معرفی سیستم کسب درآمد لندین | از لندین درآمد داشته باش! سیستم کسب درآمد لندین یک فرصت درآمدزایی بیدردسر برای فعالان حوزهی دیجیتال مارکتینگ، صاحبان کسب و کار، مدیران استارتاپها و به طور کلی همهی کاربرانی که به شکلی در …
نقد و بررسی صفحه فرود ایران سلری صفحه فرود ایران سلری یکی زیباترین صفحات فرودی بوده که در ماههای اخیر در لندین ساخته شده است. در آخرین مطلب از مجموعه نقد و بررسیهای صفحات فرودی که با لندین ساخته شدهاند …
بازاریابی برونگرا چیست؟ بازاریابی برونگرا – که با نام بازاریابی وقفهای نیز شناخته میشود – شیوهای از بازاریابی است که در آن کسب و کارها برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به شکل مستقیم با مشتریان تماس برقرار …
بازاریابی درونگرا چیست؟ | 4 مرحلهی پیادهسازی آن کدامند؟ بازاریابی درونگرا – که با نامهای بازاریابی جاذبهای، بازاریابی ربایشی یا بازاریابی اجازهای نیز شناخته میشود – نوعی از استراتژی است که در آن با تولید محتوای ارزشمند که هماهنگ با …
نرخ پرش چیست؟ + 4 راهکار برای بهبود بخشیدن آن نرخ پرش معیاری است که میتواند کمی گیجکننده باشد؛ در اولین مواجهه با این عبارت، سوالات متعددی به ذهن خطور میکنند: این نرخ چطور محاسبه میشود؟ چطور میتوان آن را …
لندینگ پیج چیست؟ | راهنمای جامع لندینگ پیج اگر بتوانید تنها با انجام یک کار نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهید، چه میکردید؟ اگر پاسخ شما «استفاده از لندینگ پیج برای تبدیل لید» است باید بگوییم که با شما …
محتوای ویدیویی؛ نگاهی به 5 نوع ویدیو برای صفحه فرود اگر قرار باشد فهرستی از با ارزشترین ابزارهای در دسترسی برای کمپینهای تبلیغاتی تهیه کنید، بدون شک صفحات فرود یکی از اولین موارد خواهد بود؛ و اگر قرار باشد از …
انواع محتوا کدامها هستند؟ | نگاهی به 10 شکل متفاوت محتوا تاکنون در آزمایشگاه فرود لندین دربارهی جایگاه بازاریابی محتوا در فضای وب و اهمیت استراتژی محتوا صحبت کردهایم؛ همچنین زیر و بمهای تولید محتوا و حسابرسی محتوا را نیز …
حسابرسی محتوا چیست؟ + 3 چک لیست برای انجام انواع حسابرسی محتوا حسابرسی محتوا (Content Audit) گردآوری و تحلیل محتوای تولید شده و منتشر شدهی شما بر اساس مجموعهای از معیارهای مشخص است. محتواهایی که معمولاً مورد حسابرسی قرار میگیرند …
استراتژی محتوا چیست؟ | بررسی 7 گام در طراحی استراتژی محتوا استراتژی محتوا به طور خلاصه برنامهای است که بر اساس آن سعی میکنید با استفاده از محتوا (تصویری، صوتی یا متنی) به اهداف تجاری و کاری خود دست پیدا …