چند نکته برای تبلیغات لندینگ پیج و معرفی صفحات فرود
بعد از ساخت لندینگ پیج، دقیقا باید چه کاری انجام بدهم ؟
بعد از ساخت لندینگ پیج ، وقت آن است که ترافیک را به سمت لندینگ پیج خود بیاورید و برای تبلیغات خود روشهای مختلفی را امتحان کنید.اما بهترین راه برای تبلیغ و معرفی صفحه فرود شما چیست؟
روشهای مختلفی برای بازاریابی و تبلیغ صفحه فرود وجود دارد. شما میتوانید روشهای مختلفی را امتحان و بررسی کنید تا به نتیجه برسید که کدام روش بیشترین تعامل را با مخاطبان شما ایجاد میکند.
بهترین راه ها برای تبلیغ و معرفی لندینگ پیج عبارتند از:
بهینه سازی موتور جستجو(SEO)
بازاریابی ایمیلی
پاپ آپ های وب سایت
نوارهای هشدار
دعوت به اقدام ( CTA ) های وبلاگ
لینک سازی داخلی
شبکههای اجتماعی
اینفلوئنسر مارکتینگ
تبلیغات پولی
حمایت های مالی
همراه ما باشید تا هر یک از این روشهای مارکتینگ و تبلیغات صفحه فرود را بررسی کنیم.
بهینه سازی موتور جستجو(SEO)
سریعترین راه برای ایجاد ترافیک نیست، اما یکی از مطمئن ترینها است .بهینه سازی موتور جستجو یکی از راههای بلندمدت است که می توانید برای هدایت افراد به صفحات فرود خود و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید. در نظر داشته باشید، استفاده از ترکیب کلمات کلیدی مرتبط در محتوای لندینگ پیج میتواند فرایند را ساده تر کند.
همچنین، اگر صفحه فرود شما فقط برای مدت محدودی فعال است،(و به سرعت به ترافیک نیاز دارید)،پیشنهاد میکنیم موارد دیگر از این لیست را امتحان کنید .
بازاریابی ایمیلی
اگر شما هم یک لیست ایمیل دارید، اولین کاری که میتوانید برای معرفی صفحه فرود جدید خود انجام دهید، ارسال آن برای کاربران است. این کاربران افرادی هستند که در گذشته به برند و محصولات شما ابراز علاقه کرده اند و ممکن است بیشتر از پیشنهاد شما استقبال کنند.
با توجه به محتوای خود، میتوانید یک ایمیل کاملا اختصاصی برای کاربران خود ارسال کنید. یا به صورت تکمیلی تر که حاوی اخبار و نکات دیگری است، ایمیلهای را برای کاربران ارسال کنید.
پاپ آپ های وب سایت
نوار پیشنهاد کمپین تبلیغاتی – تبلیغات لندینگ پیج
پاپآپهای متنی روشی مؤثر برای تبلیغ صفحه فرود شما هستند. این پاپها بازدیدکنندگان را مجبور میکنند پیشنهاد شما را مشاهده و ارزیابی کنند.
یک نکته مهم:
از یک دعوت به اقدام(CTA) واضح استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا وارد صفحه فرود شما شوند.
نوارهای هشدار نوار پیشنهاد کمپین تبلیغاتی
اگر ایده پاپ آپ را دوست دارید اما به دنبال ریسک کمتر هستید، نوارهای هشدار را امتحان کنید. این نوارهای متنی در بالا یا پایین سایت شما ظاهر میشوند و میتوانند برای تبلیغ صفحات فرود، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر استفاده شوند.
فقط در نظر داشته باشید، شما فضای زیادی در نوارهای هشدار ندارید، بنابراین باید توجه افراد را فقط در چند کلمه جلب کنید.
CTA وبلاگ
مقالات منظم وبلاگ یکی از بهترین روشها برای جذب بازدیدکنندگان است.اما مهم تر از آن، پیدا کردن راهی برای تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری است. پس از آنکه بازدیدکنندگان محتوای شما را مطالعه کردند، به راهی نیاز دارید که آنها را به یکی از صفحات فرود خود هدایت کنید تا بتوانید اطلاعات آنها را جمع آوری کنید یا محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید.
به همین دلیل ایده خوبی است که CTA را در وبلاگ خود قرار دهید.
نکته مهم این است که یک پیشنهاد یا صفحه فرود را انتخاب کنید که با موضوع وبلاگ و محتوای شما مرتبط باشد.
لینک سازی داخلی
لینک داخلی به صفحات فرود(لندینگ پیج) به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان کمک می کند صفحات جدیدی را در سایت شما پیدا کنند. لینک سازی داخلی را میتوانید هم در منوها و هم در متن صفحات استفاده کنید.
شبکههای اجتماعی
یکی از ساده ترین تبلیغات لندینگ پیج این است که پیشنهاد جدید خود را در رسانهها یا شبکههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. فقط در نظر داشته باشید تبلیغات را دائماً به مخاطبان خود منتقل نکنید.
حدود ۸۰ درصد از پستهای خود را به محتوایی اختصاص دهید که سرگرم کننده است و حاوی اطلاعات آموزنده است، ۲۰ درصد باقی مانده پست های خود را برای تبلیغ پیشنهادات و فروش خود استفاده کنید.
برای تمام شبکههای اجتماعی(به ویژه اینستاگرام)، مطمئن شوید که لینک پروفایل به مهم ترین صفحه فرود متصل است.
اینفلوئنسر مارکتینگ
همانطور که میدانید، اینفلوئنسرها افرادی هستند که اغلب مایلند محصولات و خدمات دیگر را در ازای دریافت هزینه و یا دریافت هدیه تبلیغ کنند. اگر می خواهید صفحه فرود خود را در رسانههای اجتماعی به دیگران معرفی کنید اما مخاطبان زیادی ندارید، این گزینه هم میتواند گزینه خوبی باشد.
در بسیاری از موارد، حتی داشتن یک میکرو اینفلوئنسر(حدود ۱۰۰۰۰فالوور) مرتبط با برند شما که صفحه یا لندینگ پیج شما را تبلیغ می کند، می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.
تبلیغات پولی
اگر می خواهید به سرعت ترافیک را به صفحه خود هدایت کنید، احتمالاً تبلیغات پولی بهترین گزینه برای شما هستند.
Google Ads
تبلیغات گوگل معمولا در بالا و پایین نتایج جستجو ظاهر میشود. شما لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه فرود خود را انتخاب می کنید و زمانی که افراد آن عبارات را جستجو میکنند، در نتایج گوگل میتوانند مشاهده کنند. مزیت تبلیغات گوگل این است که معمولاً برای کاربرانی نمایش داده میشوند که نزدیک به خرید هستند
نکته مهم در مورد این تبلیغات این است که برای به دست آوردن نتیجه به بودجه خیلی زیادی نیاز ندارید.
حمایت های مالی
اگر بودجه بیشتری دارید، روش دیگر حمایت مالی است.
مناسبت ها
وبینارها
پادکست ها
پخش زنده
ویدئوهای یوتیوب
مواردی هستند که میتوانید به عنوان حامی مالی در آنها حضور داشته باشید. یکی از موارد بالا را انتخاب کنید تا با مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد.
در نهایت، قبل از انتخاب هر مورد، در مورد مشتری ایده آل خود و نوع رسانه ای که از آن استفاده میکند، به خوبی فکر کنید . تا بتوانید به بهترین شکل لندینگ پیج خود را به دیگران معرفی کنید.
همین حالا در لندین برای ساخت لندینگ پیج اقدام کنید و به مدت ۷ روز رایگان آزمایش کنید.