نرخ تبدیل چیست؟ | 8 راهکار افزایش نرخ تبدیل صفحه فروش و لندینگ پیج نرخ تبدیل، نشاندهندۀ تعداد افرادی است که عمل مورد نظرتان در سایت، لندینگ پیج یا صفحه فروش شما را انجام دادهاند. نرخ تبدیل، معیاری کلیدی در …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
صفحه فروش یا صفحه فرود؟ کسبوکار من به کدام نیاز دارد؟ محصول یا خدماتی برای فروش دارید اما نمیدانید در فضای پر هرج و مرج وب از چه طریقی باید محصولات و کالاهای خود را پروموت کنید و به فروش …
صفحه فروش محصول | 7 نکتهای که «همیشه» باید رعایت کنید واقعیت این است که حتی فروشندگان باتجربه نیز در فضای آنلاین گاهی در معرفی محصول خود به مخاطب به مشکل برمیخورند. همیشه نکات و فاکتورهای بسیار متعددی هست که …
امکان انتخاب دامنههای مختلف برای لندینگ پیج | بروزرسانی لندین لندین در جدید بروزسانی خود، امکان انتخاب دامنه دلخواه را به لندینگ پیجساز خود اضافه کرده است. لندینگ پیج یکی از پرکاربردترین ابزارها در بین دیجیتال مارکترها و در فضای …
آمیخته بازاریابی چیست؟ | نگاهی به مدلهای 4V، 4C، 4E، 4P و SAVE آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ترکیبی از عناصر بازاریابی است که یک برنامۀ جامع برای فروش محصول و خدمات و حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مبلغین …
هدف جستجو یا Search Intent چیست؟ هدف جستجو، دلیل کاربر برای تایپ کردن عبارتی در باکس جستجوی گوگل است. نیت کاربر از جستجو یا Search Intent همان دلیلی است که کاربر را به جستجو وامیدارد. هر کاربری که در فضای …
تقویم مناسبتی مهر ماه 1402؛ باز آمد بوی ماه مدرسه… در نیمۀ شهریور هزار و چهارصد و دو هستیم و این یعنی چیزی به نیمۀ سال باقی نمانده است. تابستان داغ کمکم به پایان خود نزدیک میشود و مهر ماه …
+10 ایده برای کمپین بازگشت به مدرسه تابستان رو به پایان است و تنور کمپینهای بازگشت به مدرسه کمکم داغ میشوند. دیگر وقت آن است که اگر کسبوکار مرتبطی با فصل مدرسه دارید، آستینها را بالا بزنید و خودتان را …
چرخ فلک بازاریابی (Flywheel) چیست و چگونه جایگزین قیف فروش شد؟ به هر صاحب کسب و کاری که صحبت کنید و از او دربارهی تغییرات مهم سالیان اخیر صنعت بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بپرسید، به احتمال بسیار قوی در …
قیف فروش یا قیف بازاریابی چیست؟ قیف فروش یا قیف بازاریابی اصطلاحی است که برای توصیف مسیر سفر مشتری از زاویهی دید فروشنده استفاده میشود. یک قیف بازاریابی شامل مراحل مختلفی است که تعداد آن میتواند بسته به رویکردها متغیر …