جذب لید در کمپینها به کمک صفحات فرود | وبینار لندین در زمانی که کسبوکارها بخش قابل توجهی از بودجۀ تبلیغات خود را به اجرای کمپینهای تبلیغاتی اختصاص میدهند، طبیعی است که یکی از دغدغههای برگزار کنندگان کمپینهای تبلیغاتی جذب …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
دکمۀ دعوت به عمل، هدایتگر صفحات فرود + 3 نمونۀ خارجی اثرگذار کلمه CTA مخفف عبارت Call To Action و به معنای “دعوت به عمل” است. دکمهی دعوت به عمل بخشی از یک صفحهی فرود، تبلیغات یا محتوایی است که …
7 نکته برای ساخت یک لندینگ پیج متمایز | لندین وقتی بحث بهینهسازی و خلق یک لندینگ پیج متمایز پیش میآید، رضایت از جایی که در حال حاضر در آن قرار دارید و تکیه بر پیشفرضها، بزرگترین دشمنان شما هستند. …
لینکدین (LinkedIn)، فضایی برای رشد در مسیر حرفهای؛ چرا و چگونه؟ پیشرفت علم و تکنولوژی تحولات عظیمی را ایجاد کرده که در تمام ابعاد زندگی بشر ملموس است. یکی از این ابعاد که تغییراتی اساسی نسبت به دهههای قبل پیدا …
9 آمار کلیدی که نشان میدهند چرا باید از صفحات فرود استفاده کنیم صفحات فرود، صفحاتی مستقل در فضای وب هستند که معمولاً به طور خاص برای یک کمپین طراحی شده و هدف کلی آن جذب مخاطب و لید است. …
در آخرین به روز رسانی لندین امکان تغییر سایز هویت بصری در هر سکشن برای شما فراهم شده تا مناسبترین سایز تصویر را برای صفحه فرودتان استفاده کنید.
به جهت حفظ کیفیت خدمات و پشتیبانی از آنها، ملزم به بروزرسانی قیمت گذاری پکیجهای لندین هستیم. این تغییرات از تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۱ بر روی تمامی پکیجها اعمال خواهند شد.
بهینه سازی لندینگ پیج؛ 8 نکته برای سئوی صفحات فرود بهینه سازی لندینگ پیج چیست؟ عالی نمی شد اگر محتوا و کمپینی که این روزها روی آن کار میکنید تا شش ماه دیگر هم برای شما لید و سرنخ تولید …
صفحه فرود به کارتان می آید، اگر جزو این دسته ها هستید کاربرد صفحه فرود متعدد و متفاوت است؛ بیزینسهای مختلف، مخاطبین متفاوت و اهداف متعددی باعث میشوند تا افراد به استفاده از یک صفحه فرود رو بیاورند. تنوع در …
چگونه مشتریان را برای پر کردن فرم لید در صفحات فرود ترغیب کنیم؟ اگر مدیر یک کسبوکار آنلاین هستید یا بخش بازاریابی شرکت بر عهدهی شماست، حتما با لندینگ پیج یا صفحهی فرود و اجزای آن مانند فرم لید،CTA ،USP …