نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

قالب لندینگ پیج نوروز | بررسی 8 نمونه در حوزه‌های مختلف

قالب لندینگ پیج نوروز

قالب لندینگ پیج نوروز | بررسی 8 نمونه در حوزه‌های مختلف

در آستانه‌ی عید نوروز و سال جدید کسب و کارهای آنلاین در تلاش برای افزایش فروش در آخرین فرصت سال بیش از همیشه به لندینگ پیج به عنوان ابزاری کاربردی برای جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری رو میاورند. در این پست می‌خواهیم به هشت نمونه‌ی متفاوت قالب لندینگ پیج نوروز برای کسب و کارهای مختلف بپردازیم و در هر مورد بر روی یک سکشن خاص و ضروری در آن لندینگ پیج و برای آن کسب و کار تمرکز خواهیم کرد. بدون معطلی شروع کنیم.

قالب لندینگ پیج نوروز #01: صفحه فرود فروش محصول و ویدیو

همانطور که در نمونه‌های مختلف این پست خواهیم دید، صفحات فرود به عنوان فضایی برای فرود آوردن و جذب مخاطبان به منظور فروش محصول و خدمات مختلف بسیار کاربردی و مفید هستند. یکی از مهم‌ترین انواع محتواهای لندینگ پیج که برای جذب و متقاعد کردن کاربران می‌توانیم از آن بهره ببریم ویدیوست.

برای مثال در این صفحه فرود که برای فروش ظرف و کالاست، با استفاده از ویدیوهای آموزشی سعی شده کاربرد و زیبایی محصولات در شرایط ملموس برای مخاطبان توصیف شود. تکنیکی که بدون شک در فروش بیشتر اثرگذار خواهد بود.

قالب لندینگ پیج نوروز

قالب لندینگ پیج نوروز #02: صفحه فرود آموزشگاهی و سکشن توصیه‌ نامه

همانطور که پیش از این نیز در مجموعه نقد و بررسی‌ لندینگ پیج‌های لندین دیده‌ایم، صفحات فرود در میان آموزشگاه‌ها و مدرسین نیز بسیار مورد استفاده هستند. امکان معرفی دوره‌ها، ویژگی‌ و هزینه‌ی دوره‌ها، معرفی مدرس یا مدرسین همگی از جمله مواردی هستند که استفاده از لندینگ پیج برای معرفی یک موسسه‌ی آموزشی و فروش دوره‌ها به یک انتخاب بدیهی بدل می‌کند.

اما نکته‌ای که در اینجا می‌خواهیم به آن اشاره و بر روی آن تاکید کنیم استفاده از توصیه نامه است. توصیه نامه یا Testimonials نه تکنیکی برای فروش که یک ضرورت برای دادن اطمینان خاطر به مخاطبان است به ویژه اگر کاربری با آموزشگاه و برند شما آشنا نباشد. با قرار دادن نظرات مثبت شاگردان و شرکت‌کنندگان دوره‌های پیشین حس اعتماد لازم را در کاربران برای انتخاب کلاس‌های آنلاین یا حضوری‌تان ایجاد کنید.

قالب لندینگ پیج نوروز #03: صفحه فرود گردشگری و معرفی تورهای موجود

این از جمله موارد بسیار ساده و در عین حال بسیار اثرگذار است. با استفاده از سکشن معرفی محصول می‌توانید نه تنها محصولات که خدمات و بسته‌های ویژه‌ای که برای فروش و ارائه در نظر گرفته‌اید را به مخاطبان معرفی کنید و به شکلی مختصر و البته مفید اطلاعات اساسی و ضروری – برای مثال طول مدت، هزینه، شرایط –  در اختیار مخاطبان قرار دهید.

قالب لندینگ پیج نوروز #04: صفحه فرود خدمات طراحی و ساخت و سوالات متداول

اگر کسب و کاری دارید که در آن به افراد خدمات ارائه می‌دهید و بین زمان ثبت سفارش و تحویل دادن خدمات فاصله‌ ایجاد می‌شود، توصیه اکید ما بر این است که حتما از سکشن سوالات متداول استفاده کنید.

در این سکشن که معمولاً در یکی از بخش‌های انتهایی لندینگ پیج‌ها قرار می‌گیرد می‌توانید به سوالاتی و ابهاماتی فکر می‌کنید ممکن است برای کاربران و خریداران به وجود بیاید پیشاپیش پاسخ دهید و به این ترتیب هم خیال کاربران را راحت می‌کنید و هم مجبور به پاسخگویی به صورت نفر به نفر به کاربران و مخاطبان – که تقریباً غیرممکن است – نخواهید بود.

قالب لندینگ پیج نوروز #05: صفحه فرود خدمات آرایشی و گالری تصاویر

این مورد نیز کمی بدیهی است اما نیاز به یادآوری و تاکید دارد. در صفحات فرود خود حتماً نمونه‌ کارهای خود را قرار دهید. با استفاده از سکشن گالری تصاویر می‌توانید عکس‌هایی از خدمات و محصولات خود را به مخاطبان نشان دهید تا از کاربران از کیفیت کار شما مطمئن شوند؛ بدون گالری تصاویر انتظار نرخ تبدیل بالایی نداشته باشید.

قالب لندینگ پیج نوروز #06: صفحه فرود کمپین مناسبتی و تایمر شمارش معکوس

پیش از این درباره‌ی این ویژگی نه چندان بکر اما به همچنان به شدت تاثیرگذار صحبت کرده‌ایم. شمارش معکوس باعث ایجاد حسی از فوریت و نبود وقت کافی در مخاطب ایجاد شود و افرادی که نسبت به نهایی کردن خرید یا ثبت خرید در همان لحظه تردید دارند، سریع‌تر و قاطع‌تر تصمیم بگیرند. تکنیکی ساده که نقش پررنگی در بالا بردن فروش و نرخ تبدیل بازی خواهد کرد.

قالب لندینگ پیج نوروز #07: صفحه فرود فروش محصول و یک تیتر جذاب

این مورد با وجود سادگی‌اش به آسانی موارد قبلی نیست و نیازمند خلاقیت و نوآوری دارد. استفاده از یک تیتر و پیام جذاب برای ترغیب کاربران به انجام عمل مورد نظر شما هرگز کار آسانی نیست؛ اما همانطور که در مثال زیر می‌بینید یک تیتر خوب در کنار یک دکمه‌ی CTA با جمله‌ای دستوری و البته تصویرسازی و رنگ‌بندی درست، می‌تواند هر مخاطبی را نسبت به کلیک کردن متقاعد کند.

قالب لندینگ پیج نوروز #08: صفحه فرود ارائه‌ی خدمات و آموزش روند کار

اگر خدماتی که ارائه می‌کنید نیازمند طی کردن مراحل مختلف است، استفاده از این سکشن برای شما اجباری است. بالاتر در مورد استفاده از سکشن سوالات متداول برای پاسخگویی به مخاطبان صحبت کردیم؛ سکشنی روند دریافت خدماتی خاص – مانند سرویس قسطی اسنپ‌پی – را توضیح می‌دهد باید در بخش‌های بالایی صفحه فرود قرار بگیرد و سکشن سوالات متداول یا FAQ مکمل آن در بخش انتهایی صفحه فرود خواهد بود. فراموش نکنید که باید تا می‌توانید کار کاربر را راحت کنید و او را برای کسب اطلاعات به دردسر نیندازید.

نکته‌ی پایانی

لندینگ پیج‌ها امکانات بسیار متنوع و متفاوتی را در اختیار طراحان، مارکترها و صاحبان کسب و کارها قرار می‌دهند. هر کسب و کاری و برندی با توجه به هویت بصری برند، خدمات یا محصولی که ارائه می‌کند، جامعه‌ی هدف و پرسونای خریدار خود می‌تواند با استفاده‌ی درست از امکانات لندینگ پیج کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کرده و به مشتری بدل کند.

شما هم می‌توانید با تخفیف ویژه‌ی کمپین نوروزی لندین برای دوازده ماه آتی از خدمات سرویس لندینگ پیج ساز لندین استفاده کنید و از امکانات متنوع آن برای تمامی کمپین‌های خود در طول سال بهره ببرید.