نقد و بررسی لندینگ پیج آماده روز مادر
این روزها بازار فروش هدیه و محصولات مرتبط به خانمها داغتر از همیشه است. با نزدیک شدن ماه بهمن و مناسبتهایی مثل روز مادر و روز زن و روز ولنتاین، کاربران زیادی هر روز به دنبال پیدا کردن هدیههایی جذاب برای عزیزان خود هستند و به سایتهای مختلف مراجعه میکنند شاید حتی به دنبال تخفیفات ویژه و مناسب این روز هم باشند. پس این ایام فرصت بسیار مناسبی هست تا برای کمپینهای مناسبتی، لندینگ پیج آماده روز مادر و روز ولنتاین را فراهم کنید و با تخفیفات ویژه فروش را افزایش دهید.
لندین هم در این مناسبتهای جذاب همراه شما هست و علاوهبر پکیجهای تصویر سازی مناسبتی، کد تخفیف Love را به مدت یک ماه در نظر گرفته است. همچنین، در این پست برای راهنمایی شما یک نمونه لندینگ پیج روز مادر را نقد و بررسی کردیم، امیدواریم با رعایت این نکتهها نرخ تبدیل لندینگ پیج آماده روز مادر و روز زن را افزایش دهید.
هر وقت از ایجاد یک صفحه فرود با موضوع مرتبط با خانمها – مانند لندینگ پیج آماده روز مادر – صحبت میکنیم، اولین موردی که میتوانیم به آن فکر کنیم این است: همه چیز زیبا و ارزشمند به نظر برسد. برای بررسی نکتههای بیشتر، در این لندینگ پیج آماده همراه ما باشید:
در لندینگ پیج آماده روز مادر، سادگی یک سبک است!
برای ساخت یک لندینگ پیج با موضوع مرتبط با خانمها سادگی و مینمال بودن و لطافت همیشگی زنانه را در نظر بگیرید و همچنین در نظر گرفتن فضای سفید و به اندازه بین سکشنهای مختلف، میتواند بسیار زیبا و دلنشین باشد عناصر اصلی و مهم را به دقت در لندینگ پیج روز مادر و روز زن درج کنید و آنها را به طور صحیح اجرا کنید.
در لندینگ پیج آماده روز مادر از عنوانی گویا استفاده کنید
مطمئن شوید عنوان شما با تبلیغات شما، روز زن و روز ولنتاین مطابقت داشته باشد و همچنین مختصر باشد. پیام تبلیغات و عنوان شما نباید تفاوت زیادی باهم داشته باشد. اختلاف بین این دو، بازدید کننده لندینگ پیج را گیج میکند. به طور مثال اگر این لندینگ پیج آماده روز مادر برای فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی است، از عنصر زیبایی و همچنین روز زیبا الهام بگیرید .
در لندینگ پیج آماده روز مادر، از ویژگی و خدمات این کمپین مختصر و مفید بگویید
در لندینگ پیج، تأکید بر محتوای مختصر است. یک سری نکات کوتاه ، تیز و ارزش محور باید پیام شما را به وضوح منتقل کند دقیقا به مخاطبان خود بگویید که در این روزها قرار است برایشان تخفیف بگذارید یا مسابقه ای برگزار کنید یا شاید حتی در این ایام خاص شما کالای مورد نظر را به صورت کادو پیچ شده برایشان ارسال میکنید! مانند هر کمپین بازاریابی، پیشنهادی را که در صفحه فرود خود دارید در نظر بگیرید. آیا مشخص است که مشتری احتمالی شما از پیشنهاد شما چه سودهایی بهدست خواهد آورد؟
در لندینگ پیج آماده روز مادر تصاویر و رنگها اهمیت بالایی دارند
– تصاویر با کیفیت بالا که هدف لندینگ پیج روز زن را منتقل میکنند و باعث حواس پرتی نمی شوند را انتخاب کنید. طرحی را انتخاب کنید که برای چشم جذاب باشد و مناسب این ایام باشد. سعی کنید بیشتر از رنگهای روشن با کمی لطافت استفاده کنید توصیه میکنیم بیشتر از خطوط منحنی، دایره و بیضی استفاده کنید، خطوط شکننده و تیز مناسب با محتوای لندینگ پیج آمادهی روز مادر و زنانه نیست. بسته به آنچه که میخواهید تبلیغ یا فروش کنید، در مورد رنگ تصمیم بگیرید.
در لندینگ پیج آماده روز مادر، توصیه نامهها را فراموش نکنید
حتما برایتان پیش آمده برای خرید آنلاین یک محصول ابتدا نظرات و بازخوردها در مورد محصول مورد نظر یا فروشگاه اینترنتی را مطالعه میکنید. این مورد به طور ویژه در مورد خرید هدیه به خصوص مرتبط با خانمها بسیار صادق است. پس جهت اعتماد سازی و افزایش اعتبار حتما از نظرات مشتریان خود در لندینگ پیج آماده روز مادر استفاده کنید حتی در صورت امکان تصویر آنهارا در کنار نظرات قرار دهید.
دعوت به اقدام را قابل مشاهده و چشم نواز کنید. پیشنهاد میکنیم آن را با رنگ های روشن نشان دهید. همچنین در مورد متن CTA خود خلاق باشید. مثل: بزن بریم یا همین الان تخفیف بگیر یا 20 درصد امروز مهمون ما باش و… .
در لندینگ پیج روز مادر، فرم لید مختصری داشته باشید
اگر در جریان این کمپین قصد دارید از مخاطبان خود اطلاعاتی هم کسب کنید و با یک تیر چند نشان بزنید، در نظر بگیرید در این مورد زیادهروی نکنید. هیچ شخصی دوست ندارد بیش از حد اطلاعات شخصی را به اشتراک بگذارد. محصولی را که ارائه میدهید و میزان اطلاعاتی که در واقع به آن نیاز دارید را در نظر بگیرید. شاید جالب باشد که بدانید مشتری شما دقیقا در چه بازه سنی است اما دانستن سلیقه شخصی آنها تا حدودی لازم نیست!
فرمی که بیش از حد تهاجمی باشد برای مشتریان بالقوه قابل قبول نیست. به یاد داشته باشید، ما باید تعداد موانع موجود را تا حد ممکن کاهش دهیم. بسته به محصول خود ، ممکن است فقط به یک آدرس ایمیل در لندینگ پیج آماده نیاز داشته باشید.
روز مادر اهمیت ویژهای در تقویم همهی ما دارد؛ اگر میخواهید لندینگ پیج آماده روز مادر شما در میان انبوه صفحات فرود مشابه گم نشود، اهمیت ویژهای برای ساخت و طراحی آن قائل شوید.
صفحه فرود خود را بهینه کنید
وقتی صحبت از تولید موثرترین صفحه فرود میشود ، بهینه سازی ضروری است. 50٪ از بازاریابان در سراسر جهان از A / B تست به عنوان ابزاری برای سنجش موفقیت در کمپین ها استفاده میکنندیا ترجیح میدهند که استفاده کنند.با بهینه سازی صفحات فرود خود میتوانید تبدیل این کمپین و همهی کمپینهای آینده را افزایش دهید.
از طریق A / B تست میتوانید انتخاب کنید که چگونه کمپینهای خود را بررسی کنید و کدام یک را آزمایش کنید. ما به شما توصیه میکنیم همیشه عنوان ، ارزش پیشنهادی ، تصاویر ، فرم و CTA صفحات خود را آزمایش و بهینه کنید. پس از اینکه کمپینهای شما راه اندازی شد، موفقیت و شکست صفحه فرود خود را از طریق برچسبها پیگیری کرده و اصلاحات خود را انجام دهید.
لندینگ پیج آماده ای را که بررسی کردیم در ابزار لندینگ پیج ساز لندین، در کمتر از 30 دقیقه برای یک فروشگاه اینترنتی فرضی، ساخته شده بود همچنین برای تصویر سازی این لندینگ پیج آماده، از پکیجهای تصویر سازی مناسبتی استفاده کردیم اگر شما هم تمایل دارید همین الان لندینگ پیج روز مادر خود را مطابق با هویت بصری برند خودتان در لندین بسازید کلیک کنید!