بازاریابی داده محور یا Data Driven Marketing چیست؟ هر کسب و کاری برای رقابت در دنیای سریعاً در حال تغییر این روزها، در اختیار داشتن، تحلیل کردن و استراتژی چیدن بر اساس دادهها و اطلاعات یک امر ضروری است؛ اینجاست …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
سوشال لیسنینگ چیست و چه تفاوتی با سوشال مانیتورینگ دارد؟ سوشال لیسنینگ فرایند زیر نظر گرفتن شبکههای اجتماعی برای شنیدن و اقدام کردن نسبت به هر آن چیزی است که دربارهی برند در آن شما مطرح میشود. سوشال مانیتورینگ از …
انواع پرسونای خریدار | معرفی 7 تیپ مختلف پرسونا در کسب و کار پرسونای خریدار، شخصیتی نیمهتخیلی است که بخشی از مخاطبان و مشتریان هر کسب و کاری را تعریف میکند. توسعهی پرسونای خریدار به شناخت بهتر انگیزهها و نیازهای …
گزارش سالانه لندین؛ در سال 1401 در لندین چه گذشت؟ گزارش سالانه لندین اینجاست. سال هزار و چهارصد و یک برای لندین سالی بود پر از اتفاقات و رویدادهای مثبت و البته بحرانهای چالشبرانگیز. سالی که دو نیمهی متفاوت داشت؛ …
تقویم مناسبتی مرداد ماه 1402 برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی در فاصلهی نزدیک به ده روز تا آغاز دومین ماه تابستان 1402 به سراغ تقویم مناسبتی مرداد ماه 1402 رفتیم. تقویم مناسبتی مرداد کمی خلوتتر از تقویم تیر ماه است و …
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟ چه میشد اگر میتوانستید در همه حال – حتی زمانی که در خواب هستید – پول در بیاورید؟! درآمدزایی به این شکل هستهی اصلی چیزی است که به آن میگوییم افیلیت مارکتینگ یا …
محتوای تولید کاربر یا User Generated Content چیست؟ محتولی تولید کاربر یا User Generated Content هر نوع محتوایی است – متن، عکس، ویدئو، نقد، … – که توسط مخاطبان و مشتریان یک برند تولید میشود. محتوای تولید کاربر یا UGC …
اتریبیوشن مارکتینگ چیست؟ + معرفی 8 مدل اتریبیوشن اتریبیوشن مارکتینگ یعنی ارزیابی همهی نقاط تماسی که یک مشتری در مسیر خود به سمت انجام یک خرید با آن مواجه میشود؛ به زبان سادهتر مارکتینگ اتریبیوشن به ما نشان میدهد که …
انواع لندینگ پیج چیست؟ | معرفی 17 نوع صفحه فرود و کاربردشان دیجیتال مارکترها از انواع لندینگ پیج برای اجرای کمپینهای بازاریابی خود استفاده میکنند؛ این کمپینها با هر هدفی از جذب لید گرفته تا ثبت نام وبینار لندینگ پیجهایی …
5 ایده گیمیفیکیشن برای کمپین تابستانی همانطور که هوا گرمتر میشود و روزها طولانیتر میشود، زمان ایدهآلی برای همراه شدن با حال و هوای تابستان و پیدا کردن راههای مبتکرانه و نو برای تعامل با مخاطبان از طریق گیمیفیکیشن و …