نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

لندین به تولیدکنندگان ویدیویی چه کمکی می‌کنه؟ | لندینگ پیج فیلم و سینما

لندینگ پیج فیلم و سینما

لندینگ پیج فیلم و سینما

من فیلم‌ساز یا تولیدکننده محتوا ویدیویی هستم لندین چه کمکی به من میکنه؟

چگونه یک کمپین دیجیتال برای محتوا ویدیویی، خود برگزار کنم؟ چطوری لندینگ پیج فیلم را بسازم؟

اگر شما فیلم ساز یا تولیدکننده محتوا ویدیویی هستید یکی از اهدافی که ممکن است بدنبال آن باشید معرفی فیلم یا اثر خوب به مخاطبان خود است. باتوجه به شیوع ویروس کرونا رفتار تاثیر زیادی بر رفتار آنلاین مخاطبان گذاشت زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند اکران بسیاری از فیلم‌ها بصورت آنلاین شده است. بسیاری از پلتفرم‌های نمایش ویدیو رشد ۲ تا ۳ برابری داشته اند در لینک زیر یوتیوب تاثیر کرونا بر روی رفتار مخاطبان خود را بررسی می‌کند.
“ تاثیر کرونا بر روی رفتار مخاطبان یوتیوب “
در چنین شرایطی مخاطبان شما بیشتر در فضای آنلاین هستند. اگر از محتوای ویدیویی یا فیلم خود به دنبال کسب درآمد هستید. نرخ تبدیل به مخاطبان به پرداخت هزینه برای مشاهده محتوای شما مهم است. به همین دلیل بجای اینکه مخاطب مورد نظر را مستقیم به صفحه خرید اثر ویدیویی خود منتقل کنید. می‌توانید او را به صفحه‌ای دیگر هدایت کنید که در‌ بتوانید اطلاعات بیشتری از اثر خود ارائه دهید تا نرخ تبدیل شما افزایش یابد.
همان طور که که می‌دانید مخاطبان خود را می‌توانید با استفاده از کانال های دیجیتال تبلیغات جذب کنید. کانال‌هایی همچون:
  • شبکه های اجتماعی
  • شبکه های تبلیغات آنلاین
  • ایمیل
  • ریپورتاژ آگهی
  • پست بلاگ 
  • سرویس های پرموت ایونت و وبینار
  • گوگل ادز 
  • و…
اما چطوری می‌توانیم این مخاطبان رو به مشتری تبدیل کنیم یا به اصطلاح  نرخ تبدیل مخاطبان به مشتریان رو افزایش بدهیم. چه قدر از مخاطبان خود شناخت داریم و چقدر مخاطبان از ما شناخت دارند؟ اصلا چطور می‌توان هزینه‌های جذب مشتری برای خرید اثر ویدیویی خود را پایین آورد؟
در لندین می‌توانید لندینگ پیج خود را به کمک سکشن(بخش)های مختلف آگاهی مخاطب‌تون را افزایش بدید و به سمت هدف مورد نظر خودتون هدایت کنید. 

یک لندینگ پیج فیلم شامل چه بخش‌هایی می‌تواند باشد که با لندین می‌تونم بسازم؟

عنوان و متن: با این دو بخش می‌توانید توضیحات کلی یا معرفی مختصری از محتوای ویدیویی خود داشته باشید. تا آشنایی اولیه‌ای مخاطب با لندینگ پیج فیلم شما داشته باشد.
قیمت گذاری: اگر مخاطب برای تهیه فیلم یا محتوا ویدیویی شما بایستی هزینه پرداخت کند شما می توانید بصورت پکیج‌های قیمت گذاری محتوا خود را عرضه کنید.
رسانه: با استفاده از این بخش در لندین می‌توانید اسلایدری از سکانس‌های خود نمایش دهید و یا با درج آنونس یا تیزر جذاب مخاطبان بیشتری را مشتاق به تماشای محتوای اصلی خود کنید.
فرم ساز: با استفاده از درج فرم و جمع‌آوری اطلاعات اولیه از مخاطبان می‌توانید در خبرنامه خود عضو کنید یا با ارائه تخفیف از مشتریان بالقوه خود لید دریافت کنید.
تیم: با درج تیم تولید یا اعضای خود می‌توانید اعتماد مخاطبان بیشتری را جذب کنید آنها متوجه می‌شوند چه افرادی با چه تخصص و تجربه ای در پروژه ویدیویی شما مشارکت دارند.
لوگوها: اگر در تولید اثر ویدیویی خود سازمان‌هایی مشارکت داشتند یا اسپانسرهایی داشتید می‌توانید با این بخش آنها را معرفی کنید.
سوالات متداول: در این قسمت می‌توانید ابهاماتی که برای مخاطبان خود وجود دارد با درج سوالات متداول برطرف کنید
و سایر بخش‌هایی همچون مرحله به مرحله، توصیه نامه، فراخوانی به اقدام و… می‌توانید با این بخش‌ها لندینگ پیج فیلم خود را تکمیل کنید.
هنگامی که برای محتوا ویدیویی یا اثر خود یک لندینگ پیج می‌سازید علاوه بر افزایش آگاهی مخاطبان برای انجام عمل مورد انتظار شما، داشتن یک لندینگ پیج برای اثر خود به شما هویتی رسمی می‌بخشد تا بتوانید در جایگاه ویژگی‌ای در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید.
با استفاده از سرویس لندینگ پیج ساز لندین می‌توانید لندینگ پیج فیلم و یا وبینار خود را به راحتی بسازید. کافیست در لندین ثبت نام کنید و ۷ روز از خدمات ما به رایگان استفاده کنید.
 در فرآیند ساخت لندینگ پیج اگر سوالی یا مشکلی داشتید می‌تونید در مرکز آموزش لندین بدنبال پاسخ خود باشید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.