نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

معرفی سیستم کسب درآمد لندین | از لندین درآمد داشته باش!

همکاری در فروش لندین

معرفی سیستم کسب درآمد لندین | از لندین درآمد داشته باش!

سیستم کسب درآمد لندین یک فرصت درآمدزایی بی‌دردسر برای فعالان حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ، صاحبان کسب و کار، مدیران استارتاپ‌ها و به طور کلی همه‌ی کاربرانی که به شکلی در فضای آنلاین فعال هستند فراهم می‌کند.

به کمک این سیستم شما می‌توانید تنها با پروموت و معرفی لندین به دیگران به درآمدزایی برسید؛ اما این سیستم دقیقاً چطور کار می‌کند؟ میزان سود شما چقدر است و اصلاً چطور می‌توانید لندین را به دیگران معرفی کنید تا به درآمد برسید؟ در ادامه پاسخ این سوالات را با هم بررسی می‌کنیم.

کسب درآمد لندین چگونه کار می‌کند؟

سیستم کسب درآمد (یا همکاری در فروش) لندین  به این ترتیب عمل می‌کند که پس از ساخت اکانت و ورود به لندین یک لینک معرف اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ شما می‌توانید این لینک را در اختیار هر کسی قرار دهید که فکر می‌کنید می‌تواند از خدمات ساخت لندینگ پیج لندین استفاده کند. پس از آن درصدی از هر خریدی که توسط آن فرد صورت بگیرد متعلق به شماست.

سیستم کسب درآمد لندین

میزان درآمد از لندین چقدر است؟

کسب درآمد از لندین می‌تواند به دو صورت شخصی و سازمانی باشد؛ در حالت اول به ازای اولین خرید هر فردی که از طرف شما معرفی شده باشد 20 و هر خرید بعدی 15 درصد از کل میزان خرید به شما تعلق می‌گیرد؛ در حالت سازمانی اما این رقم حتی بالاتر است و می‌تواند تا 50 درصد افزایش پیدا کند!

در پنل اختصاصی کسب درآمد در اکانت خود می‌توانید همه‌ی اطلاعات ضروری مانند تعداد ثبت‌نامی‌ها، تعداد خریدها و میزان درآمدتان را ببینید. هر زمان که میزان درآمد شما به حداقل صد هزار تومان برسد می‌توانید به راحتی حساب خود را تصفیه کنید.

سیستم کسب درآمد لندین فرصتی ایده‌آل برای همه‌ی افرادی است که به شکلی در فضای آنلاین فعالیت دارند و با افراد، کسب و کارهای متعددی در ارتباط هستند؛ همین حالا به صفحه‌ی کسب درآمد لندین سر بزنید و بیشتر با این سرویس آشنا شوید.