داستان گویی در محتوا | ۸ نکته برای نوشتن محتوای لندینگ پیج
نوشتن محتوا در لندینگ پیج و داستانگویی در محتوا
حالا که سوالات اساسی را از خودتان پرسیدهاید و البته به آنها پاسخ دادهاید، باید آماده نوشتن شوید؛ اما چطور؟ در ادامه به هشت نکته کلیدی در تولید محتوا میپردازیم.
داستان گویی در محتوا #۱: عنوانی جذاب بنویسید
داستان گویی در محتوا #۲: راه حل بفروشید نه ویژگی!
داستان گویی در محتوا #۳: ویرایش را جدی بگیرید
داستان گویی در محتوا #۴: از اعداد و ارقام استفاده کنید
داستان گویی در محتوا #۵: از نظرات مشتریان استفاده کنید
البته اینکه نظرات مشتریان خود را به چه شکل ارائه کنید به نوع صفحهی فرود و پرسونای مخاطبان شما بستگی دارد. ارائه نظرات مشتریان سابق و فعلی به شکل متن یا ویدئو و استفاده – یا عدم استفاده – از نام واقعی و تصویر کاربران، همگی وابسته به نوع کسب و کار شماست.

داستان گویی در محتوا #۶: با زبانی ساده داستان بگویید
تحقیقات نشان میدهد که محتوای واضح و روشن، همیشه بر کلمات و عبارات تزئین شده پیروز میشوند. وقتی از زبان مبهم استفاده میکنید، بازدیدکنندگان خود را خیلی زود از دست میدهید. به یاد داشته باشد که صفحهی فرود اثر ادبی نیست و قرار نیست برای فروش از آرایههای ادبی و زبان پیچیده استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد از جملات خود را کوتاه نگه دارید و ساده بنویسید.
