نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

گزارش سالانه لندین؛ در سال 1401 در لندین چه گذشت؟

گزارش سالانه لندین

گزارش سالانه لندین؛ در سال 1401 در لندین چه گذشت؟

گزارش سالانه لندین اینجاست. سال هزار و چهارصد و یک برای لندین سالی بود پر از اتفاقات و رویدادهای مثبت و البته بحران‌های چالش‌برانگیز. سالی که دو نیمه‌ی متفاوت داشت؛ در شش ماه ابتدایی لندین مسیری مثبت و رو به رشد را در پیش گرفته بود و در شش ماه دوم وضعیت سخت و بحرانی دنبال شد. با این حال لندین توانست به لطف همراهی مشتریان و کاربران وفادار خود از این پیچ سخت هم عبور کند.  

گزارش سالانه لندین

 گزارش سالانه لندین؛ در گزارش 1401 لندین چه می‌خوانید؟

گزارش سالانه‌ی لندین در چهار بخش کلی تدوین شده است. در بخش ابتدایی گزارش مروری داشته‌ایم بر مهم‌ترین اتفاقات و بروزرسانی‌های لندین که عمدتاً مربوط به نیمه‌ی ابتدایی سال می‌شوند و  البته چالش‌ها و بحران‌هایی که در شش ماهه‌ی دوم سال پشت سر گذاشتیم. در بخش دوم گزارش به سراغ برخی از اعداد و ارقام جذاب مربوط به کاربران لندین، صفحات فرود و فعالیت‌های آموزشی لندین رفتیم از حمله عدد هیجان‌انگیزی که در اسلاید زیر می‌بینید.

در قسمت‌های دیگر گزارش که می‌توانند مهم‌ترین بخش گزارش تلقی شوند، اطلاعات و آماری مربوط به لندینگ پیج‌ها قرار دارند. اطلاعاتی از قبیل پراکندگی جغرافیایی صفحات فرود، پراکندگی زمانی بیشترین و کمتری بازدیدها، دستگاه‌ها و مرورگر‌هایی که بیشترین و کمترین بازدید از طریق آنها رقم خورده و البته عملکرد کانال‌های تبلیغاتی که کاربران را به سمت لندینگ پیج‌ها هدایت کرده‌اند.

این گزارش برای هر کسی در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند حاوی اطلاعاتی است که می‌تواند در طراحی و اجرای کمپین‌ها و نحوه‌ی بهینه‌سازی لندینگ پیج‌های مرتبط با آنها بسیار راهگشا باشد؛ مرور گزارش سالانه لندین همچنین برای کاربران و مخاطبان لندین نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد.

برای مطالعه‌ی کامل این گزارش همین حالا به لندینگ پیج گزارش سالانه لندین در 1401 سر بزنید و فایل PDF آن را به صورت رایگان دریافت کنید.