نقشه سفر مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ در ظاهر سفر مشتری به نظر ساده میآید: شما یک محصولی را عرضه میکنید و خریدار آن را میخرد؛ اما اگر نگاهی دقیقتر داشته باشید متوجه میشوید که سفر مشتری کمی پیچیدهتر …
3 نمونه لندینگ پیج برای 3 مرحلهی سفر خریدار برای همهی افراد گاهی پیش میآید که دست به خریدهای ناگهانی بزنند؛ در عین حال اما افرادی بسیار کمی تنها در همان اولین باری که با برند شما آشنا میشوند از …
کپی رایتینگ صفحه فرود | 6 نکته اساسی در باب کپی رایتینگ در لندینگ پیجها میخواهید نوشتن کپی رایتینگ صفحه فرود خود را آغاز کنید اما نمیدانید از کجا؟ در این مطلب به شما کمک میکنیم با کپی رایتینگ درست …
صفحه فرود چیست؟ | همهی آنچه نیاز دارید بدانید صفحه فرود چیست؟ چه استفادهای دارد؟ تفاوت آن با وب سایت چیست؟ آیا کسب و کار من به صفحه فرود نیاز دارد؟ چطور یک صفحه فرود بسازیم؟ پاسخ این سوالات و …
استفاده از دادهها و آنالیز و بررسی نتایج هر کمپین از اساسی ترین اقدامات برای افزایش اثر بخشی کمپینها است. برای بررسی دادهها ابزارهای مختلفی وجود دارد. اگر در کسبوکار شما بودجه مشخصی صرف برگزاری کمپینهای مختلف میشود؛ باید بدانید …
سفر خریدار چیست؟ | 14 پرسش و پاسخ در این باره سفر خریدار امروزه بسیار متفاوت از گذشته است؛ مشتریان و خریداران بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات دسترسی دارن و از این رو، تعادل قدرت بین خریدار و …
6 مشکل صفحه فرود + 13 راه حل کاربردی هر مشکل صفحه فرود یک چالش در بهینهسازی آن است؛ صفحات فرود در ظاهر، پیچیدگی خاصی ندارند؛ صرفاً صفحاتی با یک فرم به همراه یک دو تا پاراگراف محتوای متنی در …
"پنل آنالیز آماری" بخش جدید مدیریت لندینگ پیج در لندین است که به شما امکان بررسی و آنالیز اطلاعات کاربرانی را میدهد که از لندینگ پیج شما بازدید کردهاند. این پنل بخشهای مختلفی دارد که بررسی اطلاعات آن میتواند به …
جذب لید در کمپینها به کمک صفحات فرود | وبینار لندین در زمانی که کسبوکارها بخش قابل توجهی از بودجۀ تبلیغات خود را به اجرای کمپینهای تبلیغاتی اختصاص میدهند، طبیعی است که یکی از دغدغههای برگزار کنندگان کمپینهای تبلیغاتی جذب …
دکمۀ دعوت به عمل، هدایتگر صفحات فرود + 3 نمونۀ خارجی اثرگذار کلمه CTA مخفف عبارت Call To Action و به معنای “دعوت به عمل” است. دکمهی دعوت به عمل بخشی از یک صفحهی فرود، تبلیغات یا محتوایی است که …