7 نکتهی کوتاه و کلیدی دربارهی جذب لید لید و جذب لید برای هرکسی در حوزهی دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد عبارتی آشناست. به زبان ساده جذب سرنخ یا لید فرایند تشویق افراد به بازدید از وبسایت و لندینگ پیج یک …
لندین | ساخت صفحه فرود | لندینگ پیج ساز مقالات.
11 روش جمع آوری لید با استفاده از لندینگ پیج جمعآوری لید یکی از دغدغههای همیشگی و تمامنشدنی دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب و کارهای آنلاین است. لید یا سرنخ، چیزی است که به کمک کسب و کارها به حیات …
لید چیست؟ | راهنمای جامع لید و هر آنچه به لید مربوط میشود لید چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید کمی در زمان عقب برویم. در دههی نود، اولین کسب و کارهای آنلاین راهاندازی شدند و تاریخ فروش …
ChatGPT چیست و چه اثری بر دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا دارد؟ ChatGPT چیست؟ چرا همه دربارهی آن حرف میزنند؟ تاثیر آن بر آیندهی دیجیتال مارکتنیگ و تولید محتوا چیست و چطور میتوانیم از آن استفاده کنیم؟ این موارد و …
نرخ بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) چیست؟ + 5 راه بهبود آن نرخ بازگشت هزینه تبلیغات یا Return On Ad Spend که به اختصار ROAS نیز نامیده میشود معیاری است برای ارزیابی درآمد کسب و کارها نسبت به هزینهای است که …
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست و چطور محاسبه میشود؟ نرخ بازگشت سرمایه یا Return On Investment به طور خلاصه سنجش میزان ارزش مالی یک سرمایهگذاری در برابر میزان هزینه است. نرخ بازگشت سرمایه معیار مناسبی برای ارزیابی میزان سودآور بودن …
معرفی سیستم کسب درآمد لندین | از لندین درآمد داشته باش! سیستم کسب درآمد لندین یک فرصت درآمدزایی بیدردسر برای فعالان حوزهی دیجیتال مارکتینگ، صاحبان کسب و کار، مدیران استارتاپها و به طور کلی همهی کاربرانی که به شکلی در …
نقد و بررسی صفحه فرود ایران سلری صفحه فرود ایران سلری یکی زیباترین صفحات فرودی بوده که در ماههای اخیر در لندین ساخته شده است. در آخرین مطلب از مجموعه نقد و بررسیهای صفحات فرودی که با لندین ساخته شدهاند …
بازاریابی برونگرا چیست؟ بازاریابی برونگرا – که با نام بازاریابی وقفهای نیز شناخته میشود – شیوهای از بازاریابی است که در آن کسب و کارها برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به شکل مستقیم با مشتریان تماس برقرار …
بازاریابی درونگرا چیست؟ | 4 مرحلهی پیادهسازی آن کدامند؟ بازاریابی درونگرا – که با نامهای بازاریابی جاذبهای، بازاریابی ربایشی یا بازاریابی اجازهای نیز شناخته میشود – نوعی از استراتژی است که در آن با تولید محتوای ارزشمند که هماهنگ با …