نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

هوش مصنوعی (AI) به لندین آمد!

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (AI) به لندین آمد!

تولید محتوا هوشمند لندینگ پیج توسط دستیار هوش مصنوعی به لندین اضافه شد.

در ماه‌های اخیر چت‌بات ChatGPT به نقل همه‌ی محافل دیجیتال مارکتینگ بدل شده است و پیشرفت استثنایی هوش مصنوعی در قالب این ربات پاسخگو کاربران فضای وب را به هیجان آورده است؛ لندین در جدیدترین بروزرسانی خود سرویس هوش مصنوعی ChatGPT را به بخش تولید محتوای لندینگ پیج‌ها اضافه کرده است.

تولید محتوای هوشمند به کمک ربات هوش مصنوعی ChatGPT

لندین در جدیدترین بروزرسانی‌اش، در تمامی بخش‌های ساخت لندینگ پیج که در آن امکان قرار دادن محتوای متنی طولانی باشد، دستیار هوش مصنوعی ChatGPT را برای تولید محتوای متنی این بخش‌ها به سرویس خود افزوده است. در این بروزرسانی کاربران در تمامی‌ سکشن‌ها از جمله عنوان، متن، معرفی محصول، فرم جمع‌آوری لید، توصیه‌نامه، قیمت‌گذاری، ویدیو، سوالات متداول، شمارش معکوس و همچنین سکشن فوتر می‌توانند برای تولید محتوای متون خود از ChatGPT کمک بگیرند.

هوش مصنوعی

 

شیوه‌ی کار با ChatGPT در لندین

نحوه‌ی استفاده از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در لندین بسیار آسان است و به کارگیری آن تغییری در فرایند ساخت لندینگ پیج برای کاربران ایجاد نمی‌کند. پس از ورود به اکانت کاربری خود و بخش ساخت صفحه فرود جدید، در بخش تولید محتوای هر یک از سکشن‌ها، دکمه‌ی «محتوای هوشمند» به همراه لوگوی OpenAI قابل رویت است؛ این دکمه در تصویر زیر در باکس بنفش‌رنگ مشخص شده است.

پس از کلیک بر روی این دکمه‌‌، پنجره‌ای جدید بر روی صفحه برای کاربران باز می‌شود که در آن کاربر می‌تواند نوع زبانفارسی یا انگلیسی – و نوع لحنادبی و رسمی، دوستانه و غیررسمی یا محاوره‌ای – و همچنین تعداد کاراکتر را انتخاب کند؛ در کنار آن کاربر باید موضوع و عنوانی که برای آن به دنبال تولید محتواست را در باکس مورد نظر نوشته و سپس بر روی دکمه‌ی «ایجاد محتوای هوشمند» کلیک کند.

در مثال زیر از ChatGPT خواستیم محتوایی 250 کاراکتری، با لحنی غیررسمی و به زبان فارسی و با موضوع «صفحه فرود چیست؟» به ما ارائه کند که نتیجه‌ی آن را در تصویر سمت راست مشاهده می‌کنید؛ در نهایت با کلیک بر روی «استفاده محتوا» می‌توانید متن تولیدشده را به صفحه فرود خود اضافه کنید و اگر از محتوای تولید شده رضایت ندارید یا می‌خواهید محتوای متفاوتی دریافت کنید با کلیک بر روی «ایجاد محتوای جدید» به مرحله‌ی قبل برگردید و دوباره تلاش کنید.

 

نکته‌ی پایانی
باید به خاطر داشته باشید که همواره محتوای تولید شده توسط ChatGPT را ویراستاری و ادیت کنید تا اشتباهات احتمالی متون خود را پیش از انتشار برطرف کرده باشید. توصیه می‌کنیم همین حالا وارد اکانت خود شده و با کد chatgpt از 30% تخفیف ویژه‌ی لندین استفاده کنید و همه‌ی امکانات لندین را به صورت دست اول تجربه کنید.