استفاده از دادهها و آنالیز و بررسی نتایج هر کمپین از اساسی ترین اقدامات برای افزایش اثر بخشی کمپینها است. برای بررسی دادهها ابزارهای مختلفی وجود دارد. اگر در کسبوکار شما بودجه مشخصی صرف برگزاری کمپینهای مختلف میشود؛ باید بدانید …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
سفر خریدار چیست؟ | 14 پرسش و پاسخ در این باره سفر خریدار امروزه بسیار متفاوت از گذشته است؛ مشتریان و خریداران بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات دسترسی دارن و از این رو، تعادل قدرت بین خریدار و …
6 مشکل صفحه فرود + 13 راه حل کاربردی هر مشکل صفحه فرود یک چالش در بهینهسازی آن است؛ صفحات فرود در ظاهر، پیچیدگی خاصی ندارند؛ صرفاً صفحاتی با یک فرم به همراه یک دو تا پاراگراف محتوای متنی در …
"پنل آنالیز آماری" بخش جدید مدیریت لندینگ پیج در لندین است که به شما امکان بررسی و آنالیز اطلاعات کاربرانی را میدهد که از لندینگ پیج شما بازدید کردهاند. این پنل بخشهای مختلفی دارد که بررسی اطلاعات آن میتواند به …
جذب لید در کمپینها به کمک صفحات فرود | وبینار لندین در زمانی که کسبوکارها بخش قابل توجهی از بودجۀ تبلیغات خود را به اجرای کمپینهای تبلیغاتی اختصاص میدهند، طبیعی است که یکی از دغدغههای برگزار کنندگان کمپینهای تبلیغاتی جذب …
دکمۀ دعوت به عمل، هدایتگر صفحات فرود + 3 نمونۀ خارجی اثرگذار کلمه CTA مخفف عبارت Call To Action و به معنای “دعوت به عمل” است. دکمهی دعوت به عمل بخشی از یک صفحهی فرود، تبلیغات یا محتوایی است که …
7 نکته برای ساخت یک لندینگ پیج متمایز | لندین وقتی بحث بهینهسازی و خلق یک لندینگ پیج متمایز پیش میآید، رضایت از جایی که در حال حاضر در آن قرار دارید و تکیه بر پیشفرضها، بزرگترین دشمنان شما هستند. …
لینکدین (LinkedIn)، فضایی برای رشد در مسیر حرفهای؛ چرا و چگونه؟ پیشرفت علم و تکنولوژی تحولات عظیمی را ایجاد کرده که در تمام ابعاد زندگی بشر ملموس است. یکی از این ابعاد که تغییراتی اساسی نسبت به دهههای قبل پیدا …
9 آمار کلیدی که نشان میدهند چرا باید از صفحات فرود استفاده کنیم صفحات فرود، صفحاتی مستقل در فضای وب هستند که معمولاً به طور خاص برای یک کمپین طراحی شده و هدف کلی آن جذب مخاطب و لید است. …
در آخرین به روز رسانی لندین امکان تغییر سایز هویت بصری در هر سکشن برای شما فراهم شده تا مناسبترین سایز تصویر را برای صفحه فرودتان استفاده کنید.