نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

پنل آنالیز آماری به لندین اضافه شد

پنل آنالیز آماری

پنل آنالیز آماری به لندین اضافه شد

ما در لندین همواره تلاش می‌کنیم تا با شناسایی دغدغه کاربران و مطابق با نیاز آن‌ها رو به جلو حرکت کنیم. در راستای همین مسیر پس از تکمیل ابزار ساخت لندینگ پیج، به سراغ بخش جمع‌آوری لید رفتیم و امکاناتی در این زمینه به سرویس لندین اضافه کردیم. با بررسی‌های بیشتر دریافتیم که در این مقطع زمانی یکی از نیازهای اصلی کمپین‌های تبلیغاتی بحث بهینه‌سازی آن‌ها است. 

به منظور اینکه کلیک‌های بیشتری به مشتری تبدیل شوند، باید بهینه‌سازی صفحات فرود بر اساس آمار و اطلاعات دقیق از کاربران باشد. نکته قابل توجه‌ در بحث لندینگ پیج‌ها این است که در آن فرم‌های جمع‌آوری لید تنها راه دریافت اطلاعات از کاربران نیستند؛ شما با بررسی و آنالیز رفتار کاربران در مواجهه با لندینگ پیج خود هم می‌توانید اطلاعات ارزشمندی به دست بیاورید و با استفاده از آن کیفیت و اثربخشی کمپین‌های خود را افزایش دهید. در گذشته برخی از کاربران لندین، آنالیز لندینگ‌ پیج‌های خود را با استفاده از گوگل آنالیتیکس انجام می‌دادند و برخی به خاطر سخت بودن فرآیند اتصال از این کار صرف نظر می‌کردند. با بروزرسانی جدید لندین و اضافه شدن پنل آنالیز آماری از این به بعد تحلیل و بررسی اطلاعات کاربران ساده‌تر از همیشه انجام می‌شود.

“پنل آنالیز آماری” بخش جدید مدیریت لندینگ پیج در لندین است که به شما امکان بررسی و آنالیز اطلاعات کاربرانی را می‌‎دهد که از لندینگ پیج شما بازدید کرده‌اند. این پنل بخش‌های مختلفی دارد که بررسی اطلاعات آن می‌تواند به افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های تبلیغاتی شما کمک کند. در ادامه به بررسی عملکرد هر بخش در پنل آنالیز آماری می‌پردازیم.

تاریخ:

در این بخش می‌توانید یک بازه‌ زمانی حداکثر یکساله را انتخاب کنید تا اطلاعات مربوط به آن دوره برای شما نمایش داده‌ شود. تنظیمات این بخش به صورت دستی تغییر میابد. شما می‌توانید با تنظیم تاریخ بر روی یک بازه زمانی اطلاعات بخش‌های مختلف پنل آنالیز آماری را بررسی، مقایسه و تحلیل کنید. یکی از بازه‌های مهمی که پیشنهاد می‌شود حتما بررسی کنید، تاریخی است که از طریق کانال‌های متنوع اقدامات مختلفی برای دیده شدن لندینگ پیج‌تان انجام دادید.

بخش تاریخ پنل انالیز آماری

مجموع بازدید:

اطلاعات این بخش از پنل آنالیز آماری مشخص می‌کند مجموع تعداد دفعاتی که از لندینگ پیج شما بازدید شده، به چه صورت است؛ همواره ممکن است برخی از بازدیدکنندگان بیش از یک بار به لندینگ پیج شما وارد شوند. شما می‌توانید از این اطلاعات برای بهبود نتایج لندینگ پیج خود استفاده کنید.

مجموع بازدید کنندگان:

در این بخش از پنل آنالیز آماری تعداد بازدیدکنندگان مشخص می‌شود. یعنی شما می‌‎توانید مجموع تعداد کاربران یکتایی که از لندینگ پیج شما بازدید کرده‌اند را به دست بیاورید.

میانگین بازدید هر کاربر: 

اگر بخواهید متوسط تعداد دفعاتی که هر کاربر از لندینگ پیج شما بازدید کرده‌ است را مشاهده کنید، می‌توانید به سراغ بخش میانگین بازدید هر کاربر در پنل آنالیز آماری بروید. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید رفتار کاربران را در مواجهه با لندینگ پیج خود بسنجید و از نتایج آن بهره ببرید. 

نرخ پرش :

تعدادی از کاربران شما وارد صفحه لندینگ پیج شما می‌شوند اما بدون اقدام به عمل صفحه شما را ترک می‌کنند؛ در این بخش اطلاعات آماری این کاربران قابل دسترسی است. اگر لندینگ پیج شما نرخ پرش بالایی دارد بهتر است با بررسی و برطرف کردن موانعی که باعث می‌شود بازدیدکنندگان به مشتریان راغب شما تبدیل نشوند، نرخ اقدام به عمل لندینگ پیج خود را بهبود ببخشید.

مجموع لید دریافتی:

مجموع تعداد فرم‌های پر شده توسط کاربران در این بخش از پنل آنالیز آماری قابل مشاهده است. کاربرانی که فرم‌های لندینگ پیج شما را پر کرده‌اند، مشتریان راغب شما محسوب می‌شوند. اگر هدف شما از برگزاری کمپین‌ها جمع‌آوری لید باشد، مجموع تعداد لیدهای دریافتی، اثرگذاری شیوه‌های تبلیغاتی و کارایی کانال‌های استفاده شده را نشان می‌دهد. 

از اطلاعات جمع‌آوری شده در این بخش از پنل آنالیز آماری می‌توانید در برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی متنوع، ایمیل مارکتینگ، اس‌ام‌اس مارکتینگ و …دیگر فرآیند‌های بازاریابی استفاده کنید.

 

پراکندگی بازدید و بازدیدکنندگان:

این نمودار نشان می‌دهد که آمار بازدید و بازدیدکنندگان در هر بازه زمانی مشخص روزانه، هفتگی و ماهانه به چه صورت بوده است. از طریق تحلیل این اطلاعات می‌توانید رفتار کاربران را در بازه‌های مختلف بررسی کنید، زمان‌های پرترافیک لندینگ پیج خود را بشناسید و برای تبلیغات، پربازده‌ترین کانال‌های تبلیغاتی را انتخاب کنید.

 

نمودار درصد پراکندگی ابزارها:

اطلاع از اینکه اغلب کاربران از چه ابزاری برای دیدن لندینگ پیج شما استفاده می‌کنند اهمیت بالایی در افزایش نرخ تبدیل دارد. بسیاری از کاربران شما از طریق موبایل یا دسکتاپ سیستم‌های خود لندینگ پیج شما را می‌بینند که در این بخش آمار بازدید این کاربران به صورت مجزا مشخص است؛ اما تعدادی از بازدیدکنندگان از دستگاه‌های ناشناخته، کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و… استفاده کرده‌اند، که مجموع تعداد این دسته از کاربران در بخش سایر نمایش داده می‌شود.

بررسی این آمار به شما کمک می‌کند که در طراحی کمپین‌ها و صفحات فرود اساس کار خود را بر مبنای ابزاری قرار دهید که مخاطب با آن شما را دنبال می‌کند. مثلاً اگر اغلب بازدیدکنندگان از لندینگ پیج شما از موبایل استفاده می‌کنند، بهتر است طراحی و ساختار این صفحه برای کاربران شما به درستی بهینه‌سازی شود.

منبع و رسانه:

اطلاعاتی که می‌توانید از این بخش به دست بیاورید به شما کمک می‌کند که منبع ترافیک ورودی کاربرانی که وارد لندینگ پیج شما شدند را بشناسید و برای بهینه سازی کمپین‌های تبلیغاتی از این داده‌ها استفاده کنید. برای این کار کمپین‌های خود را در کانال‌های تبلیغاتی متنوع با لینک‌هایی که UTM دارد، اجرا کنید. اطلاعات مربوط به منبع و رسانه‌ای که کاربران شما از طریق آن وارد لندینگ پیج‌تان شدند، در پنل آنالیز آماری لندین در این بخش دسترس شما است. 

 

با شرایط ویژه از پنل آنالیز آماری لندین استفاده کنید.

با این بروزرسانی، شما می‌توانید رفتار بازدیدکنندگان خود را به سادگی و دقیق‌تر از قبل تحلیل کنید. تنها کافی است وارد داشبورد خود در لندین شوید و با استفاده از کد تخفیف landin-boost با شرایط ویژه‌ای که برای شما مهیا شده لندینگ پیج خود را بسازید و با بررسی پنل آنالیز آماری اطلاعات مفیدی از کاربران خود به دست بیاورید، اطلاعاتی که می‌تواند به رشد بیشتر کسب‌و‌کار شما کمک کند.