نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

چند نکته برای تبلیغات لندینگ پیج و معرفی صفحات فرود

چند نکته برای تبلیغات و معرفی صفحات فرود

چند نکته برای تبلیغات لندینگ پیج و معرفی صفحات فرود

بعد از ساخت لندینگ پیج، دقیقا باید چه کاری انجام بدهم ؟ 
بعد از ساخت لندینگ پیج، وقت آن است که ترافیک را به سمت لندینگ پیج خود بیاورید؛ اما بهترین راه برای تبلیغات لندینگ پیج و معرفی صفحه فرود شما چیست؟ روش‌های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات لندینگ پیج وجود دارد و شما باید با بررسی روش‌های مختلف را امتحان و بررسی کنید تا به نتیجه برسید که کدام روش بیشترین تعامل را با مخاطبان شما ایجاد می‌کند.
بهترین راه ها برای تبلیغات لندینگ پیج عبارتند از:
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی ایمیلی
  • پاپ‌آپ‌های وب سایت
  • نوارهای هشدار
  • دعوت به اقدام (CTA) های وبلاگ
  • لینک‌سازی داخلی
  • شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات پولی
  • حمایت‌های مالی
در ادامه به بررسی تک تک این شیوه‌ها می‌پردازیم.
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه‌سازی موتور جستجو سریع‌ترین راه برای ایجاد ترافیک نیست اما بدون شک یکی از مطمئن‌ترین‌هاست. بهینه‌سازی موتور جستجو یکی از راه‌های بلندمدت است که می توانید برای هدایت افراد به صفحات فرود خود و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید. در نظر داشته باشید، استفاده از ترکیب کلمات کلیدی مرتبط در محتوای لندینگ پیج می‌تواند فرایند را ساده‌تر کند.
  • بازاریابی ایمیلی

 اگر شما هم یک لیست ایمیل بلندبالا دارید، اولین کاری که می‌توانید برای معرفی صفحه فرود جدید خود انجام دهید، ارسال آن برای کاربران است. این کاربران افرادی هستند که در گذشته به برند و محصولات شما ابراز علاقه کرده اند و ممکن است بیشتر از پیشنهاد شما استقبال کنند. با توجه به محتوای خود، می‌توانید یک ایمیل کاملا اختصاصی برای کاربران خود ارسال کنید. یا به صورت تکمیلی تر که حاوی اخبار و نکات دیگری است، ایمیل‌های را برای کاربران ارسال کنید.
  • پاپ‌آپ‌های وب سایت

پاپ‌آپ‌های متنی روشی مؤثر برای تبلیغ صفحه فرود شما هستند. این پاپ‌ها بازدیدکنندگان  را مجبور می‌کنند پیشنهاد شما را مشاهده و ارزیابی کنند. یک نکته مهم: از یک دعوت به اقدام (CTA) واضح استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا وارد صفحه فرود شما شوند.

نمونه پاپ آپ تبلیغاتی

  • نوارهای هشدار

    اگر ایده پاپ آپ را دوست دارید اما به دنبال ریسک کمتر هستید، نوارهای هشدار را امتحان کنید.  این نوارهای متنی در بالا یا پایین سایت شما ظاهر می‌شوند و می‌توانند برای تبلیغ صفحات فرود، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر استفاده شوند. فقط در نظر داشته باشید، شما فضای زیادی در نوارهای هشدار ندارید، بنابراین باید توجه افراد را فقط در چند کلمه جلب کنید.

  • CTA وبلاگ 

مقالات منظم وبلاگ یکی از بهترین روش‌ها برای جذب بازدیدکنندگان است.اما مهم تر از آن، پیدا کردن راهی برای تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری است. پس از آنکه بازدیدکنندگان محتوای شما را مطالعه کردند، به راهی نیاز دارید که آنها را به یکی از صفحات فرود خود هدایت کنید تا بتوانید اطلاعات آنها را جمع آوری کنید یا محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید. به همین دلیل ایده خوبی است که CTA را در وبلاگ خود قرار دهید. نکته مهم این است که یک پیشنهاد یا صفحه فرود را انتخاب کنید که با موضوع وبلاگ و محتوای شما مرتبط باشد. 
  • لینک‌سازی داخلی

لینک داخلی به صفحات فرود (لندینگ پیج) به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان کمک می کند صفحات جدیدی را در سایت شما پیدا کنند. لینک سازی داخلی را می‌توانید هم در منو‌ها و هم در متن صفحات استفاده کنید.
  • تبلیغات لندینگ پیج در شبکه‌های اجتماعی

یکی از ساده ترین تبلیغات لندینگ پیج این است که پیشنهاد جدید خود را در رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. فقط در نظر داشته باشید  تبلیغات را دائماً به مخاطبان خود منتقل نکنید. حدود ۸۰ درصد از پست‌های خود را به محتوایی اختصاص دهید که سرگرم کننده است و حاوی اطلاعات آموزنده است، ۲۰ درصد باقی مانده پست های خود را برای تبلیغ پیشنهادات و فروش خود استفاده کنید. برای تمام شبکه‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام)، مطمئن شوید که لینک پروفایل به مهم ترین صفحه فرود متصل است.
  • تبلیغات لندینگ پیج با اینفلوئنسر مارکتینگ

همانطور که می‌دانید، اینفلوئنسرها افرادی هستند که  اغلب مایلند محصولات و خدمات دیگر را در ازای دریافت هزینه و یا دریافت هدیه تبلیغ کنند. اگر می خواهید صفحه فرود خود را در رسانه‌های اجتماعی به دیگران معرفی کنید اما مخاطبان زیادی ندارید، این گزینه هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. در بسیاری از موارد، حتی داشتن یک میکرو اینفلوئنسر (حدود ۱۰۰۰۰فالوور) مرتبط با برند شما که صفحه یا لندینگ پیج شما را تبلیغ می کند، می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.
  • تبلیغات پولی

اگر می خواهید به سرعت ترافیک را به صفحه خود هدایت کنید، احتمالاً تبلیغات پولی بهترین گزینه برای شما هستند. تبلیغات گوگل معمولا در بالا و پایین نتایج جستجو ظاهر می‌شود. شما لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه فرود خود را انتخاب می کنید و زمانی که افراد آن عبارات را جستجو می‌کنند، در نتایج گوگل می‌توانند مشاهده کنند.  مزیت تبلیغات گوگل این است که معمولاً برای کاربرانی نمایش داده می‌شوند که نزدیک به خرید هستند نکته مهم در مورد این تبلیغات این است که برای به دست آوردن نتیجه به بودجه خیلی زیادی نیاز ندارید. 
  • حمایت‌های مالی

اگر بودجه بیشتری دارید، روش دیگر حمایت مالی است؛ مناسبت‌ها، وبینارها، پادکست‌ها، پخش زنده و ویدئوهای یوتیوب از جمله مواردی هستند که می‌توانید به عنوان حامی مالی در آنها حضور داشته باشید. یکی از موارد بالا را انتخاب کنید تا با مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد. در نهایت، قبل از انتخاب هر مورد، در مورد مشتری ایده آل خود و نوع رسانه ای که از آن استفاده می‌کند، به خوبی فکر کنید . تا بتوانید به بهترین شکل لندینگ پیج خود را به دیگران معرفی کنید.