نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

سفر شخصی من در لینکدین (LinkedIn) | وبینار لندین

سفر شخصی من در لینکدین

سفر شخصی من در لینکدین

لینکدین (LinkedIn)، فضایی برای رشد در مسیر حرفه‌ای؛ چرا و چگونه؟

پیشرفت علم و تکنولوژی تحولات عظیمی را ایجاد کرده که در تمام ابعاد زندگی بشر ملموس است. یکی از این ابعاد که تغییراتی اساسی نسبت به دهه‌های قبل پیدا کرده، زندگی شغلی و حرفه‌ای افراد است. همانطور که شغل‌های امروزی با گذشته تفاوت بسیاری دارند، فضای حرفه‌ای و فرآیندهای شغلی هم دچار تحولات عظیمی شده است.

امروزه در فرآیندهای متنوع شغلی از سرویس‌های مختلفی استفاده می‌شود. در چنین فضایی برخی از شبکه‌های اجتماعی به محلی برای ارتقای سطح زندگی حرفه‌ای افراد تبدیل شده‌اند.

در این یادداشت به سراغ یک پلتفرم شناخته‌شده به نام لینکدین رفتیم. امروزه لینکدین یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تخصصی در حوزه شغلی است که فضایی حرفه‌ای را مهیا کرده تا متخصصین مختلف با هم در ارتباط باشند. 

لینکدین (LinkedIn) چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که با هدفی بزرگتر از استفاده شدن به عنوان ابزاری برای سرگرمی به وجود آمده. یک پلتفرم قوی که در آن افراد با زمینه های مختلف حرفه‌ای، مانند صاحبان مشاغل کوچک، دانشجویان و جویندگان کار می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند. شما می‌توانید با استفاده از لینکدین پروفایل خود را بسازید و از آن به عنوان رزومه حرفه‌ای خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از لینکدین برای سازمان‌دهی رویدادهای آفلاین، پیوستن به گروه‌ها، نوشتن یادداشت و مقاله، انتشار آگهی‌های شغلی، ارسال عکس‌ها و ویدیوها استفاده کنید.

لینکدین

چطور از لینکدین استفاده کنیم؟

دسترسی به لینکدین به طور همزمان از طریق اپلیکیشن و سایت وجود دارد. در ابتدا شما به ساختن یک صفحه شخصی برای خود نیاز دارید؛ این صفحه را می‌توانید با اضافه کردن عکس و مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و حرفه‌ای، مهارت‌های شخصی و توصیفی خلاصه‌ از خودتان تکمیل و سپس برای گسترش ارتباطات حرفه‌ای و شغلی‌تان می‌توانید فعالیت خود را در لینکدین آغاز کنید.

این کار را می‌توانید با ارسال درخواست به افراد، دنبال کردن صفحات معروف(برای نشان‌دادن علاقه‌مندی‌هایتان)، منتشر کردن تجربیات و مقالات خود و … انجام دهید.

چرا باید از لینکدین استفاده کنیم؟

در دنیایی که ارتباطات نقش پررنگی در موفقیت‌های افراد دارد، فعالیت در این شبکه‌ی اجتماعی که با هدف گسترش روابط حرفه‌ای و افزایش توان‌مندی‌های افراد به وجود‌ آمده، می‌تواند نقطه قوتی در مسیر شغلی افراد باشد. این پلتفرم فرصتی است برای افرادی که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند.

در اوایل سال 2022، لینکدین اعلام کرد که بیش از 830 میلیون عضو ثبت شده در بیش از 200 کشور و منطقه دارد. همانطور که مشخص است روز به روز تعداد کاربران این شبکه اجتماعی رو به افزایش است. پس استفاده از این فرصت را باید مغتنم شمرد و با استفاده از شبکه‌ای که از متخصصان، شرکت‌ها و گروه‌های داخل و خارج از صنعت خود وجود دارد، از این فضا استفاده کرد.

گاهی سوالی که برای علاقه‌مندان به این پلتفرم به وجود می‌آید، این است که آیا فقط افراد حرفه‌ای و متخصص می‌توانند در لینکدین فعالیت کنند؟ در جواب این سوال باید گفت که شبکه سازی با استفاده از این سرویس برای همه افراد چه مبتدی و چه حرفه‌ای امکان پذیر است.

سفر شخصی من در لینکدین 

قدم گذاشتن در هر مسیری قواعد و اصول خود را دارد. اگر به فکر آغاز مسیر لینکدین هستید از به همراه داشتن نقشه راه مطمئن شوید. لندین در یک وبینار دو ساعته با جناب آقای امیر نیکنام مدیر مارکتینگ دکتر دکتر همراه شده است، تا سفر شخصی شما در لینکدین بدون نقشه آغاز نشود.

در این وبینار قبل از هرچیزی در مورد شروع اولین مسیر از سال 2012 صحبت‌ می‌شود.سپس به سراغ تولید محتوا، تبلیغات، شبکه سازی و شخصی سازی اکانت در این شبکه اجتماعی می‌رویم. شما هم می‌توانید با ثبت‌نام در این وبینار هم سفر ما در این تجربه باشید.