ویدئو مارکتینگ چیست؟ | انواع، استراتژی و مزایای بازاریابی ویدیویی ویدئو مارکتینگ در پی کاهش استثنایی هزینههای تولید و رشد علاقهی مخاطبان به محتوای ویدیویی به یکی از روشهای محبوب و کارآمد بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بدل شده است. …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
مارکتینگ اتومیشن چیست و چگونه عمل میکند؟ مارکتینگ اتومیشن (Marketing Automation) فناوری یا نرمافزاری است که فرایند بازاریابی و کمپینهای چندمنظوره بین کانالهای ارتباطی مختلف را به صورت خودکار مدیریت میکند. به کمک مارکتینگ اتومیشن، کسب و کارهای آنلاین میتوانند …
تاثیر تبلیغات بر مصرف کننده چیست و چگونه سنجیده میشود؟ تاثیر تبلیغات بر مصرف کننده به اشکال مختلفی قابل شناسایی و بررسی است؛ از ایجاد آگاهی برای افراد نسبت به یک برند، محصول یا خدمات تا ترغیب و متقاعد کردن …
راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ؛ کیستی، چیستی، چرایی و چگونگی در دورانی که اینترنت بیشتر و بیشتر در دسترس مردم همهی دنیا قرار گرفته، عجیب نیست هر روز به تعداد افرادی به جهان وب و دیجیتال میپیوندند اضافه میشود. آمارها نشان …
بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ چیست؟ به یکی از اپلیکیشنهای بازی محبوب خود فکر کنید؛ یا به یکی از محصولاتی که روزانه استفاده میکنید و لزوماً متعلق به برند بزرگی نیست. آن اپلیکیشن یا این محصول را چطور پیدا کردید؟ …
میکروسایت چیست؟ | آیا به لندینگ پیج نیاز دارید یا میکروسایت؟ بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای معرفی برند و پروموت محصولات و خدمات خود پیوسته باید بین وبسایت، میکروسایت و لندینگ پیج دست به انتخاب بزنند. برای …
هزینه جذب مشتری (CAC) چیست و چرا اهمیت دارد؟ هزینه جذب مشتری یا Customer Acquisition Cost میزانی هزینهای است که یک کسب و کار برای جذب هر مشتری متحمل میشود. این معیار به شرکتها کمک میکند تا با محاسبهی نرخ …
چرخه عمر محتوا چیست و 7 مرحلهی آن کدامند؟ کسب و کارها به منظور داشتن حضوری موثر در فضای وب، باید دست به تولید محتوایی بزنند که مرتبط، اثرگذار و ارزشمند باشد. مدیریت چرخه عمر مشتری همان فرایندی است که …
چرخه عمر مشتری چیست و 6 مرحلهی آن کدامند؟ هر فرد باتجربهای در حوزهی پشتیبانی از مشتریان میداند که تعامل کسب و کارها با مشتریان فراتر از تنها یک خرید و فروش است. بهتری کمپانیها همواره سعی در ایجاد روابط …
بیش فروشی و مکمل فروشی در بازاریابی چیست؟ پتانسیل درآمدزایی از مشتریان در لحظهی فروش محصول یا خدمات به پایان نمیرسد؛ در هر کسب و کاری مجموعهای گسترده از فرصتها پس از نهایی کردن فروش وجود دارند و اقداماتی مانند …