چرا در صفحه فرود به «سرویس چت آنلاین» آنلاین نیاز داریم؟
مزایای سرویس چت آنلاین و ارتباط با مشتری
آیا تا بهحال از ابزارهای گفتگو آنلاین در کمپین های دیجیتال استفاده کردهاید؟
اما مهم تر از داستان روزمره کسب وکار خود، فک کنید یک کمپین فروش ویژه برای خدماتی که ارائه میدهید گذاشتید. در اینجا با چند دلیل می خواهیم به این بپردازیم که ابزارهای گفتگو آنلاین چه نقشی در کمپین های دیجیتال و لندینگ پیج شما دارند :
مزایای سرویس چت آنلاین#01: ا
مزایای سرویس چت آنلاین#02:
مخاطبینی که از چنل A وارد لندینگ پیج می شوند چه تفاوت هایی با مخاطبان چنل B دارند. آیا پارامتری های دموگرافی و ژئوگرافی در رفتار ورودی و سوالات تاثیر گذار است. همان طور که گفته شد این ها و سایر ابهامات را می توان از تعاملی که مخاطب باگفتگو آنلاین دارد، مورد سنجش و بررسی قرار دهید تا یادگیری مناسبی برای کمپین فعلی و آتی شما داشته باشد.
مزایای سرویس چت آنلاین#03:
مزایای سرویس چت آنلاین#04:
اما مشکل جای دیگری هست وقتی شما هزینه زیادی می کنید و مخاطب را به صفحه اصلی یا محصول خود هدایت می کنید دقیقا همین جا مشتریان بالقوه زیادی با حجمی از ابهام گم می شوند. پیشنهاد ما این است که مخاطبان خود را با توجه به ویژگی ها و اهداف خود به صفحه فرود مجزا هدایت کنید. تا در مسیری که شما تعیین میکنید عمل مورد انتظار شما را انجام دهند.
نکتۀ پایانی
همین حالا میتوانید با استفاده از سرویس لندینگ پیج ساز لندین، لندینگ پیج خود را بسازید. قرار است باهم باندی فرود برای مشتریان تان بسازیم. مرحله به مرحله از شناخت مشتری تا طراحی، راه اندازی یک و مباحث زیرساختی فنی کنار شما هستیم تا باهم یک داستان موفق برای مشتریان شما خلق کنیم.