نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

نقد و بررسی صفحه فرود فرمند؛ خوش‌رنگ، خوش‌حال، خوش‌مزه!

صفحه فرود فرمند - لندین

نقد و بررسی صفحه فرود تابستانی فرمند؛ خوش‌رنگ، خوش‌حال، خوش‌مزه!

صفحه فرود فرمند، بخشی از کمپین تابستانی شرکت فرمند – تولیدکننده‌ی محصولات مربوط به شکلات، دسر و اسنک‌های شیرین – بود و ما در این یادداشت قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. یک صفحه فرود هیجان‌انگیز و بدون نقص که حال و هوای تابستانی را به بهترین شکل به مخاطبان خود منتقل می‌کند. 

یه دنیای خوشمزه با فرمند؛ یک صفحه فرود تابستانی واقعی!

صفحه فرود فرمند در هفت بخش طراحی شده که تمرکز اصلی بر آن بر روی بازی‌ و جایزه است. از اهداف اصلی صفحه فرود فرمند جذب هرچه بیشتر مخاطبان به صفحه اینستاگرام فرمند بوده که سعی شده به کمک بازی‌های متنوع و آسان به این هدف دست یابد. 

پیش از هر چیز باید یادآور شد که فرمند به خوبی درک کرده است که مخاطب در کدام مرحله از سفر خریدار قرار دارد و طراحی صفحه فرود خود را بر این اساس پیش برده است. رنگ‌بندی‌های ساده اما چشم‌نواز در کنار دکمه‌های دعوت به عمل ترغیب‌کننده، منجر به خلق صفحه فرودی موفق شده است. 

صفحه فرود فرمند؛ بررسی جزیی

  • تیتر استفاده شده در اولین سکشن خیلی خلاقانه و جذاب انتخاب شده؛ یک دنیای خوشمزه با فرمند در تاکید شعار همیشگی فرمند یعنی «به شیرینی یک لبخند» است. فرمند همیشه در انتخاب شعارهای خود به درستی لحنی گرم و صمیمی را انتخاب می‌کند که در به وجود آوردن یک تصویر دوست داشتنی از فرمند موثر بوده است. 

صفحه فرود فرمند - لندین

  • در بخش دوم فرمند ویژگی‌های کمپین خود را معرفی کرده و با یک دکمه‌ی دعوت به عمل ساده کاربران را به همراهی برای هر کدام از بخش‌های کمپین دعوت می‌کند. بخش هایی که در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از آن توضیح داده است.

  • در بخش سوم با قرار دادن یک ویدئوی کوتاه جزییات بیشتری از روند مسابقه ارائه کرده است؛ استفاده‌ی بجا و به موقع از ویدئو در این صفحه فرود اعتماد و علاقه‌مندی هر چه بیشتر مخاطب را به همراه دارد. 

  • در بخش چهارم پکیج‌های تخفیف فرمند معرفی شده‌اند؛ یک تخفیف قابل توجه به همراه ارسال رایگان برای هر مخاطبی ترغیب‌کننده است. 

  • در بخش ششم فرمند دوباره به معرفی محصولات خود می‌پردازد؛ این بار با چند ویدئوی کوتاه و خوش رنگ و لعاب، طرز تهیه‌ی انواع دسر با محصولات خود، راه ساختن یک دنیا خوش‌مزه را به مخاطب نشان می‌دهد. 

  • این پایان کار نیست و در بخش هفتم فرمند مجدداً در یک کادر خوش رنگ با قرار دادن دو دکمه‌ی دعوت به عمل در کنار هم به همراه یک تیتر هوس‌انگیز کاربران را به انجام دو بازی جذاب خود دعوت می‌کند؛ چیزی که تلاش حداکثری این صفحه رو برای افزایش تعامل با مخاطب را نشون می‌دهد.

نکته‌ی پایانی

خوش‌رنگ، خوش‌حال و خوش‌مزه؛ بهترین صفاتی هستند که برای توصیف این صفحه فرود جذاب می‌توانیم به کار ببریم. فرمند مخاطب هدف خود را شناخته و در این کمپین تابستانی  به درستی حال و هوای تابستون را به مخاطب منتقل می‌کند و با استفاده از رنگ های متنوع و جذاب نشان می‌دهد که یک دنیای خوشمزه،  یک دنیای رنگارنگ هم هست. 

 تصور اینکه کاربری در مواجهه با این صفحه فرود به انجام بازی‌ها یا مهم‌تر از آن خرید محصولات فرمند ترغیب نشود، دور از ذهن به نظر می‌رسد.