کمپین شب یلدا؛ 7 ایده برای فروش بیشتر در شب یلدا
7 ایده برای کمپین شب یلدا
شب یلدا، همانند بلک فرایدی یا شب سال نو، یکی از پر رقابتترین و جذابترین مناسبتهاست که توجه بسیاری از مخاطبان و جلب مشتریان را در بر میگیرد. در این فضای پر از هیجان و تحولات، داشتن یک پلتفرم انعطافپذیر و قابل تنظیم برای طراحی بخشهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.
به علاوه، ترکیب ایدههای هوشمندانه و جذاب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. این ایدهها میتوانند مخاطبان را جلب کرده و در نتیجه به افزایش فروش و سود منجر شوند. در این بخش، به معرفی 7 ایده موثر برای دستیابی به فروش بیشتر در شب یلدا خواهیم پرداخت.
کمپین شب یلدا #01: عنوان شفاف
کمپین شب یلدا #02: پروموت و تبلیغ
کمپین شب یلدا #03: ایمیل مارکتینگ و SMSمارکتینگ
جدای از پروموت در شبکههای اجتماعی یا تبلیغات کلیکی، باید به شکلی شخصیسازی شده و اختصاصی نیز مخاطبان خود را هدف بگیرید. این مسئله به ویژه برای مشتریان سابق اهمیت بسیار زیادی دارد. ارسال پیامهای شخصیسازی شده و ارائۀ آفرها و تخفیفهای اختصاصی به افرادی که پیش از این از شما خرید کردهاند نقش مهمی در ریتنشن مارکتینگ و فروش مجدد به خریداران سابق دارد.
کمپین شب یلدا #04: ایجاد هیجان و حس فوریت
کمپین شب یلدا #05: باندلفروشی
کمپین شب یلدا #06: راهنمای خرید هدیه
کمپین شب یلدا #07: گیمیفیکیشن