تفاوت بازاریابی کششی (Pull) و بازاریابی رانشی (Push) چیست؟ بازاریابی رانشی یا بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) کسب و کارها را سریعتر به فروش میرساند و اساس آن ارزشی است که به اشکال مختلف در برابر دیدگان مخاطبان و مشتریان بالقوهی …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
دیتابیس مارکتینگ یا بازاریابی پایگاه داده چیست؟ دیتابیس مارکتینگ یا بازاریابی پایگاه داده به رویکرد سیتماتیک کسب و کارها به گردآوری، طبقهبندی و تحلیل اطلاعات و دادههای مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه اشاره دارد. فارغ از نوع خدمات یا محصولی …
هوش مصنوعی (AI) به لندین آمد! تولید محتوا هوشمند لندینگ پیج توسط دستیار هوش مصنوعی به لندین اضافه شد. در ماههای اخیر چتبات ChatGPT به نقل همهی محافل دیجیتال مارکتینگ بدل شده است و پیشرفت استثنایی هوش مصنوعی در قالب …
مدل بازاریابی ساستک (SOSTAC) چیست؟ 6 مرحلهی آن کدامند؟ ساستک (SOSTAC) یک مدل برنامهریزی بازاریابی است که از شش مرحله تشکیل شده است. مدل بازاریابی ساستک اولین بار در دههی نود میلادی و توسط PR Smith معرفی شد. این مدل …
خدمات سلف سرویس مشتریان چیست و چرا باید آن را جدی بگیریم؟ خدمات سلف سرویس مشتریان به سادگی یعنی داشتن امکان انجام یک تسک یا یک عمل مشخص بدون نیاز به کمک گرفتن از کسب و کاری که از آن …
تجربه کاربری لندینگ پیج؛ 5 نکته برای خلق یک رابط کاربری موفق زمانی که مارکترها به سراغ بهینهسازی کمپینهای خود میروند، لندینگ پیج یکی از آخرین مواردی است که مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد که البته دلیل سادهای هم …
ویدئو مارکتینگ چیست؟ | انواع، استراتژی و مزایای بازاریابی ویدیویی ویدئو مارکتینگ در پی کاهش استثنایی هزینههای تولید و رشد علاقهی مخاطبان به محتوای ویدیویی به یکی از روشهای محبوب و کارآمد بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بدل شده است. …
مارکتینگ اتومیشن چیست و چگونه عمل میکند؟ مارکتینگ اتومیشن (Marketing Automation) فناوری یا نرمافزاری است که فرایند بازاریابی و کمپینهای چندمنظوره بین کانالهای ارتباطی مختلف را به صورت خودکار مدیریت میکند. به کمک مارکتینگ اتومیشن، کسب و کارهای آنلاین میتوانند …
تاثیر تبلیغات بر مصرف کننده چیست و چگونه سنجیده میشود؟ تاثیر تبلیغات بر مصرف کننده به اشکال مختلفی قابل شناسایی و بررسی است؛ از ایجاد آگاهی برای افراد نسبت به یک برند، محصول یا خدمات تا ترغیب و متقاعد کردن …
راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ؛ کیستی، چیستی، چرایی و چگونگی در دورانی که اینترنت بیشتر و بیشتر در دسترس مردم همهی دنیا قرار گرفته، عجیب نیست هر روز به تعداد افرادی به جهان وب و دیجیتال میپیوندند اضافه میشود. آمارها نشان …