لینکدین (LinkedIn)، فضایی برای رشد در مسیر حرفهای؛ چرا و چگونه؟ پیشرفت علم و تکنولوژی تحولات عظیمی را ایجاد کرده که در تمام ابعاد زندگی بشر ملموس است. یکی از این ابعاد که تغییراتی اساسی نسبت به دهههای قبل پیدا …
9 آمار کلیدی که نشان میدهند چرا باید از صفحات فرود استفاده کنیم صفحات فرود، صفحاتی مستقل در فضای وب هستند که معمولاً به طور خاص برای یک کمپین طراحی شده و هدف کلی آن جذب مخاطب و لید است. …
به جهت حفظ کیفیت خدمات و پشتیبانی از آنها، ملزم به بروزرسانی قیمت گذاری پکیجهای لندین هستیم. این تغییرات از تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۱ بر روی تمامی پکیجها اعمال خواهند شد.
بهینه سازی لندینگ پیج؛ 8 نکته برای سئوی صفحات فرود بهینه سازی لندینگ پیج چیست؟ عالی نمی شد اگر محتوا و کمپینی که این روزها روی آن کار میکنید تا شش ماه دیگر هم برای شما لید و سرنخ تولید …
صفحه فرود به کارتان می آید، اگر جزو این دسته ها هستید کاربرد صفحه فرود متعدد و متفاوت است؛ بیزینسهای مختلف، مخاطبین متفاوت و اهداف متعددی باعث میشوند تا افراد به استفاده از یک صفحه فرود رو بیاورند. تنوع در …
چگونه مشتریان را برای پر کردن فرم لید در صفحات فرود ترغیب کنیم؟ اگر مدیر یک کسبوکار آنلاین هستید یا بخش بازاریابی شرکت بر عهدهی شماست، حتما با لندینگ پیج یا صفحهی فرود و اجزای آن مانند فرم لید،CTA ،USP …
صفحه فرود محصول | 7 نکتۀ اساسی برای رسیدن به فروش طراحی صفحه فرودی جذاب یکی از بهترین شیوهها در راه جذب مشتری است؛ در سالهای اخیر و با گسترش کسبوکارهای آنلاین و تمایل شدید مشاغل سنتی به بهرهمندی از …
صفحه فرود چطور به افزایش فروش محصولات و خدمات کمک میکند؟ در بازار نفسگیر و پر از رقابت کسبوکارهای آنلاین، چه کسی به دنبال روشهای جدید بازاریابی نیست؟ قطعا برندههای این رقابت، کسانی هستند که بازدهی کمپینهای تبلیغاتی خود را …
اضافه شدن چهار مدل جدید به بخش ویدئو و گالری عکس و ویدئو از مهمترین و تاثیرگذارترین موارد در ساخت طراحی صفحهی فرود هستند. لندین در آخرین آپدیت خود، دست به بهروزرسانی ویدئو و گالری زده و علاوه بر افزایش …