بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ چیست؟ به یکی از اپلیکیشنهای بازی محبوب خود فکر کنید؛ یا به یکی از محصولاتی که روزانه استفاده میکنید و لزوماً متعلق به برند بزرگی نیست. آن اپلیکیشن یا این محصول را چطور پیدا کردید؟ …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
میکروسایت چیست؟ | آیا به لندینگ پیج نیاز دارید یا میکروسایت؟ بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای معرفی برند و پروموت محصولات و خدمات خود پیوسته باید بین وبسایت، میکروسایت و لندینگ پیج دست به انتخاب بزنند. برای …
هزینه جذب مشتری (CAC) چیست و چرا اهمیت دارد؟ هزینه جذب مشتری یا Customer Acquisition Cost میزانی هزینهای است که یک کسب و کار برای جذب هر مشتری متحمل میشود. این معیار به شرکتها کمک میکند تا با محاسبهی نرخ …
چرخه عمر محتوا چیست و 7 مرحلهی آن کدامند؟ کسب و کارها به منظور داشتن حضوری موثر در فضای وب، باید دست به تولید محتوایی بزنند که مرتبط، اثرگذار و ارزشمند باشد. مدیریت چرخه عمر مشتری همان فرایندی است که …
چرخه عمر مشتری چیست و 6 مرحلهی آن کدامند؟ هر فرد باتجربهای در حوزهی پشتیبانی از مشتریان میداند که تعامل کسب و کارها با مشتریان فراتر از تنها یک خرید و فروش است. بهتری کمپانیها همواره سعی در ایجاد روابط …
بیش فروشی و مکمل فروشی در بازاریابی چیست؟ پتانسیل درآمدزایی از مشتریان در لحظهی فروش محصول یا خدمات به پایان نمیرسد؛ در هر کسب و کاری مجموعهای گسترده از فرصتها پس از نهایی کردن فروش وجود دارند و اقداماتی مانند …
7 نکته ارزیابی محتوای متنی؛ چطور از کیفیت محتوا مطمئن شویم؟ ارزیابی محتوای متنی یکی از اقداماتی که بدون آن نمیتوان یک استراتژی بازاریابی کامل داشت. پیش از این در مقالات دیگر بلاگ لندین دربارهی موارد مهمی مانند طراحی استراتژی …
تقویم محتوایی چیست؟ | تفاوت تقویم Editorial و Content چیست؟ حتماً این جملهی معروف را شنیدهاید که میگویند «محتوا، پادشاه است»؛ ما اینجاییم که بگوییم محتوا نه، تقویم محتوایی پادشاه است! تقویم محتوایی، تقویمی است که مسیر کاری اعضای تیم …
فریمورک RACE چیست؟ | الگویی اثرگذار برای جذب مشتری بیشتر فریمورک RACE به عنوان یکی از مدلهای جاافتاده و محبوب بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ در میان مارکترها و استارتاپها مورد استفاده قرار میگیرد و چهار مرحلهی سرراست و بدون پیچیدگی …
مدل آیدا AIDA چیست؟ | الگویی موفق برای تبدیل لید به مشتری مدل آیدا AIDA به مجموعهای از چهار مرحله اشاره دارد که یک خریدار پیش از نهایی کردن خرید خود پشت سر میگذارد. این مراحل آگاهی (Awareness)، علاقه (Interest)، …