نقد و بررسی صفحه فرود Unlimited Developer؛ شیک، حرفهای، هدفمند در جدیدترین نسخه از مجموعه نقد و بررسی لندینگ پیجهایی که با لندین ساخته شدهاند به سراغ یک صفحه فرود متفاوت رفتیم: صفحه فرود Unlimited Developer که تماماً به زبان …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
بازاریابی اکتسابی چیست؟ بازاریابی اکتسابی یا Acquisiton Marketing فرایندی است که در آن کاربران و بازدیدکنندگان را متقاعد کرده تا به خریدار محصولات یا خدمات یک کسب و کار بدل شوند. برای انجام این فرایند راههای متفاوتی وجود دارد (بازاریابی …
ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی چیست؟ ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی، شکلی تازه از بازاریابی است که این روزها در دنیای ایکامرس بیشتر و بیشتر به کار گرفته میشود. تمرکز اصلی بازاریابی بازگشتی درگیر کردن مشتریان به شکلی است که …
رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی فرمی از تبلیغات است که در قالب یک محتوای غیر تبلیغاتی در یک رسانه منتشر میشود. آیا تا به حال شده با محتوایی – پستی در شبکههای اجتماعی، یک بلاگپست یا یک گزارش خبری – …
تقویم مناسبتی شهریور ماه 1402؛ شلوغترین ماه تابستان به میانهی تابستان رسیدهایم. بیش از 45 روز داغ از تابستان 1402 سپری شد و در میانهی مرداد ماه به سراغ سومین تقویم مناسبتی لندین با محوریت راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی رفتیم. تقویم …
شاخص خالص مروجان یا NPS چیست؟ + فرمول محاسبه این روزها و با وجود گوگل، وبسایتهای نقد و بررسی و شبکههای اجتماعی متعدد، کاربران و مشتریان هر برند و کسب و کاری میتوانند به راحتی درباره محصولات و خدمات برندها …
کومارکتینگ چیست؟ + 6 گام اجرای کمپین بازاریابی کوبرندینگ کومارکتینگ شکلی از استراتژی بازاریابی است که در آن برندها و سازمانها با همکاری یکدیگر تلاش میکنند کسب و کار خود را بزرگتر کنند. به طور معمول این برندها با یکدیگر …
بازاریابی داده محور یا Data Driven Marketing چیست؟ هر کسب و کاری برای رقابت در دنیای سریعاً در حال تغییر این روزها، در اختیار داشتن، تحلیل کردن و استراتژی چیدن بر اساس دادهها و اطلاعات یک امر ضروری است؛ اینجاست …
سوشال لیسنینگ چیست و چه تفاوتی با سوشال مانیتورینگ دارد؟ سوشال لیسنینگ فرایند زیر نظر گرفتن شبکههای اجتماعی برای شنیدن و اقدام کردن نسبت به هر آن چیزی است که دربارهی برند در آن شما مطرح میشود. سوشال مانیتورینگ از …
انواع پرسونای خریدار | معرفی 7 تیپ مختلف پرسونا در کسب و کار پرسونای خریدار، شخصیتی نیمهتخیلی است که بخشی از مخاطبان و مشتریان هر کسب و کاری را تعریف میکند. توسعهی پرسونای خریدار به شناخت بهتر انگیزهها و نیازهای …