نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

اضافه شدن ۶ قالب جدید به سکشن‌ها در لندینگ پیج ساز لندین

۶ قالب لندینگ پیج در ابزار لندینگ پیج ساز لندین

اضافه شدن ۶ قالب جدید به سکشن‌ها به لندینگ پیج ساز لندین

در طول مسیر بهینه سازی سرویس لندینگ پیج ساز لندین سعی کردیم تا با فیدبک‌های شما بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم. در ساختار لندینگ پیج ساز لندین با انتخاب سکشن‌ها یا بخش مختلف می‌توانید اجزا لندینگ پیج خود در به ترتیب انتخاب کنید که هر سکشن مدل‌ها یا قالب‌های مختلفی دارد که هر مدل دارای ویژگی شخصی سازی مجزا می‌باشد. هم اکنون شش قالب یا همان مدل جدید به سکشن‌های عنوان، متن، امکانات اضافه شد.
کافیست جهت مشاهده و استفاده از این سکشن‌ها به حساب کاربری خود در لندین وارد شوید و در قسمت ساخت یا ویرایش لندینگ پیج در سکشن‌های عنوان، متن، امکانات مدل‌های جدید اضافه شده را مشاهده و استفاده کنید. در مدل‌های جدید سعی شده برخلاف مدل‌های قبلی که ساده و منیمال بودند کمی از المان‌های گوناگون و هویت‌های بصری بیشتری استفاده شود. در برخی از سکشن‌ها می‌توانید تصاویر واقعی برای بک گراند یا تصویر سکشن استفاده کنید و برخی از پکیج‌های تصویرسازی آماده استفاده کنید.

چرا ساختار شخصی سازی لندین در هر سکشن دارای محدودیت است؟

ما در لندین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم قابلیت‌های شخصی سازی توسط کاربران را افزایش دهیم. اما یکی از نکات مهم در در ساخت یک لندینگ پیج استاندارد، رعایت کردن قواعد و اصول تجربه کاربری استاندارد و ساختار ریسپانسیو است. بدلیل حفظ استانداردهای لازم برای رسیدن به لندینگ پیجی کاربر پسندتر برخی قابلیت‌های شخصی سازی محدود می‌باشد. به همین دلیل کاربران با هر سطح دانشیو بدون نگرانی بابت عدم حفظ ساختارها و چارچوب‌های تجربه کاربری در لندینگ پیج با چند کلیک ساده می‌توانند لندینگ پیج خود را بسازند. 
اما در تلاش هستیم تا با فیدبک های شما خدمات بهتری ارائه بدهیم. قالب‌هایی با امکانات متنوع‌تر به هر سکشن به مرور زمان بر اضافه کنیم و هر قالب قابلیت‌های شخصی سازی آن را بیشتر کنیم اما بازهم سعی می‌کنیم چالش تجربه کاربری استاندارد را در نظر بگیریم تا کاربران بتوانند چارچوب‌های استاندارد در لندینگ پیج خود را داشته باشند.