کمپین شب یلدا؛ 7 ایده برای فروش بیشتر در شب یلدا شب یلدا، یکی از محبوبترین و پررونقترین مناسبتهای سال برای همۀ کسبوکارها و به ویژه کسبوکارهای آنلاین است. کسبوکارها و فروشندگانی که در فضای وب و شبکههای اجتماعی فعال …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
8 نکته برای خلق یک صفحه فروش موثر آیا صفحه فروشی ساختهاید که به اندازۀ کافی فروش نمیکند؟ یا شاید صفحه فروشتان در فصول پر رونقی مانندی بلک فرایدی یا شب یلدا خوب عمل میکند اما در باقی مواقع سال …
صفحه فروش بلک فرایدی؛ در بزرگترین حراج سال چطور بفروشیم؟ بلک فرایدی، روز حراج بزرگ آنلاینشاپها و کسبوکارهای دیجیتال، فرصتهای طلایی بسیاری برای افزایش فروش و سودآوری را در خود جای داده است. در این یادداشت به نکاتی و توصیههایی …
صفحه فروش محصول؛ بررسی 10 نمونه صفحه فروش موفق صفحه فروش، فضایی است که افراد و کسبوکارها محصولات و خدمات خود را برای فروش در برابر دیدگان مخاطبان خود قرار میدهند. صفحات فروش به فروشندگان اجازه میدهد تا مدت زمانی …
تقویم مناسبتی آذر ماه 1402؛ از بلک فرایدی تا شب یلدا نیمی از فصل پاییز را پشت سر گذاشتیم و نهمین ماه از سال هزار و چهارصد و دو بسیار نزدیک است. ماه آذر برخلاف ماههای اخیر مناسبتهای کمتری را …
فقط با یه صفحه فروش، محصولت رو بفروش! بروزرسانی بزرگ لندین؛ محصولت رو ساده و سـریع با لندین ایجاد کن و تو صفحه فرودت بفروش… لندین در جدیدترین بروزرسانی خود، امکانی فراهم کرده است که میتواند یک فرصت جذاب برای …
محتوای قفلدار (Gated Content) چیست؟ چطور از آن برای گردآوری لید باکیفیت استفاده کنیم؟ محتوای قفلدار یا رمزدار به هر نوع محتوایی گفته میشود که تنها از طریق ارائۀ اطلاعات میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد. این دسته از محتواها …
13 تکنیک فروش آنلاین محصول برای تازهکارها فروش آنلاین محصول یکی از فعالیتهای پر رونق این روزهاست. افراد و کسبوکارهای بسیاری در سالهای اخیر از طریق پلتفرمهایی مانند اینستاگرام و آنلاینشاپها، وبسایتها و صفحات فرود رو به فروش انواع محصول …
آنلاین شاپ یا صفحه فروش؛ کدام یک مناسب کسبوکار من است؟ این روزها بازار فروش کالا و ارائۀ انواع خدمات و محصولات دیجیتال در فضای آنلاین ایران بسیار داغ است. افراد بسیاری با رویکردهای مختلفی مشغول ارائه و فروش محصولات …
CTA یا کال تو اکشن چیست؟ CTA یا کال تو اکشن، فراخوانی است که مخاطبان و کاربران را به انجام عملی مشخص دعوت و تشویق میکند. فراخوانهای دعوت به عمل معمولاً به صورت یک دستور یا یک درخواست مطرح میشوند. …