5 معیار رضایت مشتری که هر کسب و کاری باید زیر نظر بگیرد فارغ از اینکه در چه صنعت و حوزهای فعالیت میکنید، رضایت مشتری یکی از مهمترین معیارهای موفقیت شماست و جمعآوری اطلاعات دربارهی سلایق و عقاید مشتریان، بهترین …
52 سوال هوشمندانه برای بررسی رضایت مشتریان رضایت مشتری به عبارتی مهمترین فاکتور برای ادامه حیات و رشد هر کسب و کاری است؛ هر چه باشد بدون رضایت مشتری، فروشی در کار نخواهد بود و بدون فروش و درآمدزایی نیز …
حفظ مشتری چیست؟ | راهنمای استراتژیهای نگهداشت مشتری حفظ مشتری، فرآیند ترغیب مشتریان فعلی کسب و کارمان برای ادامه دادن به خرید محصولات و خدمات ماست. جذب مشتریان جدید هیجانانگیز برای رشد کسب و کارها ضروری و در اوایل حیات …
الگوی F چیست؟ | سلاحی مخفی برای جلب توجه مخاطب در صفحات فرود هنگامی که میخواهید ساختار صفحه فرود یا صفحات وبسایت خود را طراحی کنید، بسیار مهم است که نحوهی دیده شدن صفحه توسط کاربران را در نظر بگیرید؛ …
نقشه سفر مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ در ظاهر سفر مشتری به نظر ساده میآید: شما یک محصولی را عرضه میکنید و خریدار آن را میخرد؛ اما اگر نگاهی دقیقتر داشته باشید متوجه میشوید که سفر مشتری کمی پیچیدهتر …
3 نمونه لندینگ پیج برای 3 مرحلهی سفر خریدار برای همهی افراد گاهی پیش میآید که دست به خریدهای ناگهانی بزنند؛ در عین حال اما افرادی بسیار کمی تنها در همان اولین باری که با برند شما آشنا میشوند از …
کپی رایتینگ صفحه فرود | 6 نکته اساسی در باب کپی رایتینگ در لندینگ پیجها میخواهید نوشتن کپی رایتینگ صفحه فرود خود را آغاز کنید اما نمیدانید از کجا؟ در این مطلب به شما کمک میکنیم با کپی رایتینگ درست …
صفحه فرود چیست؟ | همهی آنچه نیاز دارید بدانید صفحه فرود چیست؟ چه استفادهای دارد؟ تفاوت آن با وب سایت چیست؟ آیا کسب و کار من به صفحه فرود نیاز دارد؟ چطور یک صفحه فرود بسازیم؟ پاسخ این سوالات و …
استفاده از دادهها و آنالیز و بررسی نتایج هر کمپین از اساسی ترین اقدامات برای افزایش اثر بخشی کمپینها است. برای بررسی دادهها ابزارهای مختلفی وجود دارد. اگر در کسبوکار شما بودجه مشخصی صرف برگزاری کمپینهای مختلف میشود؛ باید بدانید …
سفر خریدار چیست؟ | 14 پرسش و پاسخ در این باره سفر خریدار امروزه بسیار متفاوت از گذشته است؛ مشتریان و خریداران بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات دسترسی دارن و از این رو، تعادل قدرت بین خریدار و …