یک فرود عاشقانه!
نقد و بررسی لندینگ پیج آمادهی روز مادر
این روزها بازار فروش هدیه و محصولات مرتبط به خانمها داغتر از همیشه است. با نزدیک شدن ماه بهمن و مناسبتهایی مثل روز مادر و روز زن و روز ولنتاین، کاربران زیادی هر روز به دنبال پیدا کردن هدیههایی جذاب برای عزیزان خود هستند و به سایتهای مختلف مراجعه میکنند شاید حتی به دنبال تخفیفات ویژه و مناسب این روز هم باشند. پس این ایام فرصت بسیار مناسبی هست تا برای کمپینهای مناسبتی، لندینگ پیج روز مادر و روز ولنتاین را فراهم کنید و با تخفیفات ویژه فروش را افزایش دهید.
لندین هم در این مناسبتهای جذاب همراه شما هست و علاوهبر پکیجهای تصویر سازی مناسبتی، کد تخفیف Love را به مدت یک ماه در نظر گرفته است. همچنین، در این پست برای راهنمایی شما یک لندینگ پیج مناسبتی روز مادر را نقد و بررسی کردیم، امیدواریم با رعایت این نکتهها نرخ تبدیل لندینگ پیج روز مادر و روز زن را افزایش دهید.
هر وقت از ایجاد یک لندینگ پیج آماده با موضوع مرتبط با خانمها صحبت میکنیم، اولین موردی که میتوانیم به آن فکر کنیم این است: “همه چیز زیبا و ارزشمند به نظر برسد ”
برای بررسی نکتههای بیشتر، در این لندینگ پیج آماده همراه ما باشید:

سادگی یک سبک است!
برای ساخت یک لندینگ پیج با موضوع مرتبط با خانمها سادگی و مینمال بودن و لطافت همیشگی زنانه را در نظر بگیرید و همچنین در نظر گرفتن فضای سفید و به اندازه بین سکشنهای مختلف، میتواند بسیار زیبا و دلنشین باشد عناصر اصلی و مهم را به دقت در لندینگ پیج روز مادر و روز زن درج کنید و آنها را به طور صحیح اجرا کنید.
عنوان گویا
مطمئن شوید عنوان شما با تبلیغات شما، روز زن و روز ولنتاین مطابقت داشته باشد و همچنین مختصر باشد. پیام تبلیغات و عنوان شما نباید تفاوت زیادی باهم داشته باشد. اختلاف بین این دو، بازدید کننده لندینگ پیج را گیج میکند.
به طور مثال اگر این لندینگ پیج آماده برای فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی است، از عنصر زیبایی و همچنین روز زیبا الهام بگیرید .
از ویژگی و خدمات این کمپین مختصر و مفید بگویید
در لندینگ پیج، تأکید بر محتوای مختصر است. یک سری نکات کوتاه ، تیز و ارزش محور باید پیام شما را به وضوح منتقل کند دقیقا به مخاطبان خود بگویید که در این روزها قرار است برایشان تخفیف بگذارید یا مسابقه ای برگزار کنید یا شاید حتی در این ایام خاص شما کالای مورد نظر را به صورت کادو پیچ شده برایشان ارسال میکنید!
مانند هر کمپین بازاریابی، پیشنهادی را که در صفحه فرود خود دارید در نظر بگیرید. آیا مشخص است که مشتری احتمالی شما از پیشنهاد شما چه سودهایی بهدست خواهد آورد؟

تصویر و رنگها
– تصاویر با کیفیت بالا که هدف لندینگ پیج روز زن را منتقل میکنند و باعث حواس پرتی نمی شوند را انتخاب کنید. طرحی را انتخاب کنید که برای چشم جذاب باشد و مناسب این ایام باشد. سعی کنید بیشتر از رنگهای روشن با کمی لطافت استفاده کنید توصیه میکنیم بیشتر از خطوط منحنی، دایره و بیضی استفاده کنید، خطوط شکننده و تیز مناسب با محتوای لندینگ پیج آمادهی روز مادر و زنانه نیست. بسته به آنچه که میخواهید تبلیغ یا فروش کنید، در مورد رنگ تصمیم بگیرید.
توصیه نامه را در لندینگ پیج روز ولنتاین و روز مادر فراموش نکنید!
حتما برایتان پیش آمده برای خرید آنلاین یک محصول ابتدا نظرات و بازخوردها در مورد محصول مورد نظر یا فروشگاه اینترنتی را مطالعه میکنید. این مورد به طور ویژه در مورد خرید هدیه به خصوص مرتبط با خانمها بسیار صادق است.
پس جهت اعتماد سازی و افزایش اعتبار حتما از نظرات مشتریان خود در لندینگ پیج آماده استفاده کنید حتی در صورت امکان تصویر آنهارا در کنار نظرات قرار دهید.

دعوت به عمل (CTA) ، اصلی ترین بخش لندینگ پیج روز زن.
دعوت به اقدام را قابل مشاهده و چشم نواز کنید. پیشنهاد میکنیم آن را با رنگ های روشن نشان دهید. همچنین در مورد متن CTA خود خلاق باشید.
مثل: بزن بریم یا همین الان تخفیف بگیر یا ۲۰ درصد امروز مهمون ما باش و…

صفحات فرود را در دستگاههای مختلف مقایسه کنید
فکر کرده اید که صفحه بارگیری شما در تلفن همراه چقدر طول میکشد؟ صفحات فرود خود را برای همه دستگاهها مقیاس بندی کنید تا از تبدیل کانال ها اطمینان حاصل کنید.
طبق گفته های گوگل ، در صورت عدم بارگیری صفحه ، ۵۳٪ از بازدید کنندگان یک سایت تلفن همراه پس از ۳ ثانیه آنجا را ترک
میکنند. حیرت انگیزتر اینکه ، بیش از ۷۰٪ صفحات فرود آنلاین بیش از ۷ ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شوند. صفحات زیبای لندینگ بی ارزش است اگر کسی برای دیدن آنها در لندینگ پیج شما نماند.
صفحه فرود خود را به عنوان میز صندوق فروشگاهی خود در نظر بگیرید. اگر در شبکههای اجتماعی هم در مورد این کمپین صحبت میکنید، پس حتما عدهی زیادی از مخاطبان شما از طریق صفحه موبایل لندینگ پیج شما را مشاهده خواهند کرد؛ پس فقط در نسخه دسک تاپ تمرکز نکنید، البته لندینگ پیج ساز لندین، به صورت پیش فرض این مسئله را حل کرده و هم در نسخه دسکتاپ و هم موبایل میتوانید لندینگ پیج آماده روز مادر و روز ولنتاین را داشته باشید.
دنیا را در فرم خود نپرسید!
اگر در جریان این کمپین قصد دارید از مخاطبان خود اطلاعاتی هم کسب کنید و با یک تیر چند نشان بزنید، در نظر بگیرید در این مورد زیادهروی نکنید. هیچ شخصی دوست ندارد بیش از حد اطلاعات شخصی را به اشتراک بگذارد. محصولی را که ارائه میدهید و میزان اطلاعاتی که در واقع به آن نیاز دارید را در نظر بگیرید. شاید جالب باشد که بدانید مشتری شما دقیقا در چه بازه سنی است اما دانستن سلیقه شخصی آنها تا حدودی لازم نیست!
فرمی که بیش از حد تهاجمی باشد برای مشتریان بالقوه قابل قبول نیست. به یاد داشته باشید، ما باید تعداد موانع موجود را تا حد ممکن کاهش دهیم. بسته به محصول خود ، ممکن است فقط به یک آدرس ایمیل در لندینگ پیج آماده نیاز داشته باشید.

برند خود را متفاوت نشان دهید!
اگر گالری عکس یا محصولات ویژه ای دارید که برند شما را ارزشمندتر میکند حتما از آنها در لندینگ پیج استفاده کنید؛
به طور مثال: شاید در این کمپین محصولی شامل تخفیف میشود که در سایتهای فروشگاه اینترنتی دیگر این محصول یافت نمیشود، حتما مواردی که شما را از دیگر رقبا متمایز میکند در لندینگ پیج روز مادر جای دهید.

صفحه فرود خود را بهینه کنید
وقتی صحبت از تولید موثرترین صفحه فرود میشود ، بهینه سازی ضروری است. ۵۰٪ از بازاریابان در سراسر جهان از A / B تست به عنوان ابزاری برای سنجش موفقیت در کمپین ها استفاده میکنندیا ترجیح میدهند که استفاده کنند.با بهینه سازی صفحات فرود خود میتوانید تبدیل این کمپین و همهی کمپینهای آینده را افزایش دهید.
از طریق A / B تست میتوانید انتخاب کنید که چگونه کمپینهای خود را بررسی کنید و کدام یک را آزمایش کنید. ما به شما توصیه میکنیم همیشه عنوان ، ارزش پیشنهادی ، تصاویر ، فرم و CTA صفحات خود را آزمایش و بهینه کنید. پس از اینکه کمپینهای شما راه اندازی شد، موفقیت و شکست صفحه فرود خود را از طریق برچسبها پیگیری کرده و اصلاحات خود را انجام دهید.
لندینگ پیج آماده ای را که بررسی کردیم در ابزار لندینگ پیج ساز لندین، در کمتر از ۳۰ دقیقه برای یک فروشگاه اینترنتی فرضی، ساخته شده بود همچنین برای تصویر سازی این لندینگ پیج آماده، از پکیجهای تصویر سازی مناسبتی استفاده کردیم اگر شما هم تمایل دارید همین الان لندینگ پیج روز مادر خود را مطابق با هویت بصری برند خودتان در لندین بسازید کلیک کنید!