نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

اصول کپی رایتینگ لندینگ پیج | وبینار لندین

کپی رایتینگ لندینگ پیج

اصول کپی رایتینگ لندینگ پیج | وبینار لندین

کپی رایتینگ یا تبلیغ‌نویسی یکی از قدیمی‌ترین تخصص‌ها در زمینه‌ی تبلیغات و بازاریابی است. در دورانی که کسب و کارهای آنلاین به شدت رشد کرده‌اند و رقابت بزرگ در فضای وب برای جلب توجه مخاطبان در جریان است، آشنایی با تکنیک‌ها و اصول کپی‌ رایتینگ ضروری به نظر می‌رسد و از همین رو تصمیم گرفتیم در یک وبینار اختصاصی به این فن جذاب و البته پیچیده بپردازیم.

اصول کپی رایتینگ لندینگ پیج

کپی رایتینگ لندینگ پیج چیست؟

کپی رایتینگ (Copywriting) جوانب و شاخه‌های متعددی دارد. نوشتن شعار برای برندها (Tagline) یا کمپین‌های تبلیغاتی (Slogans) و به طور کلی نوشتن محتوای ترغیب‌کننده به منظور جذب مخاطب و مشتری بیشتر همگی انواعی از کپی رایتینگ هستند. به همین ترتیب، کپی رایتینگ لندینگ پیج نیز همه‌ی محتوای متنی و نوشتاری که در صفحات فرود قرار می‌گیرد را شامل می‌شود. پیش از شرکت در وبینار می‌وتوانید درباره کپی رایتینگ لندینگ پیج به صورت مفصل‌تر اینجا مطالعه کنید.

وبینار اصول کپی رایتینگ لندینگ پیج با حسین وجدانی

در وبینار کپی رایتینگ لندینگ پیج با حضور حسین وجدانی، کپی رایتر و متخصص بازاریابی محتوایی به آموزش و بررسی اصول کپی رایتینگ در صفحات فرود می‌پردازیم و یاد می‌گیریم چطور در صفحات سایت و در صفحات فرود خود به شکلی اثربخش بنویسیم.

وبینار کپی رایتینگ لندینگ سرانجام پس از بیش از دو ماه تاخیر در تاریخ سه شنبه 22 آذر ساعت 19 برگزار خواهد شد و برای حصور در این وبینار می‌توانید از این لینک برای ثبت نام اقدام کنید؛ اگر پیش از این در وبینار ثبت نام کرده‌اید نیازی به ثبت نام مجدد ندارید و در تاریخ مقرر منتظر شما هستیم.