نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

بروزرسانی بزرگ لندین؛ فقط با یه صفحه فروش، محصولت رو بفروش!

صفحه فروش

فقط با یه صفحه فروش، محصولت رو بفروش!

بروزرسانی بزرگ لندین؛ محصولت رو ساده و سـریع با لندین ایجاد کن و تو صفحه فرودت بفروش…

لندین در جدیدترین بروزرسانی خود، امکانی فراهم کرده است که می‌تواند یک فرصت جذاب برای فروشند‌ه‌های آنلاین محصول باشد. بروزرسانی جدید لندین شامل افزودن یک بخش فروشگاهی است که افراد و کسب‌وکارها از طریق آن می‌توانند در لندینگ پیج خود، محصولات، کالا و خدمات مختلف را به فروش برسانند.

به این ترتیب حالا کسب‌وکارها در لندین فرصت این را دارند که «صفحه فرود» خود را به «صفحه فروش» تبدیل کنند؛ صفحه فرود لندین از حالا یک صفحه فروش هم هست!

بروزرسانی جدید لندین شامل چیست؟

به طور خلاصه، اساسی‌ترین بخش بروزسانی جدید لندین شامل اضافه شدن بخش فروشگاه و درگاه پرداخت مستقیم است. کاربران لندین حالا به کمک بخش فروشگاه می‌توانند محصولات مختلف مانند کالاهای فیزیکی یا محصولات دیجیتال  را به بخش صفحه فرود فروشگاهی خود اضافه کرده و با ایجاد یک صفحه فروش آن‌ها را به صورت مستقیم و بی‌دردسر به مخاطبان خود ارائه کرده و به فروش برسانند.

لندین همچنان ابزاری برای ساخت صفحه فرود است، صفحه فرودی که حالا قابلیت پرداخت مستقیم به آن  اضافه شده است. لندین در بروزرسانی جدید خود، امکان تازه‌ای فراهم کرده که می‌تواند فروش آنلاین محصول را بسیار ساده، سریع و بهینه کند.

اضافه شدن امکان اتصال درگاه پرداخت مستقیم کمک می‌کند تا فرایند خرید برای مشتریان در صفحات فرود لندین بسیار آسان شود؛ این امکان فرصتی ایده‌آل برای فروشندگان فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی محصولات را به صفحه فرود خود اضافه کرده و آن را به یک صفحه فروش تبدیل کنند.

با صفحه فروش لندین چه کارهایی می‌توان کرد؟

همانطور که بالاتر اشاره شد، صفحه فروش لندین امکانی تازه در دل صفحات فرود است که به کمک آن می‌توان انواع محصولات فیزیکی و دیجیتال را به فروش رساند. البته این بروزرسانی تنها محدود به فروش محصول نمی‌شود. از بروزرسانی جدید لندین می‌توان به عنوان پلتفرمی برای گردآوری حمایت‌های مالی نیز استفاده کرد؛ این یکی از نقاط تمایز صفحه فروش لندین با فروشگاه‌سازهاست.

  • محصولات فیزیکی

امکان فروش هرگونه کالای فیزیکی مانند پوشاک، انواع محصولات دست‌ساز برای کسب‌وکارهای کوچک و خانگی که برای فروش محصولات و کالاهای خود به یک پلتفرم ساده و کارآمد نیاز دارند.

  • محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتال مانند ایبوک‌ها، نرم‌افزارها‌، محتواها و دوره‌های آموزشی،… را می‌توان به آسانی از طریق بخش فروشگاه لندین به صفحات فرود اضافه کرد به فروش رساند. 

  • فروش بلیت

فروش بلیت انواع رویدادها و مراسم‌های آنلاین یا حضوری از طریق صفحه فروش لندین به راحتی امکان‌پذیر است. 

  • دریافت حمایت مالی

برای مثال فریلنسرها و اینفلوئنسرها می‌توانند به کمک صفحات فرود لندین، فضایی امن برای تعامل با مخاطبان خود ایجاد کرده و از طریق درگاه پرداخت مستقیم آن به گردآوری حمایت‌های مالی بپردازند؛ خیریه‌ها و موسسات نیکوکاری نیز می‌توانند از این فضا برای گردآوری کمک‌‌های مالی و مردمی استفاده کنند.

چطور از بخش فروشگاه لندین استفاده کنیم؟

در این بروزرسانی، این امکان وجود دارد که از طریق دو روش متفاوت محصولات را به صفحه فرود خود اضافه کنید. در روش اول، اضافه کردن محصول درست مانند اضافه کردن دیگر سکشن‌های لندینگ پیج‌ساز لندین است. شما پس از ورود به بیلدر سایت می‌توانید گزینۀ «فروش محصول» را – مانند تصویر زیر – به صفحه فرود خود اضافه کنید تا سکشن مربوط به محصولات به صفحۀ شما افزوده شود.

صفحه فروش لندین

در بخش «فروش محصول»، می‌توانید به راحتی محصولاتی را که می‌خواهید در آن قرار دهید؛ محصولات در این سکشن، همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود، به سه دستۀ فیزیکی، دیجیتال و حمایتی تقسیم شده‌اند که با توجه به نوع محصول، می‌توان گزینۀ مورد نظر را انتخاب کرد.

پس از انتخاب نوع محصول، نوبت به بارگذاری و اضافه کردن محصولات می‌رسد. با کلیک بر روی دکمۀ «ایجاد محصول جدید» می‌توانید فرایند وارد کردن مشخصات، ویژگی‌ها و تصاویر محصولات را آغاز کنید. مواردی مانند نام، توضیحات، تخفیف، قیمت، تصاویر، رنگ، سایز و موجودی محصول در این بخش تکمیل می‌شوند. 

پس از «ایجاد» و «اضافه» کردن محصولات، نوبت به تکمیل باقی بخش‌ها می‌رسد؛ بخش‌هایی مانند تنظیمات عمومی بخش (مانند فونت، رنگ و سایز نوشته‌ها)، محتوای متنی و دکمه‌های مورد نظر که فرایندی مشابه با دیگر سکشن‌ها دارند اما دو آیتم «فرم اطلاعات مشتری» و «تاییدیۀ پرداخت مشتری» بخش‌های مختص به این سکشن هستند.

در بخش «فرم اطاعات مشتری»، شما باید همۀ اطلاعاتی که برای ثبت سفارش و ارسال کالا یا محصول برای مشتری لازم دارید را به صورت کامل وارد کنید؛ مواردی مانند کد پستی، آدرس و شماره تماس در این بخش قرار می‌گیرند.

مواردی مانند پیام «موفقیت‌آمیز» بودن یا نبودن سفارش، نحوۀ پیگیری سفارس، راه‌های ارتباطی مشتری با پشتیبانی و دکمه‌های «تلاش مجدد» و «بازگشت به فروشگاه» نیز در بخش «تاییدیۀ پرداخت مشتری» تکمیل می‌شود.

همچنین پس از ورود به اکانت خود، در نوار بالای صفحه، تب «فروشگاه» را خواهید دید؛ شما با کلیک بر روی این تب، وارد بخش فروشگاه خود می‌شوید. در بخش فروشگاه می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌های مربوط به «محصولات»، «سفارشات» و «تنظیمات درگاه پرداخت» صفحه فروش خود را به صورت یکجا ببینید و مدیریت کنید

در بخش «مدیریت محصولات»، کاربر می‌تواند محصولات صفحه فروش خود را «مشاهده»، «ویرایش» یا «حذف» کند؛ در این بخش همچنین می‌توانید «تعداد فروش» و «میزان موجودی» محصولات خود را نیز مشاهده کنید. 

در روش دوم، تمامی مواردی اشاره شده را می‌توان از طریق بخش فروشگاه نیز انجام داد. در این روش ابتدا محصولات را بر اساس نکاتی که گفته ابتدا «ایجاد» کرده و سپس در قسمت صفحات به صفحۀ فرود خود فراخوانی می‌کنید. همچنین ویرایش و ادیت تنظیمات مربوط به محصولات را نیز می‌توان هم در بیلدر و هم از طریق بخش فروشگاه انجام داد. 

در بخش «مدیریت سفارشات»، علاوه بر بررسی و تنظیم وضعیت سفارشات صفحه فروش خود، می‌توانید گزارش کاملی از سفارش‌های خود را به صورت یک فایل اکسل دانلود کنید

همچنین در این بخش امکان تنظیم هر سفارش بر اساس «وضعیت» وجود دارد؛ هر سفارش را می‌توان در پنج حالت «رزرو شده»، «پرداخت شده»، «در حال ارسال»، «ارسال شده» و «کنسل شده» تنظیم کرد. 

همچنین در این بخش با کلیک بر روی دکمۀ «مشاهده» می‌توان اطلاعات کامل هر سفارش و سفارش‌دهنده را به صورت یکجا و مانند یک «رسید» دریافت کرد. در ادامه با کلیک بر روی دکمۀ «دانلود اطلاعات» نیز می‌توان اطلاعات هر سفارش را به صورت مجزا در یک فایل اکسل دانلود کرد. 

نکتۀ کلیدی و مهم دیگر، اتصال صفحه به درگاه پرداخت است. با مراجعه با بخش «تنظیمات درگاه پرداخت»، می‌توانید درگاه‌های پرداخت مورد نظر خود را اضافه کرده تا به صفحات شما متصل شود. برای اتصال درگاه پرداخت به صفحه تنها کافی است «کد مرچنت» درگاه خود را وارد کرده تا درگاه شما به صفحه فرودتان متصل شود؛ توجه داشته باشید که کد مرچنت را باید از درگاه پرداخت واسط خود دریافت کنید. 

نکتۀ پایانی

این بروزرسانی در حال حاضر به صورت «آزمایشی» راه‌اندازی شده است. امکانات بروزرسانی جدید لندین تنها برای اکانت‌های دارای پکیج تجاری، حرفه‌ای و پیشرفته در دسترس است.

به دنبال این بروزرسانی بزرگ، تغییراتی نیز در نحوۀ قیمت‌گذاری پکیج‌های لندین نیز اعمال خواهد شد. برای استفاده از امکانات جدید  لندین، همین حالا وارد اکانت خود شوید با استفاده از کد تخفیف store اکانت خود را ارتقا داده و از امکانات تازۀ لندین استفاده کنید.