نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

کمپین نوروزی 1402 لندین؛ یک سال اشتراک به قیمت ۱۰ ماه

کمپین نوروزی 1402 لندین

کمپین نوروزی 1402 لندین؛ یک سال اشتراک به قیمت ۱۰ ماه

سال نوی شمسی بسیار نزدیک است و در آستانه‌ی عید 1402 لندین در کمپین نوروزی خود به سراغ پکیج‌های سالانه‌ی خود رفته و پیشنهاد ویژه‌ای برای مخاطبان و مشتریان خود در نظر گرفته است.

کمپین نوروزی 1402 لندین

لندینگ پیج، بخش جدایی‌ناپذیر کمپین‌های فروش نوروزی

اسفند امسال نیز کسب و کارهای آنلاین مثل هر سال در تکاپوی جذب هرچه بیشتر مشتریان و خریداران و افزایش فروش نوروزی خود هستند. کمپین‌های دیجیتال متعددی از طرف برندهای بزرگ و کوچک لانچ شده‌اند یا در مراحل طراحی و در آستانه‌ی اجرا هستند.

یکی از نیازهای همیشگی تیم‌های تبلیغات، مارکتینگ و فروش کسب و کارهای مختلف طراحی و ساخت لندینگ پیجی است که نه تنها با حال و هوای عید و نوروز که با هویت بصری برند و پرسونای مخاطب کسب و کارهایی باشد که برای آنها در حال تدارک کمپین نوروزی هستند.

لندین مانند همه‌ی مناسبت‌ها و همگام با نیاز مخاطبان و کاربران خود برای نوروز 1402 نیز پکیج‌های تصویری اختصاصی متعددی در نظر گرفته است که به کاربران اجازه می‌دهد متناسب با اهداف و سلیقه‌ی مخاطبان خود لندینگ پیجی دلخواه بسازند. برخی از نمونه‌های این تصویرسازی‌ها را می‌توانید در لندینگ پیج اختصاصی کمپین نوروزی 1402 لندین مشاهده کنید.

انواع لندینگ پیج‌های نوروزی پاسخگوی همه‌ی کسب و کارها

لندین علاوه بر پکیج‌های تصویری اختصاصی برای نوروز 1402 نمونه‌های متعددی از لندینگ پیج‌های مختلفی که مناسب انواع کمپین‌های نوروزی مانند کمپین تخفیف و فروش، کمپین‌های جذب و گردآوری لید، معرفی محصولات و خدمات، رزرو بلیت و هتل و… هستند را آماده کرده است که می‌توانید از آنها برای لندینگ پیج‌های خود الهام بگیرید.

کمپین نوروزی 1402 لندین؛ پیشنهاد ویژه‌ی پکیج‌های سالانه

کمپین نوروزی 1402 لندین برای سه پکیج سالانه‌ی خود (پایه، تجاری و حرفه‌ای) پیشنهادی ویژه برای مخاطبانش در نظر گرفته است؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی تنها 10 ماه پکیج‌های سالانه برای 12 تمام ماه از تمامی امکانات هر یک پکیج‌ها استفاده کنید و تا پایان 1402 از بابت لندینگ پیج خیال خود را راحت کنید.

همچنین باید یادآور شویم که در بهار پیش رو به ناچار تغییراتی را در قیمت‌گذاری‌های خود اعمال خواهیم کرد؛ اوضاع اقتصادی کشور همه‌ی افراد و کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده و لندین نیز از این آسیب‌ها در امان نبوده است و از این روز از تغییر قیمت‌ها گریزی نیست. از طرفی باید نوید این را بدهیم که لندین با قدرت برای گسترش امکانات و ویژگی‌های کاربردی خود با توجه به نیاز مخاطبان تلاش می‌کند و سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

برای استفاده‌ از پیشنهاد ویژه‌ی کمپین نوروزی 1402 لندین –  خرید پکیج‌های سالانه با هزینه‌ی ده ماه – به این لینک سر بزنید و با پر کردن فرم لید کد اختصاصی خود را دریافت کنید. پیشاپیش نوروز مبارک!