زنجیره همدلی | باهم برای زنده نگه داشتن امید تلاش میکنیم ما در لندین باور داریم با تشکیل یک «زنجیره همدلی» میتوانیم از دوران سخت و بحرانی این روزها عبور کنیم. بیش از یک ماه است که از فیلترینگ اینستاگرام …
پرسونای خریدار چیست؟ پرسونای خریدار شرح حالی از یک مشتری خیالی و ایدهآل است. پرسونای خریدار به شما نشان میدهد که مشتری رویایی شما چه کسی است، روز خود را چگونه سپری میکند، با چه چالشهایی روبروست و چطور تصمیمگیری …
9 نکتهی کلیدی در طراحی یک برنامه بازاریابی اثرگذار هر برنامه بازاریابی از مجموعهی بزرگی از اجزای کوچک و بزرگ تشکیل میشود. فارغ از اینکه کسب و کار شما B2B یا B2C باشد و اینکه چقدر در فضای دیجیتال حضور …
5 معیار رضایت مشتری که هر کسب و کاری باید زیر نظر بگیرد فارغ از اینکه در چه صنعت و حوزهای فعالیت میکنید، رضایت مشتری یکی از مهمترین معیارهای موفقیت شماست و جمعآوری اطلاعات دربارهی سلایق و عقاید مشتریان، بهترین …
52 سوال هوشمندانه برای بررسی رضایت مشتریان رضایت مشتری به عبارتی مهمترین فاکتور برای ادامه حیات و رشد هر کسب و کاری است؛ هر چه باشد بدون رضایت مشتری، فروشی در کار نخواهد بود و بدون فروش و درآمدزایی نیز …
حفظ مشتری چیست؟ | راهنمای استراتژیهای نگهداشت مشتری حفظ مشتری، فرآیند ترغیب مشتریان فعلی کسب و کارمان برای ادامه دادن به خرید محصولات و خدمات ماست. جذب مشتریان جدید هیجانانگیز برای رشد کسب و کارها ضروری و در اوایل حیات …
الگوی F چیست؟ | سلاحی مخفی برای جلب توجه مخاطب در صفحات فرود هنگامی که میخواهید ساختار صفحه فرود یا صفحات وبسایت خود را طراحی کنید، بسیار مهم است که نحوهی دیده شدن صفحه توسط کاربران را در نظر بگیرید؛ …
نقشه سفر مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ در ظاهر سفر مشتری به نظر ساده میآید: شما یک محصولی را عرضه میکنید و خریدار آن را میخرد؛ اما اگر نگاهی دقیقتر داشته باشید متوجه میشوید که سفر مشتری کمی پیچیدهتر …
3 نمونه لندینگ پیج برای 3 مرحلهی سفر خریدار برای همهی افراد گاهی پیش میآید که دست به خریدهای ناگهانی بزنند؛ در عین حال اما افرادی بسیار کمی تنها در همان اولین باری که با برند شما آشنا میشوند از …
کپی رایتینگ صفحه فرود | 6 نکته اساسی در باب کپی رایتینگ در لندینگ پیجها میخواهید نوشتن کپی رایتینگ صفحه فرود خود را آغاز کنید اما نمیدانید از کجا؟ در این مطلب به شما کمک میکنیم با کپی رایتینگ درست …