اضافه شدن UTM منبع و رسانه به مدیریت لیدها | بروزرسانی جدید لندین
در لینکهای UTM دار دو نوع پارامتر داریم.
- با استفاده از این پارامتر میتوانیم تشخیص دهیم، کاربران دقیقا از چه منبعی وارد لندینگ پیج ما شدند یا منبع ترافیک ورودی از کجا بوده ؟ به طور مثال میتوانیم از نام شبکههای اجتماعی استفاده کنیم. مثل اینستاگرام، توییتر، لینکدین و … .
- گاهی وقتها ما قصد داریم روی یک کلمه کلیدی بیشتر دیده شویم و تمرکز ما بیشتر بر روی آن کلمه است و حتی هزینه بیشتری هم برای دیده شدن بر روی آن کلمه کردیم. با این پارامتر میتوانید ابتدا بررسی کنیم و سپس تشخیص دهیم که آیا به هدف خود نزدیک شدیم؟
- برای اینکه بدانیم کدام محتوای ما برای کاربران جذاب تر بوده و بیشترین ترافیک ورودی را داشته، میتوانیم از این پارامتر اختیاری استفاده کنیم.
- یکی از مهمترین کاربردهای UTM در پیامهای ایمیلی است. به کمک این کدها میتوانیم ببینیم چه مقدار از ترافیک ورودی سایت از کمپین ایمیلی بوده است.
- از این طریق میتوانیم بدانیم، که کدام کانال ها باعث فروش میشوند و بیشترین ترافیک ورودی را برای ما دارند. این ممکن است یک مسئله اصلی برای کسب و کارها نباشد اما با پیچیده تر شدن بازاریابی، اهمیت زیادی پیدا میکند.
- ب
- اگر فرآیند ساخت لینک UTM دار بصورت دستی را نمی پسندید می ابزارهایی همچون: