نرخ ریزش مشتری چیست و چطور محاسبه میشود؟ نرخ ریزش مشتری بخشی جداییناپذیر در مدیریت و گرداندن هر کسب و کاری است. همهی کسب و کارها به دنبال مشتریان خشنود و وفادار میگردند؛ اما در حقیقت همهی کسب و کارها …
مقیاس لیکرت؛ روش طلایی سنجش رضایت مشتری + 5 نمونه احتمالاً پیش از این با سوالات مقیاس لیکرت روبرو شدهاید: «آیا از خرید خود راضی بودید؟» یا «چقدر احتمال دارد دوباره از ما خرید کنید؟» نمونههایی از این سوالات هستند. …
نقد و بررسی صفحه فرود تابستانی فرمند؛ خوشرنگ، خوشحال، خوشمزه! صفحه فرود فرمند، بخشی از کمپین تابستانی شرکت فرمند – تولیدکنندهی محصولات مربوط به شکلات، دسر و اسنکهای شیرین – بود و ما در این یادداشت قصد داریم به بررسی …
زنجیره همدلی | باهم برای زنده نگه داشتن امید تلاش میکنیم ما در لندین باور داریم با تشکیل یک «زنجیره همدلی» میتوانیم از دوران سخت و بحرانی این روزها عبور کنیم. بیش از یک ماه است که از فیلترینگ اینستاگرام …
پرسونای خریدار چیست؟ پرسونای خریدار شرح حالی از یک مشتری خیالی و ایدهآل است. پرسونای خریدار به شما نشان میدهد که مشتری رویایی شما چه کسی است، روز خود را چگونه سپری میکند، با چه چالشهایی روبروست و چطور تصمیمگیری …
9 نکتهی کلیدی در طراحی یک برنامه بازاریابی اثرگذار هر برنامه بازاریابی از مجموعهی بزرگی از اجزای کوچک و بزرگ تشکیل میشود. فارغ از اینکه کسب و کار شما B2B یا B2C باشد و اینکه چقدر در فضای دیجیتال حضور …
5 معیار رضایت مشتری که هر کسب و کاری باید زیر نظر بگیرد فارغ از اینکه در چه صنعت و حوزهای فعالیت میکنید، رضایت مشتری یکی از مهمترین معیارهای موفقیت شماست و جمعآوری اطلاعات دربارهی سلایق و عقاید مشتریان، بهترین …
52 سوال هوشمندانه برای بررسی رضایت مشتریان رضایت مشتری به عبارتی مهمترین فاکتور برای ادامه حیات و رشد هر کسب و کاری است؛ هر چه باشد بدون رضایت مشتری، فروشی در کار نخواهد بود و بدون فروش و درآمدزایی نیز …
حفظ مشتری چیست؟ | راهنمای استراتژیهای نگهداشت مشتری حفظ مشتری، فرآیند ترغیب مشتریان فعلی کسب و کارمان برای ادامه دادن به خرید محصولات و خدمات ماست. جذب مشتریان جدید هیجانانگیز برای رشد کسب و کارها ضروری و در اوایل حیات …
الگوی F چیست؟ | سلاحی مخفی برای جلب توجه مخاطب در صفحات فرود هنگامی که میخواهید ساختار صفحه فرود یا صفحات وبسایت خود را طراحی کنید، بسیار مهم است که نحوهی دیده شدن صفحه توسط کاربران را در نظر بگیرید؛ …