نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

از لندینگ پیج به‌ عنوان ویترین فروشگاه اینترنتی استفاده کنید

لندینگ پیج فروشگاه

 

از لندینگ پیج به‌ عنوان ویترین فروشگاه اینترنتی استفاده کنید

بیشتر مردم وقتی وارد یک فروشگاه می‌شوند،محصولی را برای خرید مدنظر دارند.با دانستن این موضوع، یک فروشگاه فیزیکی را در نظر بگیرید که ویترین آن با جزئیات، دقیق و عالی طراحی شده است و محصول مورد نظر شما هم در این فروشگاه مشاهده می‌شود و از طرف دیگر فروشگاهی که ویترین آن خالی است و جذابیتی برای شما ندارد . شما وارد کدام فروشگاه خواهید شد؟!به احتمال زیاد فروشگاه اولاز آنجایی که هر مشتری منحصر به فرد است و به پیشنهادات و تعاملات مختلفی نیاز دارد،انتظار اینکه  کسب و کارها  وبسایت‌های کاملی برای هر کاربر ایجاد کنند تا به طور کامل نیاز هر کاربر را پاسخ دهد،تاحدودی غیر قابل انتظار است.اما یک راه حل وجود دارد: کسب و کارها می‌توانند، با استفاده از لندینگ پیج‌ها ویترین فروشگاه‌های دیجیتال منحصر به فرد را برای هر دسته از کاربران خود ایجاد کنند.
ویترین فروشگاه دیجیتال چیست؟در دنیای دیجیتال، صفحه فرود شما به عنوان ویترین فروشگاه شما، برای ایجاد اولین تأثیر عالی مهم است و همچنین یک نقطه تماس حیاتی برای مشتری است و زمینه را برای کل روابط و معاملات تعیین می کند.

به عنوان مثال، خریداران آنلاین، اغلب با استفاده از کلمات کلیدی در Google جستجو می‌کنند تا محصول یا خدمات خاصی را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. جستجوی اصطلاحات دقیق، نشان دهنده قصد بالا در خرید یا دریافت خدمات است که به کسب و کارها کمک می کند خریداران علاقه مند را هدف قرار دهند.همچنین، یک برند تجاری می تواند محصول یا خدمات مناسبی برای تأمین نیازهای مصرف کننده داشته باشد، اما اگر این نیازبه درستی تبلیغ نشود، رابطه خوبی شکل نمی گیرد و معامله هرگز اتفاق نمی افتد.
اما راه حل چیست ؟!استفاده از صفحات فرود، به عنوان ویترین فروشگاه آنلاین شما،فرصتی را برای ارائه پیشنهاد، به افراد تقسیم شده به صورت حرفه ای و معتبر ارائه می دهد. به شما امکان می دهد برند خود را به عنوان یک منبع معتبر، مرتبط و قابل اعتماد در صنعت خود معرفی کنید.
به یاد داشته باشید، یک ویترین فروشگاه دیجیتال ( لندینگ پیج شما ) نماینده مستقیم کسب و کار شما است؛ اگر صفحه لندینگ شما نامنظم و غیرحرفه ای باشد، بازدید کننده احتمالاً بلافاصله عمل مورد انتظار شما را انجام نخواهد داد اما اگر بهینه سازی شده باشد، به احتمال زیاد توجه آنها را جلب کرده و آنها را متقاعد به تبدیل می کنید.پس مهم است که به لندینگ پیج خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی در مورد کسب و کار شما می گوید. 
در اینجا چند روش استفاده کسب و کارها از لندینگ پیج‌ها برای تعامل بیشتر به عنوان پیشنهاد وجود دارد:

  • محتوا را مختصر و مفید بیان کنید

صفحات خلاصه و مفید دلیل خوبی است تا  بازدید کنندگان عمل مورد انتظار شما را انجام دهند . به طور مثال با استفاده ازجمله‌ی “نسخه جدید در دسترس است” به بازدیدکنندگان اطلاع دهید که در حال حاضر بهترین و جدیدترین امکانات را ندارند و آنها را برای ارتقا و انجام عمل مورد انتظار ترغیب کنید.محتوایی که به صورت تیتر وار بیان بیان میشود اطلاعات مهم را به صورت سازمان یافته و به راحتی و قابل هضم فراهم می کند.همچنین فقط یک پیشنهاد بازدیدکنندگان را متمرکز و در مسیر تبدیل نگه می‌دارد نه مجموعه ای از پیشنهادات متنوع. 
عدم وجود لینک‌های خروج در لندینگ پیج فروشگاه ، احتمال بازگشت بازدیدکنندگان را کمتر کرده و احتمالاً آنها از پیشنهاد استفاده می کنند.
دکمه CTA که با رنگ صفحه اصلی در تضاد است نیز می‌تواند برای افزایش تعامل کاربر گزینه مناسبی باشد.

محتوای مختصر و مفید برای شرکت در قرعه کشی
به طور مثال: محتوای مختصر و مفید برای شرکت در قرعه کشی
  •  جذب لید 

فروشگاه فیزیکی را در نظر بگیرید که شما صاحب آن هستید. گاهی اوقت تمایل دارید اطلاعاتی را از افراد دریافت کنید تا اطلاعیه‌ها، تخفیف های مهم مثل حراجی های فصل را برایشان به طور ویژه ارسال کنید. درفروشگاه‌های آنلاین، از طریق صفحات جذب لیدی که در لندینگ پیج ساخته میشود، به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید. اما پیش از آن این نکات را در نظر بگیرید:پیش از آن که از کاربران خود درخواست کنید تا اطلاعات خود درا با شما به اشتراک بگذارند، خوب است تجربیات مشتریان بالقوه خود را با آنها به اشتراک بگذارید. همچنین جوایزی و تخفیفاتی را برای نشان دادن اعتبار و اعتماد برند خود در ازای دریافت اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهید.

به طور مثال: دریافت اطلاعات کاربران در ازای مشاوره‌ی رایگان 
  • هدف گذاری مجدد صفحات فرود

این مورد برای جلب مشتریانی که قبلاً علاقه خود را برای شروع  نشان داده اند و الان ممکن است به کمی انگیزه نیاز داشته باشند، بسیار کارساز است.
پیشنهاد میکنیم مثال های زیر را مطالعه کنید تا این مورد را به خوبی درک کنید:

  1. علاوه بر عنوان اصلی میتوانید از یک عنوان فرعی دیگر که پیشنهاد تخفیف اختصاصی است استفاده کنید.(کد تخفیف اختصاصی ) به این دلیل که این افراد ممکن است نیاز به انگیزه بیشتری برای خرید داشته باشند.
  2. از تصاویر با کیفیت و عالی  از محصولات و خدمات خود استفاده کنید.
  3. کمبود زمان، به بازدیدکنندگان اطلاع می دهد که باید قبل از تمام شدن محصولات و حتی قبل از پایان انقضا، این محصول را خریداری یا این خدمات را دریافت کنند پس از جمله ” زمان محدود”، حتما استفاده کنند.
به طور مثال: دریافت اطلاعات کاربران در ازای مشاوره‌ی رایگان 

با هر صفحه فرود ( لندینگ پیج )،یک ویترین فروشگاه اینترنتی جذاب ایجاد کنید. مهم است که با ویترین فروشگاه آنلاین خود، اولین احساس عالی را به قصد خرید یا دریافت خدمات ایجاد کنید.  با ایجاد هر صفحه فرود برای هر دسته از مشتریان خود، می توانید آنها را به ویترین های فروشگاهی جذاب  تبدیل کنید تا ترافیک را به سمتی که می خواهید هدایت کند و بازده بیشتری را برای کسب و کار خود به همراه داشته باشید. همین الان شروع کنید.