گزارش سالانه لندین؛ در سال 1401 در لندین چه گذشت؟ گزارش سالانه لندین اینجاست. سال هزار و چهارصد و یک برای لندین سالی بود پر از اتفاقات و رویدادهای مثبت و البته بحرانهای چالشبرانگیز. سالی که دو نیمهی متفاوت داشت؛ …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
تقویم مناسبتی مرداد ماه 1402 برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی در فاصلهی نزدیک به ده روز تا آغاز دومین ماه تابستان 1402 به سراغ تقویم مناسبتی مرداد ماه 1402 رفتیم. تقویم مناسبتی مرداد کمی خلوتتر از تقویم تیر ماه است و …
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟ چه میشد اگر میتوانستید در همه حال – حتی زمانی که در خواب هستید – پول در بیاورید؟! درآمدزایی به این شکل هستهی اصلی چیزی است که به آن میگوییم افیلیت مارکتینگ یا …
محتوای تولید کاربر یا User Generated Content چیست؟ محتولی تولید کاربر یا User Generated Content هر نوع محتوایی است – متن، عکس، ویدئو، نقد، … – که توسط مخاطبان و مشتریان یک برند تولید میشود. محتوای تولید کاربر یا UGC …
اتریبیوشن مارکتینگ چیست؟ + معرفی 8 مدل اتریبیوشن اتریبیوشن مارکتینگ یعنی ارزیابی همهی نقاط تماسی که یک مشتری در مسیر خود به سمت انجام یک خرید با آن مواجه میشود؛ به زبان سادهتر مارکتینگ اتریبیوشن به ما نشان میدهد که …
انواع لندینگ پیج چیست؟ | معرفی 17 نوع صفحه فرود و کاربردشان دیجیتال مارکترها از انواع لندینگ پیج برای اجرای کمپینهای بازاریابی خود استفاده میکنند؛ این کمپینها با هر هدفی از جذب لید گرفته تا ثبت نام وبینار لندینگ پیجهایی …
5 ایده گیمیفیکیشن برای کمپین تابستانی همانطور که هوا گرمتر میشود و روزها طولانیتر میشود، زمان ایدهآلی برای همراه شدن با حال و هوای تابستان و پیدا کردن راههای مبتکرانه و نو برای تعامل با مخاطبان از طریق گیمیفیکیشن و …
تقویم مناسبتی تیر ماه 1402 برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی همه کسب و کارهای آنلاین که از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ و رسانههای اجتماعی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده میکنند، بدون تردید با تقویم محتوایی آشنا هستند و بر اساس آن …
SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟ SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) به تبلیغات پولی گفته میشود که محصولات و خدمات یک برند را در نتایج جستجوی موتورهای جستجو (یا همان SERPs) …
گیمیفیکیشن چیست؟ | نقش گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ چیست؟ گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازیسازی به طور کلی به استراتژی گفته میشود از بازی در فضاهای که مربوط به گیمینگ و بازی نیستند استفاده میکند تا نرخ تبدیل را افزایش دهد. بازیسازی …