تقویم مناسبتی مهر ماه 1402؛ باز آمد بوی ماه مدرسه… در نیمۀ شهریور هزار و چهارصد و دو هستیم و این یعنی چیزی به نیمۀ سال باقی نمانده است. تابستان داغ کمکم به پایان خود نزدیک میشود و مهر ماه …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
+10 ایده برای کمپین بازگشت به مدرسه تابستان رو به پایان است و تنور کمپینهای بازگشت به مدرسه کمکم داغ میشوند. دیگر وقت آن است که اگر کسبوکار مرتبطی با فصل مدرسه دارید، آستینها را بالا بزنید و خودتان را …
چرخ فلک بازاریابی (Flywheel) چیست و چگونه جایگزین قیف فروش شد؟ به هر صاحب کسب و کاری که صحبت کنید و از او دربارهی تغییرات مهم سالیان اخیر صنعت بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بپرسید، به احتمال بسیار قوی در …
قیف فروش یا قیف بازاریابی چیست؟ قیف فروش یا قیف بازاریابی اصطلاحی است که برای توصیف مسیر سفر مشتری از زاویهی دید فروشنده استفاده میشود. یک قیف بازاریابی شامل مراحل مختلفی است که تعداد آن میتواند بسته به رویکردها متغیر …
نقد و بررسی صفحه فرود Unlimited Developer؛ شیک، حرفهای، هدفمند در جدیدترین نسخه از مجموعه نقد و بررسی لندینگ پیجهایی که با لندین ساخته شدهاند به سراغ یک صفحه فرود متفاوت رفتیم: صفحه فرود Unlimited Developer که تماماً به زبان …
بازاریابی اکتسابی چیست؟ بازاریابی اکتسابی یا Acquisiton Marketing فرایندی است که در آن کاربران و بازدیدکنندگان را متقاعد کرده تا به خریدار محصولات یا خدمات یک کسب و کار بدل شوند. برای انجام این فرایند راههای متفاوتی وجود دارد (بازاریابی …
ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی چیست؟ ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی، شکلی تازه از بازاریابی است که این روزها در دنیای ایکامرس بیشتر و بیشتر به کار گرفته میشود. تمرکز اصلی بازاریابی بازگشتی درگیر کردن مشتریان به شکلی است که …
رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی فرمی از تبلیغات است که در قالب یک محتوای غیر تبلیغاتی در یک رسانه منتشر میشود. آیا تا به حال شده با محتوایی – پستی در شبکههای اجتماعی، یک بلاگپست یا یک گزارش خبری – …
تقویم مناسبتی شهریور ماه 1402؛ شلوغترین ماه تابستان به میانهی تابستان رسیدهایم. بیش از 45 روز داغ از تابستان 1402 سپری شد و در میانهی مرداد ماه به سراغ سومین تقویم مناسبتی لندین با محوریت راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی رفتیم. تقویم …
شاخص خالص مروجان یا NPS چیست؟ + فرمول محاسبه این روزها و با وجود گوگل، وبسایتهای نقد و بررسی و شبکههای اجتماعی متعدد، کاربران و مشتریان هر برند و کسب و کاری میتوانند به راحتی درباره محصولات و خدمات برندها …