نماد سایت لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز

چه مواقعی باید از لندینگ پیج استفاده کرد؟ | کاربرد لندینگ پیج

چه مواقعی باید از لندینگ پیج استفاده کرد؟ کاربرد لندینگ پیج

چه مواقعی باید از لندینگ پیج استفاده کرد؟ کاربرد لندینگ پیج

چه مواقعی باید از لندینگ پیج استفاده کرد؟ | کاربرد لندینگ پیج

کاربرد لندینگ پیج در کسب و کار ما چگونه است:

مهمترین کاربرد لندینگ پیج ها به دست آوردن لید یا همان اطلاعات تماس یک کاربر جهت ارتباط بیشتر با اوست.  یک لندینگ‌ پیج یک وبسایت عادی نیست. اکثرا فاقد منو با با لینک های متفرقه و فاقد حجم زیادی از متن‌های ناخوانا از خدمات شما بدون تمرکز خاص بر روی هدفی خاصی است. در عوض ، ما با یک محتوای متمرکز روی یک موضوع متمرکز می‌شویم ، برای مثال : یک تخفیف یا ثبت نام در یک خبرنامه.
شرکت‌ها لندینگ پیج ها را به طور منظم برای دلیل مشخصی می سازند، اما بیش از پیگیری نتیجه آن، باید بدانند که چه مواقعی از لندینگ پیج استفاده کنند و کاربرد لندینگ پیج چیست؟
صفحات فشرده‌ای که عملکردی خاص از پیش تعیین شده درحال ساخته شدن هستند، اقدامی که ما از کاربران انتظار انجامش را داریم. برخی از آنها رایگان درحالی که بقیه نیازمند پرداخت هستند.

اقدامات رایگان

شما میتوانید از باکس جمع‌آوری لید در لندینگ خود استفاده کنید. از این قانون پیروی کنید : “یکی بده ، یکی بگیر.”در ابتدا، به بازدید کنندگان خود چیزی با ارزش بدهید و سپس از آنها بخواهید ایمیل خود را با شما به اشتراک بگذارند. بیایید ببینیم یک بازدید کننده چه کارهایی میتواند روی لندینگ پیج انجام دهد :
دانلود یک فایل رایگان :
  • کتاب الکترونیکی
  • دسترسی به یک لینک یا مقاله
  • کوپن تخفیف
  • گزارش صنعتی
  • و…
ثبت نام برای :
خبرنامه
وبینار
کنفرانس یا یک رویداد دیگر
ورود به یک سرویس یا یک وبسایت دیگر
علاوه بر آن، کاربرد لندینگ پیج مي‌تواند : 
ارایه محصول
معرفی شرکت 
صفحه بزودی ارائه خدمت یا معرفی و…
در زمینه  منابع انسانی و جذب نیرو ، که داوطلبان می‌توانند اطلاعات بیشتری از فرهنگ سازمانی و موقعیت‌های شغلی شما اطلاعات بدست بیاورند و رزومه خود را بارگذاری کنند تا در استخدام شرکت داشته باشند.

اقدامات وابسته به پرداخت 

اقدامات و اعمالی که نیازمند پرداخت مبلغی هستند محبوبیت کمتری در لندینگ پیج دارند. چرا که یک لندینگ پیج اغلب یکی از اولین نقاط برخورد مخاطبین با نام تجاری و سرویس یا خدمات شما می‌باشد. در این مرحله از سفر یک کاربر برای تصمیم گیری در مورد یک خرید بسیار زود است. شما می‌توانید از لندینگ پیج برای نشان دادن مزایا و ویژگی‌های کلیدی یک راه حل پیشنهادی جایگزین استفاده کنید.
کاربر چه کارهای وابسته به پرداختی را می‌تواند انجام دهد؟
  • سرویس یا خرید محصول
  • پیش سفارش با پرداخت

چگونه به طور مناسب از لندینگ پیج استفاده کنیم؟ |کاربرد لندینگ پیج

پیش از شروع جذب مشتری بالقوه به وسیله لندینگ پیج، ما باید زمان خود را برای تعیین هدف، نتایجی که انتظار میرود به دست آیند و راهی برای بدست آوردن آن صرف کنیم.
مرحله تلاش برای متقاعد کردن بازدید کنندگان برای خرید یک محصول در یک لندینگ پیج، ممکن است کمی بیش از حد برای کاربران ما تهاجمی به نظر برسد و یک دلسردی را به دنبال خواهد داشت. اما، اگر ما در لندینگ پیج تصویری مناسب از تغییری که در زندگی مخاطب پس از استفاده از راه حل و پیشنهادی که ارائه دهیم. می‌توانیم مخاطب به سمت ارائه لید یا انجام عمل مورد انتظار خود تشویق کنیم.
“رابطه ی بین کاربر و برند بسیار مهم‌تر است چون – اگر به اندازه ی کافی قوی باشد – به یک مشتری وفادار منتهی می‌شود”.

دور نمای کاربرد لندینگ پیج

اکنون وقت آن است که درباره ی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) بیندیشیم. این مسئله به معنای شکل دادن و نگهداری یک رابطه (پیوند) میان برندشما و مشتریان می‌باشد. این رابطه یکی از ستون‌های بازاریابی مدرن است، که به ما نشان می‌دهد که فروش یک محصول نباید مهمترین هدف موجود باشد. همچنین ، لحظه خرید آخرین مرحله ی سفر یک خریدار نیست. رابطه بین کاربر و برند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است ، چرا که – اگر به قدر کافی محکم نباشد- یک مشتری به یک مشتری وفادار تبدیل نخواد شد.
جدا از آن، یک هدف کوتاه مدت برای یک لندینگ پیج  تبدیل است : جمع آوری لید، خرید، ثبت نام، ثبت نام آزمایشی رایگان و غیره.
با فرض اینکه کمپین بازاریابی مبتنی بر لندینگ پیج به طور مناسب هدف گذاری شده باشد، نرخ بالای تبدیل در آن تاثیر گذارتر از کمپین های سنتی خواهد بود.
حالا که اطلاعات بیشتری در مورد کاربرد لندینگ پیج  دارید،با سرویس لندین متناسب با هدف خود لندینگ پیج خودتون رو بسازید.