لندینگ پیج چیست؟ 10 برتری لندینگ پیج نسبت به صفحه اصلی سایت
- لندینگ پیج چیست؟
- انواع لندینگ پیج چیست؟
- تعداد زیر صفحات لندینگ پیج چیست؟
- اهداف لندینگ پیج چیست؟
- مخاطب لندینگ پیج کیست؟
- تفاوت عملکرد صفحه اصلی و لندینگ پیج چیست؟
- لینکسازی در لندینگ پیج چیست؟
- دکمه دعوت به عمل یا CTA در لندینگ پیج چیست؟
- بخشهای موجود در لندینگ پیج کدامند؟
- کاربرد لندینگ پیج چیست؟
#01 لندینگ پیج چیست؟
#02 انواع لندینگ پیج چیست؟
- صفحه اصلی اطلاعات محور
- صفحه اصلی فروشگاه
- خبری، رسانهای
- لندینگ پیج جمعآوری لید
- لندینگ پیج کلیکگذر
#03 تعداد زیر صفحات لندینگ پیج چیست؟
#04 اهداف لندینگ پیج چیست؟
- دریافت ترافیک در لندینگ پیج
- لید در لندینگ پیج
جمع آوری مقداری زیادی لید یا سرنخ باکیفیت از مخاطبان خود یکی از اهداف معمول بین لندینگ پیجهاست. اما میتواند تا حدی در صفحات اصلی نیز باشد.
منظور از جمع آوری لید به این معناست که از مخاطبان خود اطلاعات اولیه دریافت کنیم تا بتوانیم با آنها در ارتباط باشیم و به مشتری بالقوه تبدیل کنیم. میتوان در ازای دریافت ایمیل یا شماره تماس از مخاطب به آن هدیه، کدتخفیف، مشاوره رایگان یا ارزشی ویژه بدهیم تا بتوانیم آنها را تبدیل کنیم.”
مهمترین اطلاعاتی که در جمعاوری لید میتوانید دریافت کنید ایمیل یا شماره تماس است. یکی از مهمترین دادههای موثر است که میتوانید از مخاطبان دریافت کنید و به طور منظم با آنها در ارتباط باشید. فرآیند تولید لید از مخاطبان یکی از ستونهای مهم مارکتینگ در کسب و کارها میباشد که در ایجاد بانک اطلاعات مشتریان موثر و مفید است.
- رتبه بهتر در موتورهای جستجو
- تعامل کاربر در لندینگ پیج
- تبدیل کاربر در لندینگ پیج
- افزایش فروش در لندینگ پیج
#05 مخاطب لندینگ پیج کیست؟
- مشتریان بالقوه من در چه مرحله سنی هستند؟
- آنها از چه زبان و لهجهای برای ارتباط با یک دیگر استفاده میکنند؟
- آنها به چه چیزهایی علاقمند هستند؟
- سطح تقریبی درآمد آنها چقدر است؟
- درمورد مشخصات دموگرافی( محل زندگی، سن، جنسیت) چه چیزهایی میدانید؟
#06 تفاوت عملکرد صفحه اصلی و لندینگ پیج چیست؟
- تولید محتوا در لندینگ پیج
- عناصراساسی محتوا
- عنوان
- بخشها
- فراخوانی به اقدام (Call to Action)
#07 لینکسازی در لندینگ پیج چیست؟
#08 دکمه دعوت به عمل یا CTA در لندینگ پیج چیست؟
#09 بخشهای موجود در لندینگ پیج کدامند؟
- تصاویر جذاب و گیرا
- ویدئوهای خیرهکننده
- ویدیو معرفی محصول
- ویدیو معرفی برند
- ویدیوهای انیمیشنی و موشن گرافیکها
- ویدیوهای موردی و نظرات مشتریان
- ویدیوهای ۳۶۰ درجه پانوراما
- ویدیوهای آموزشی و راهنمای استفاده از محصول و یا خدمات یک شرکت