طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ در حوزه بازاریابی آنلاین یکی از موثرترین اقدامات جهت افزایش نرخ تبدیل و ترافیک سایت محسوب میشود. کمپین در لغت به معنای عملیات نظامی در یک محدوده و جامعهای معین است و نتیجه و هدف …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
طراحی صفحه فرود؛ 20 نکتۀ طلایی برای خلق یک صفحه فرود حرفهای صفحه فرود گاهی تنها فرصت شما برای ثبت در ذهن مشتری بالقوه است. پس نباید این فرصتِ یکباره را از دست بدهید. این نکته را هم هرگز فراموش …
اگر پادکست میسازید یا مثل همه به فکر ساخت پادکست افتادهاید، داشتن یک صفحه اختصاصی برای معرفی و پروموت پادکست باید در دستور کارتان قرار بگیرد؛ در این یادداشت از مزایا و امکاناتی که یک صفحه فرود اختصاصی برای پادکست …
ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد چیست؟ ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد مصداق دقیق خنثیسازی اثر ضربالمثل مشهور «از دل برود، هر آنکه از دیده برفت» است. بسیاری از کسانی که از صفحه فرود شما بازدید میکنند تبدیل به مشتری نهایی و حتی …
افزایش نرخ تبدیل صفحات فرود با یک دعوت به اقدام حرفهای دکمه دعوت به اقدام صفحه فرود که Call To Action یا به اختصار CTA نیز نامیده میشود، پیامی در قالبهایی چون یک دکمه گرافیکی، متن تکخطی، لینک یا تصویر …
اجزای جدانشدنی یک صفحه فرود موفق را بشناسید اجزای صفحه فرود نقش مهمی در جذب لید، جمعآوری اطلاعات کاربران و همچنین افزایش نرخ تبدیل دارند. یک صفحه فرود موفق همه فرآیندها و المانها را برای مخاطبان تا حد امکان سادهسازی …
شما در لندین میتونید با استفاده اسکریپت اتصال به راحتی لندینگ پیج خود را به آدرس دلخواه بدون وابستگی به وردپرس متصل کنید. این روش رو از اینجا میتونید مطالعه کنید. اما چند روز گذشته، یکی از همراهان لندین، پست …
لندین بروزرسانی شد.| بروزرسانی لندین بروزرسانی لندین نسخه 1.1.0 بروزرسانی مدیریت لیدها(بخش فرم ساز)امکان انتخاب لینک مرجع یکی از اهداف مهم ساخت لندینگ پیج، جمع آوری لید از مخاطبان خودتون هست. همونطور که میدونید، این بخش به شما کمک میکنه …
بهینهسازی صفحه فرود جهت بالا بردن نرخ تبدیل و تعداد مخاطبان یک وبسایت، فاکتوری حیاتی به حساب میآید. بیتردید یکی از اهداف مهم طراحی صفحات فرود، کمپینسازی است. اما اگر میخواهید از کمپینهایتان بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، باید …
7 + 9 نکته برای افزایش نرخ تبدیل فرم جمعآوری لید افزایش نرخ تبدیل فرم جمعآوری لید، به بیان سادهتر عبارت است از ارتقاء ترافیک ورودی و جذب مشتریان بالقوه بیشتر. در حقیقت لید یا سرنخ، همان مشتریان بالقوه هستند …