار سوال کلیدی برای افرادی که با ایران سلری یا خدمات آن آشنایی ندارد پاسخ می‌دهد.

لندینگ پیج ایران سلری با یک دیزاین زیبا هماهنگ با هویت بصری برند و بدون هیچگونه اضافات و زیاده‌روی موفق به ساخت صفحه فرودی شده که در عین کوتاه و خلاصه بودن بسیار اثرگذار است و حتی می‌توان الهام‌بخش دیگر کسب و کارها در ساخت صفحه فرود باشد.